Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøve i religion i morgen.

 

Jeg er 18 år og går VG3. Jeg må ha prøve om buddhismen og kristendommen i morgen. Jeg må være flink i dette faget, for å få en god karakter. Får jeg ikke en god karakter, smiler og nikker i timen, så får jeg en dårlig karakter. Dette trekker ned mitt snitt. Jeg må fjerne min logiske sans, og ha om et fag som er totalt kudritt. Jeg må skrive om det, lese om det. Jeg må ha prøve i det. Det strider i mot flere fag på skolen, biologi, fysikk. Hvorfor er dette et fag på skolen? I tredjeklasse på videregående skole? Hva i helvete? Det kunne vært et fag som het Kultur, hvor man lærte forskjellig om verden. Men når det er snakk om studiespesialiserende, tredje året, da burde det ikke vært et fag som heter Religion. Jeg driter i om moralene dine kommer her fra, religiøse moraler baserer seg på blindhet og følging av usikre kilder uansett. Det kunne heller vært et fag som het Logisk tenkning, moral og etikk.

 

Ja.

 

Det irriterer.

Å herregud. Øynene mine har en orgasme nå. Beste jeg kunne våkna til etter powernappet. Jeg er så gjennomført enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

På tide med avlivning da :) Å drepe katter er alltid en fryd.

 

Har tenkt på det. Hvis han gjør det en gang til så må vi nok kvitte oss med han. hvis resten av familien er med på det da så klart. Mamma har aldri vært så glad i en katt før, så er jo ikke akkurat så koselig heller.

 

På en annen side, jeg har aldri hata en katt så mye før.

 

Det er helt sikkert en grunn til at han gjør i fra seg inne, hva med å prøve å finne ut det i stedet for å tenke avlivning med en gang. Bryr du deg ikke om katten?? :no:

Lenke til kommentar

Ser på innlegget mitt at det virker som jeg tenker det er eneste løsning, men det er jo så klart ikke det.

 

og nei, jeg bryr meg ikke om katten. den har begynt å drite inne, den er så lite familiekatt som er overhodet mulig (er aldri kosen.) og den drar med halvdøde og døde dyr hele tiden fra våren til høst.

 

Hadde valget vært bare opp til meg, hadde katten forsvunnet for en god stund siden. Jeg gjør dog ikke dette selv, det har jeg ikke hjerte til.

Men siden moren min aldri har elska en katt så mye før så har jeg sett bort fra at det er en jævlig utakknemmelig katt, til tross for hvor bortskjemt den faktisk er.

Lenke til kommentar

Ajaco/gypsy;

 

Vet jo så klart at katten ikke kommer og koser får å vise sin takknemmelighet, men synes den i hvertfall kunne gjort det i blant - men isteden løper han som faen hver gang en av oss vil kose med han.

dette gjelder ikke bare meg, både bror og mor også.

 

svar meg ærlig; Hva er egentlig vitsen med å ha en katt man bare bruker penger på ved å mate den. ikke kan røre den i det hele tatt, for den bare løper. drar med seg døde dyr støtt og stadig, blod utover tepper etc etc. (til og med dratt med seg levende skjærer som har flaksa rundt i stua.) og driter inne?

Endret av Mikaeru
Lenke til kommentar

Ting som irriterer grenseløst:

Spotify-reklamer! Er det noe som er sikkert er det at Spotify-reklamer har motsatt effekt på meg enn reklamers hensikt. Av de utrolig teite og irriterende reklamene får jeg ikke lyst til annet enn å boikotte hva som reklameres og bare jeg hører navnet på merkevaren begynner raseriet å koke av irritasjon!

Noe av det verste ifjor var han eplekjekke unibet-fyren og for ikke snakke om Chess-sangen! Eller norske spillefilm-reklamer med breiale folk som banner i et sett og tror de er så tøffe i trynet.

 

En venn sa at Spotify-reklamene til og med kunne fått Gandhi til å bli voldelig. LOL

 

Er et under at jeg enda har klart å la være å kjøpe Spotify-premium!

Endret av MySaviourDied4u2
Lenke til kommentar

Ting som irriterer grenseløst:

Spotify-reklamer! Er det noe som er sikkert er det at Spotify-reklamer har motsatt effekt på meg enn reklamers hensikt. Av de utrolig teite og irriterende reklamene får jeg ikke lyst til annet enn å boikotte hva som reklameres og bare jeg hører navnet på merkevaren begynner raseriet å koke av irritasjon!

Noe av det verste ifjor var han eplekjekke unibet-fyren og for ikke snakke om Chess-sangen! Eller norske spillefilm-reklamer med breiale folk som banner i et sett og tror de er så tøffe i trynet.

Du har ikke vurdert å ofre 49kr i mnd da? Jeg kan finne pant til en høyere verdi i min egen bod. Bør ikke være SÅ vanskelig å skrape sammen. Hvis det virkelig plager deg, mener jeg.

En venn sa at Spotify-reklamene til og med kunne fått Gandhi til å bli voldelig. LOL

LOL its funneh cuz Ghandi was against violence. Nei.

 

Edit:

Er også ganske ironisk hvordan du sier at reklamene ikke har noen hensikt. De har jo tydeligvis det. Du avslutter posten din med å skrive at det "er et under at jeg enda har klart å la være å kjøpe Spotify-premium!". Hvilket betyr at du mest sansynlig kommer til å gjøre det om ikke for lenge, som betyr at reklamene deres har gjort AKKURAT det de ønsker.

 

Spotify gir jo langt faen i om du kjøper produktene det blir reklamert for. Det eneste de bryr seg om er at reklamene skal være så dårlige at folk blir sure, og kjøper premium/unlimited for å slippe de.

 

Edit2: Beklager om jeg er litt spydig. Er i et dårlig humør om dagen. Dessuten mener jeg at det er et jævla luksusproblem å klage over spotifyreklamene. Her får du masse musikk gratis. Det er ferdig sortert for deg, og du har muligheten til å spille av musikken over alt, og du er ikke villig til å betale 49kr for det i mnd?

 

Snuser du? Det er litt over en halv boks med snus. Ikke så mye, vel?

Endret av Ajaco
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...