Dragen Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Som er et vanlig symptom på diabetes. Aldri dumt å teste seg. Kjøp en sånn: Tror jeg ga 20,- for en på Flying Tiger. Gjør underverker for føttene dine. --- Skulle virkelig ønske at undertekst var et krav på youtube. Altfor mange menn skjønner ikke at mørke stemmer ikke alltid høres like godt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. juni 2020 Del Skrevet 11. juni 2020 Er kald på fotan også, men hjelper som regel med sokker Når det er ekstra kaldt så har jeg en varmeovn under pulten Som vanlig, tregoster som kjører opp til 70 i 80 sonene og lager kø Kjørte forbi med lastebil og var maks opp i 85 (Alle bilene som lå bak svingte av tidligere), og selv om jeg kjørte i 60 opp bakkene så tok han ikke igjen meg. Jeg slapp forbi en bil bak meg mens jeg lå i 60 opp bakken (Blinket til høyre), før jeg kjørte forbi tregosten Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Blir irritert på mange afroamerikanere og mørkhudede som inngår i voldelige demonstrasjoner. Skal de med vold true seg til integrering, likestilling og mindre diskriminering? Eller skal man få så dårlig samvittighet og "white guilt" at man overkvoterer inn mørkhudede bare for å få renere samvittighet? Blir så opplagt også. Og de som gjør det fremstår bare som PR-horer for å få oppmerksomhet. Voldelige og idiotiske demonstrasjoner virker bare mot sin hensikt, man føler bare større avstand, og de setter seg selv i bås. Man får også inntrykk av hat mot hvite, og at det ligger en agenda bak, noe som skaper mer frykt og fremmedfrykt. Det er et politisk problem først og fremst, med tanke på integrering og tilrettelegging, og så blir det et sosialt problem når gamle holdninger og "folkeprat" henger igjen. Hvite blir sett på som individer, mens mørkhudede blir sett på som en gruppe, og der ligger mye av problemet. Integrering i samfunnet må skje gjennom utdanning, gjennom å følge samfunnets normer, gjennom å fjerne diskriminering på bakgrunn av etnisitet, gjennom å tilrettelegge for å finne ut hvilken ressurs personen kan være for samfunnet. Ikke gjennom frykt, hat og vold. Endret 12. juni 2020 av Pliscin 3 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Nå har de gått for langt med denne diskrimineringa https://www.nrk.no/kultur/episode-fra-_hotell-i-saerklasse_-fjernes-i-storbritannia-1.15050716 5 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Dumskap satt i system. Quote Vil ikke si hvorfor de fjerner den Tidenes beste britiske humorprogram fjernes av grunner som er "så sterke" at de ansvarlige personene ikke klarer å artikulere dem... 3 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Folk som vil åpne grensene til tross for tilstandene i Sverige. Utrolig hva folk er villige til kun for å spare noen kroner. Egoister. Endret 12. juni 2020 av m20k 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 (endret) Dubious skrev (7 timer siden): Nå har de gått for langt med denne diskrimineringa https://www.nrk.no/kultur/episode-fra-_hotell-i-saerklasse_-fjernes-i-storbritannia-1.15050716 Batman Egghead-episoden med indianern blir vel fjerna nå , heldigvis finns den på dvd/blu Er en del som ikke er pk i wrestling også : https://www.nydailynews.com/sports/vince-mcmahon-n-word-skit-booker-t-video-article-1.2303798 Endret 12. juni 2020 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Får man biler med luftdempet sete? Irriterer litt at lastebilen er mer komfortabel enn privatbilen Lastebilen har demper i karrosseriet, demper for førerhuset og demper i setet 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 AC i seter er vei på inn som standard i de vanligste merkene nå. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juni 2020 Del Skrevet 12. juni 2020 Cider funker ikke som rusmiddel 2 liter cider ga meg bare litt hodepine Sist uke drakk jeg 2 liter vin og husker ikke mye av den kvelden, null hodepine Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Folk som tror at stengingen av grensen mot Sverige er for å beskytte oss. Stengingen er rent og holdent kun for å beskytte og styrke økonomien til de som allerede har mye. Det er ingen grunn til at folk ikke skal kunne dra til en grenseplass for å handle. Charlottenberg og Svinesund har ikke noen større smitterisiko enn Kongsvinger eller Sarpsborg. Ganske mange trygdede sliter i disse dager ekstremt med økonomien. Mange er nødt til å ty til regelmessige harryturer for å kunne få endene til å møtes. Ting som medisiner på hvit resept kan koste en tredjedel av de norske prisene. Otrivin for voksne koster 35,- i Sverige, i Norge ligger prisen på rundt 65. Otrivin er nødvendig for mange i disse dager. Konsentrert kosttilskudd koster 99,- i Sverige, her i landet koster det 299. Kjøtt kan koste en fjerdedel for samme kvalitet. Jeg kjøpte tre bokser med Dove For Men deospray til 40,- forrige gang jeg var i Sverige. I Norge koster samme boks 65,-, for én. Festdager som konfirmasjon, bursdag og 17. mai er dyrt i Norge. Dyrt nok til at mange ikke har råd til å feire disse dagene. En harrytur gjør det mulig. For noen er denne ene dagen i året, den ene turen rett over grensa, høydepunktet i året. Å slippe unna hverdagsmaset i noen få timer. Å kunne fylle opp klesskapet med et nytt plagg eller to. Men i år skal vi alle ha ferie i Norge. Det er bare det at ca 150 000 av oss ikke har råd til å leve i dette landet. Norge skryter på seg jævlig god trygd for de uføre. Men det er Sverige som gjør at vi faktisk kan leve på denne trygden. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Hvordan kommer disse trygdede seg til Sverige? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Dubious skrev (1 time siden): Hvordan kommer disse trygdede seg til Sverige? Går gratis buss til Sverige. I allefall her i Trondheim Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Slettet-D7I5Gr2 skrev (2 timer siden): Går gratis buss til Sverige. I allefall her i Trondheim Ikke nå lengre, før covid så skulle de øke til 150 kroner Nå går det ingen busser, så vi får se om det blir gratis eller ikke Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 at de faens meg aldri lærer https://www.nrk.no/urix/hastestenger-kjottmarked-i-kina-1.15052134 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 (endret) Er alle i Oslo idioter? Mellom dette, blm-demonstrer og ønske om å rive Churchill og Holdberg så begynner man lure. https://www.dagbladet.no/nyheter/smittejegerne/72553354 Endret 13. juni 2020 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Alt maset om "rasisme". Er ikke lenge siden det var en svart president. Så ro dere til HELVETE ned. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Dubious skrev (6 timer siden): Hvordan kommer disse trygdede seg til Sverige? Bil. Buss. Tog. Båt. Sykkel. Til fots. Jeg betaler mindre for en tur Lillehammer - Charlottenberg - retur enn jeg gjør for bybuss til Kiwi. Lenke til kommentar
Frank.N.Steen Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Når man er såvidt halvveis under ei blodtung og varm løpetur i skog og mark, og plutselig så knyter det seg til i magen, og en må gjøre det helt STORE, med ingen nærliggende do, annet enn massevis av natur. Opplevd kun to ganger, men like kjipt begge gangene. Ble en real dritt tur i går, og innså at det å gå/små-løpe en 1 mil, (da etter nesten å gjort unna 1 mil fra før av) var nytteløst. Og med min vanlige flaks skulle selvsagt "hele Oslo" tilfeldigvis ferdes forbi akkurat den skogveien man ferdes på, og en fikk brått meget hastverk med å finne en "do". Heldigvis ordnet det seg, og uhell skjer, men aldri moro når man er så langt unna et do sete. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2020 Del Skrevet 13. juni 2020 Uføre som ikke bor i nærheten av svenskegrensa burde tydeligvis få et tillegg. Skal vi si en kilometerbasert sats regnet fra nærmeste gratisbuss? 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå