WeirdFace Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Hvis folk gjør en helt ELENDIG jobb. Men likevel skryter de uhemmet av seg selv, og hvor "ufattelig flinke" de liksom er hele forbanna tiden. For eksempel hvis de skal lage middag. Men maten blir liggende alt for lenge i stekepanna, og er fullstendig svidd. Eller grønnsaker som blir kokt alt for lenge, så det blir omtrent samme "konsistens" og smak (eller mangel på smak) som å tygge på en stor klump med SNØRR altså. Men likevel skryter de uhemmet av hvor "flinke" de er, at de viss nok er den "virkelige Gordon Ramsay" eller what ever. 2 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 WeirdFace skrev (3 minutter siden): Eller grønnsaker som blir kokt alt for lenge, så det blir omtrent samme "konsistens" og smak (eller mangel på smak) som å tygge på en stor klump med SNØRR altså. Mulig de liker SNØRR, mens du syns ikke det er så digg når du spiser det Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Når kjendiser som ikke har vært relevante på en stund plutselig står frem med en eller annen sykdom, depresjon eller rusavhengighet kun så de kan få oppmerksomhet igjen. Siste eksempel: Alexander Rybak. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) At diverse firma lager sin egen portal for jøbbsøknader. Så man må fylle ut CV på nytt tusen ganger. Jeg har fått nok av det, som motsvar har jeg lagd en egen nettside som blir min CV framover. Endret 5. juni 2020 av djgudleif 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 djgudleif skrev (2 timer siden): At diverse firma lager sin egen portal for jøbbsøknader. Så man må fylle ut CV på nytt tusen ganger. Jeg har fått nok av det, som motsvar har jeg lagd en egen nettside som blir min CV framover. Ja fyf sånn jeg nesten lar vær å søke. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Måten Resett.no fremstiller det som skjer i USA nå. Rimelig sykt å lese. Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn. Venstresiden har skylden for at det har blitt sånn. Trump er en helt som tørr å stå i mot undertrykkelsen av den hvite mannen. Jeg er ganske lei av at ytre høyre gang på gang spiller offer. Det skal alltid være så jævlig synd på dem. Endret 5. juni 2020 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
m20k Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 (endret) Når jeg ringer kundeservice, er blid og høflig, men blir møtt med sure "kundebehandlere" som tydeligvis hater jobben sin. Har spesielt dårlig erfaring med damer over 50. Er ikke rart jeg hater å ringe kundeservice når jeg ikke aner hvem jeg kommer til å snakke med. Heldigvis sjeldent at jeg gjør det. Foretrekker å sende epost enn å ringe. Ringer kun hvis jeg trenger svar med en gang. Endret 5. juni 2020 av m20k 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 4 hours ago, Skurupu said: Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn Hvite menn har vært fritt vilt ganske lenge både i USA og Europa. Vi er ikke undertrykt enda, men kan fort bli det i fremtiden om hatet og rasismen får fortsette å florere. Er jo ironisk at de samme som ønsker slutt på rasisme mot svarte i samme åndedrag slenger ut rasistiske uttalelser mot hvite og blir applaudert for det. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Skurupu skrev (4 timer siden): Måten Resett.no fremstiller det som skjer i USA nå. Rimelig sykt å lese. Det som skjer i USA nå er rasisme mot hvite menn. Venstresiden har skylden for at det har blitt sånn. Trump er en helt som tørr å stå i mot undertrykkelsen av den hvite mannen. Jeg er ganske lei av at ytre høyre gang på gang spiller offer. Det skal alltid være så jævlig synd på dem. They took our jobs! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GGpGxB/nakstad-om-demonstrasjonen-frykter-sprednings-fenomen Fyfaen. Se på de kronidiotene. Det skjedde i USA, slapp av. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Opptøyene i USA handler ikke om rase lenger. Det handler om kaos, anarki og hærverk. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Lange dager Prøver å finne på noe å gjøre for å få tiden til å gå fortere Skulle ønske jeg kunne legge meg å sove nå og våkne klokken 9 i morgen, men legger jeg meg nå så våkner jeg 5 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Hyklerne som iverksagtte demonstrasjon i Oslo og politiet som ikke løfter en finger av frylt for å bli kalt rasister og heller ofre de gamle og sårbares liv for å slippe dette stempelet. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 De demonstrerer for floyd og rasisme. Det er flere hvite drept av politi enn svarte, så der bommer de. Så sprer de nå smitte selv for å være indirekte drepe noen pga dette - smart. Dette vet de og da er ikke de bedre enn politiet de er så sint på 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 Nå er politimennene uansett siktet for drap osv. Da er vel saken ferdig? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2020 Del Skrevet 5. juni 2020 D0vendyret skrev (1 time siden): Det er flere hvite drept av politi enn svarte, så der bommer de. Dette var nytt for meg. Kan du utdype? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Kanskje Trump burde fått lov til å sette inn hæren. De hadde sikkert behandlet folk bedre enn politiet der borte gjør. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 Tåkefyrste skrev (19 timer siden): Hvite menn har vært fritt vilt ganske lenge både i USA og Europa. Vi er ikke undertrykt enda, men kan fort bli det i fremtiden om hatet og rasismen får fortsette å florere. Er jo ironisk at de samme som ønsker slutt på rasisme mot svarte i samme åndedrag slenger ut rasistiske uttalelser mot hvite og blir applaudert for det. Hvite menn i Norge med slike holdninger... Huff... 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. juni 2020 Del Skrevet 6. juni 2020 1 minute ago, CaZpeR said: Hvite menn i Norge med slike holdninger... Huff... Ja huff for en fæl holdning. Enn å ha meninger som er forskjellig fra dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå