djgudleif Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Nei, jeg vil ha billig røyk og øl. Hvor lenge jeg er på planeten her teller ikke i den store sammenhengen. La meg nyte ting. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Skjønner meg ikke på temp. målere og varme +23 inne og +12 ute Terassedøren har stått åpen i flere timer uten at innetemp har gått ned Slo nå på AC så kanskje jeg får søvn i natt også Lenke til kommentar
afterall Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tåkefyrste skrev (12 timer siden): At folk tror white privilege er noe som eksisterer. Man skal være ganske rasist for å mene at hvite automatisk er mer priviligerte pga hudfargen. Har reist mye i verden, og har opplevd ganske mye spesialbehandling og velvilje fordi jeg er en hvit mann. Du vet ikke hva du snakker om. 3 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 4 hours ago, afterall said: Har reist mye i verden, og har opplevd ganske mye spesialbehandling og velvilje fordi jeg er en hvit mann. Du vet ikke hva du snakker om. Har du tenkt på at andre kan ha opplevd det stikk motsatte av deg? Ikke det, nei. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 afterall skrev (4 timer siden): Har reist mye i verden, og har opplevd ganske mye spesialbehandling og velvilje fordi jeg er en hvit mann. Du vet ikke hva du snakker om. Eller kanskje det er fordi du ser rik ut Fine klær etc. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Plyndrerne og opprørerne i USA. Ser videoer av folk som knuser lokale butikker, raner, tenner på og angriper biler. Folk setter fyr på hjemløse sine ting. Nå så jeg også en video av noen som kastet steiner og knuste ruter på en brannbil. Dyr bryr seg ikke med mindre de trenger hjelp, og roper rasisme når hjelpen ikke kommer kjapt nok. 3 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Satans fjærkreer som støyer dag og natt. Jaja, om dagen har ikke mye å si, men skulle ønske de også sov om natta. Med lukket vindu våkner jeg av varmen, med åpent vindu vekker de, sist i natt kl 4 når jeg hadde viktig avtale om morran. Må seriøst bli flinkere til å bruke propper heretter. Eller må det uansett, vifta bråker også. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Folk som blant annet skriver ressusjer i stedet for ressurser. Eller Sylling i stedet for kylling. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 90% av alle politi rapporter i avisene er om fartskontroller og hvor mange som er tatt Så leser man lengre ned at det har vært innbrudd en plass, men politiet hadde ikke kapasitet til å rykke ut Svært sjeldent det er andre kontroller, som promille, og aldri kontroll om noen kjører på rødt lys eller blinker Fordi de ikke får inn like mye penger på slike kontroller, for hva er ellers grunnen til at de kun har fartskontroller? 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 WeirdFace skrev (1 time siden): Folk som blant annet skriver ressusjer i stedet for ressurser. Eller Sylling i stedet for kylling. Jobba i Sylling i dag. Men spiste ikke kylling til lunsj. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Dubious skrev (16 timer siden): EU må øke avgiften på tobakk og Norge må redusere salgsperioden på lik linje med øl Hvorfor er det lov å selge noe som er mer farlig hele døgnet? Gammel artikkel, men du skjønner sikkert poenget. Blir utrolig kjedlig å handle etterhvert Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 10 hours ago, afterall said: Har reist mye i verden, og har opplevd ganske mye spesialbehandling og velvilje fordi jeg er en hvit mann. Du vet ikke hva du snakker om. Hvordan vet du at det er grunnen? Man møter mye velvilje og god service når man reiser og betaler for seg, uavhengig av hudfarge. 4 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 (endret) Dubious skrev (7 timer siden): Eller kanskje det er fordi du ser rik ut Fine klær etc. Nei. Dette inkluderer backpacking rundt om i verden der jeg tidvis har sett ut som en uteligger. (faktisk så mye at jeg ble invitert til å spise middag med en veldedighetsorganisasjon som gir mat til nettopp hjemløse i et land) Endret 3. juni 2020 av afterall Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. juni 2020 Del Skrevet 3. juni 2020 Tåkefyrste skrev (2 timer siden): Hvordan vet du at det er grunnen? Man møter mye velvilje og god service når man reiser og betaler for seg, uavhengig av hudfarge. Tiltredes. Har man penger spiller det ingen rolle hvilken hudfarge man har. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Demonterte rørene på baderomsvasken for rengjøring, og selvsagt knakk skruen som festet sluken og delene under. Så var det og finne ny som passer i dette her.... Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Skulle gjøre noe snekkering i kjelleren, så tok med meg verktøy ned, og skulle sage... tomt for batteri Sage plate (etter å hentet nytt batteri), platen er for stor til at jeg får den inn hel, så måtte kappe av en bit... Jaja, dårlig planlegging av meg Så skulle jeg borre hull fra undersiden, og får støv i øyet, finner ikke brillene, så nå tar jeg pause til i morgen (Brillene ligger antageligvis i lastebilen som jeg skal bruke i morgen, så henter de da) Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Det har kommet en kommentar som er riktig ser jeg - men blir litt irritert når man feilinformerer og det fra - Fagansvarlig sykkel i Miljøpakken, Trondheim kommune: Oppklarer tre spørsmål om sykling på fortau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 "Friends-skuespiller har død"-overskrift når det gjelder Mary Pat Gleason som var med i en scene. Litt respektløst. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 D0vendyret skrev (1 time siden): Det har kommet en kommentar som er riktig ser jeg - men blir litt irritert når man feilinformerer og det fra - Fagansvarlig sykkel i Miljøpakken, Trondheim kommune: Oppklarer tre spørsmål om sykling på fortau Skulle ønske det ble en nasjonal mediefokus på syklistenes plikter, og ikke bare deres rettigheter. Sånn som at syklister har vikeplikt. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 4. juni 2020 Del Skrevet 4. juni 2020 Dragen skrev (11 minutter siden): Skulle ønske det ble en nasjonal mediefokus på syklistenes plikter, og ikke bare deres rettigheter. Sånn som at syklister har vikeplikt. Ja, det hadde vært greit. Men håper da at man treffer mer riktig på sine uttalelser enn i denne ordet-fritt uttalelsen fra fagansvarlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå