Dubious Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Hele demonstrasjonen er for å drepe flere folk Minst 5 drepte så langt og 6k i fengsel Tipper de er satt igang av de som eier fengslene da de får mer inntekt 2 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 djgudleif skrev (Akkurat nå): Nei, selvsagt ikke, men det er formildende. Dessuten bryr jeg meg ikke om hudfarge. De som demonstrerer er sykelig opptatt av hudfarge lol Ting som irriterer ja.... håpløse og uvitende kommentarer som dette... 6 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 djgudleif skrev (4 timer siden): Nei, selvsagt ikke, men det er formildende. Det er også formildende det ranet han gjorde iom kvinner raner sine menn, så karma 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 (endret) CaZpeR skrev (4 timer siden): Ting som irriterer ja.... håpløse og uvitende kommentarer som dette... 1+ Endret 2. juni 2020 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Høyreradikale, og mindre radikale, i USA som selv står hardt på sine rettigheter om bevæpning og opprør som tydeligvis ikke synes det er greit når det er "venstresiden" som gjør det. 3 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 At folk tror white privilege er noe som eksisterer. Man skal være ganske rasist for å mene at hvite automatisk er mer priviligerte pga hudfargen. 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Ingen av 11 stk har lest annonsen for leiligheten jeg prøver å framleie. Satans idioter. 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 VegardBS skrev (3 timer siden): Ingen av 11 stk har lest annonsen for leiligheten jeg prøver å framleie. Satans idioter. Har du husket å sette frem frukt på bildene? 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 3 hours ago, Tåkefyrste said: At folk tror white privilege er noe som eksisterer. Man skal være ganske rasist for å mene at hvite automatisk er mer priviligerte pga hudfargen. Eller så skal man fordumme påstanden så mye at det ivaretar ideén om at meningsmotstandere er idioter. 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Pliscin skrev (9 minutter siden): Har du husket å sette frem frukt på bildene? Nei, hadde bare et falskt lime tre i plast Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Har fått ny nabo i blokka. Naboen røyker. Nå lukter det drit på balkongen vår og inn i stua fordi vi har vinduet oppe. Det er vel ingen som røyker nå for tiden, vel?! Erremulig. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 :utakt skrev (1 minutt siden): Har fått ny nabo i blokka. Naboen røyker. Nå lukter det drit på balkongen vår og inn i stua fordi vi har vinduet oppe. Det er vel ingen som røyker nå for tiden, vel?! Erremulig. Tipper alle som irritererer meg på dette forumet røyker Rød Mix rulletobakk og har gule fingre. Også bruker de for mye av trygden på Rød Mix slik at de ikke får råd til kneip, også skylder de på Ali. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Vinmonopolet har bedre og billigere alkoholfri eplemost enn Extra Extra har bare eplemost med alkohol, og hyller på hyller med brus og øl Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Hele verden demonstrerer under en pandemi. Så jævla retards de er. Flere kommer til å dø nå. Bra jobba 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Flere har allerede dødd, minst 6 så langt For å ikke snakke om allle millionene de gjør i skade hos folk som ikke har noe med dette å gjøre, brenning av biler og ramponering av butikker 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 djgudleif skrev (58 minutter siden): Hele verden demonstrerer under en pandemi. Så jævla retards de er. Flere kommer til å dø nå. Bra jobba I det minste demonstrerer de ikke mot pandemien lengre? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 :utakt skrev (2 timer siden): Har fått ny nabo i blokka. Naboen røyker. Nå lukter det drit på balkongen vår og inn i stua fordi vi har vinduet oppe. Det er vel ingen som røyker nå for tiden, vel?! Erremulig. Welcome to my life. Pluss på evig kjekling mellom ekteparet etter noen øl og masse skriking på de to voksne jentungene som bor hjemme. (Ja, de NAV-er og. Riktignok berettiget ufør så det kan jeg ikke klage på utenom at de er hjemme hele tida. Utenom årets faste cruise, selvsagt). Skjønner ikke hvordan de har råd til så mye øl og røyk. Selv om de ikke gjør noe annet. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 Kanskje ikke direkte grenseløst irriterende, men det har sikkert irritert meg i tjue år. I nesten hver eneste film eller TV-serie der noen liksom spiller musikk er det åpenbart at de aldri har hørt om instrumentet de holder. Hvor vanskelig er det å finne folk som faktisk kan spille, slik at det ikke ser så dumt ut? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2020 Del Skrevet 2. juni 2020 EU må øke avgiften på tobakk og Norge må redusere salgsperioden på lik linje med øl Hvorfor er det lov å selge noe som er mer farlig hele døgnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå