djgudleif Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Tooth for tooth would make the dentist angery ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. mai 2020 Del Skrevet 29. mai 2020 Folk som skal mene noe om Corona. Det er et virus, hva er det å mene noe om? Fasiten er unngå viruset. Så hold kjeft Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Folk som klager så fort det blir over 20 grader. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 Folk som klager på folk som klager så fort det blir over... hehe. Jeg for min del tilhører den delen av oss som ikke klarer varme noe særlig over 25 grader. Opp til 25 i direkte sollys på sommeren er maks temp jeg klarer, 25 i skyggen og oppover blir irriterende varmt for min del. Særlig de varmeste dagene de to siste somrene pga. heten i Europa kjentes nesten drepende for en som ikke takler høy varme, men nå var jo akkurat det mer på ekstremsiden for Norge. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 30. mai 2020 Del Skrevet 30. mai 2020 25 er fin sommertemperatur, men når vi begynner å nærme oss 30 blir det for mye for meg også. Men når folk begynner å klage så fort det bikker 20 blir det litt for dumt, synes jeg. Da får man heller flytte til Nord-Norge ? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Jeg bor i Nord-Norge, riktignok helt sør i Nordland, jeg kan fortelle deg at det er kjølig nok her det meste av året Jeg klarer ikke hverken mye kulde eller mye varme, mitt ideelle temperaturområde er mellom 5 og 20 grader avhengig av tiden på året. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Folk som mener dem kan trene seg tynne uten å gjøre endringer i kosthold. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Fantomtegningen skrev (25 minutter siden): Folk som mener dem kan trene seg tynne uten å gjøre endringer i kosthold. Det er ikke umulig Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) 2 minutes ago, Dubious said: Det er ikke umulig Kanskje i begynnelsen, dog må man gjøre endringer for å ha resultater over lengre tid. Endret 31. mai 2020 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 På fredag var jeg dritings for første gang på mange år, og aldri igjen Var "dårlig" nesten hele dagen derpå, og enda ikke helt i form (Ikke kaste opp dårlig, men bare litt hodepine og dårlig form) Har aldri vært avholds, men jeg holder meg som regel til 1 flaske Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 5 hours ago, Fantomtegningen said: Kanskje i begynnelsen, dog må man gjøre endringer for å ha resultater over lengre tid. Må man vel ikke. Det er faktisk så enkelt som energimengde inn (i form av mat) og energimengde ut i form av fysisk aktivitet. Hvis du som følge av treningen alltid ligger i energiunderskudd så vil du fortsette å gå ned i vekt. Det går dog som regel en del raskere hvis man både trener og legger om kostholdet for lavere kaloriinntak. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Fantomtegningen skrev (5 timer siden): Folk som mener dem kan trene seg tynne uten å gjøre endringer i kosthold. Jeg veide 95 kg i starten av 2009. Det året syklet jeg 500 mil og gikk ned 20 kg uten å gjøre en dritt med kostholdet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 #blacklivesmatter er i sving igjen. Der har du en gjeng 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Fullt forståelig når det stadig skjer ting som tydelig virker å være rasistisk. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Så discovery i går der de gjorde forskning. Man fikk våpen for test, man skulle skyte på trussel kjappest mulig, men man skulle ikke skyte uskyldige. (bilder med trussel/uskyldige (mørke og hvite) kommer opp og man må ta en avgjørelse på å skyte på brøkdel av sekund) Viste seg at hvite skjøt farget person i 80% av tilfellene. (uskyldig på bildet) Så de spekulerte om det var rasisme, kulturelt, osv .... Så lot fargede personer ta testen og hva skjedde .... Jo, de også skjøt den fargede i 80% av tilfellene. En tankevekker 3 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 (endret) djgudleif skrev (40 minutter siden): #blacklivesmatter er i sving igjen. Der har du en gjeng N-4K0 skrev (32 minutter siden): Fullt forståelig når det stadig skjer ting som tydelig virker å være rasistisk. Enig. Synd det alltid er noen som tar disse protestene til sin vinning med å gjøre anarkistiske ting... Endret 1. juni 2020 av Nettels Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 En fredelig demonstrasjon på en motorvei... Her har terrorister en gylden sjanse til å drepe mange, men de gør ikke noe, så finnes det egentlig terrorister? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Det er mye sinne i befolkningen i USA. Det skal ikke så mye til før begeret renner over hos en del mennesker. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Telia og TV 2 krangler. Begge sier at motparten er fullstendig urimelig. I mellomtiden er jeg uten TV 2. Alle vet at de to kommer til å bli enige om et par dager, kanskje max en uke. Ingen av partene har råd til å ikke få til en avtale. Situasjonen akkurat nå er bare spill for galleriet. Kan de ikke bare drite i det og signere den avtalen... Er så tåpelig! 1 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 Irriterer meg så evig når folk bak kassa ikke kaller inn flere folk når det er lange køer. Eller når de få som er i køen har en million varer. Ja, jeg kan alltids spørre dem om å gjøre det - men føler ikke det skal være nødvendig. Heldigvis slipper man dette tullet hos Meny. En av mange grunner til at Meny er langt bedre enn Rema/Kiwi osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå