fiskebollebiff Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 At noen kasta en stinkbombe inn i klasserommet vårt, og læreren vår ga oss valget mellom å være der, og å få anmerkning. dEN LÆREREN SKULLE FÅTT DØDSSTRAFF 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er en grunn til at jeg befinner meg hjemme nå Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Er heime eg også, men det var fordi eg var ei levande stinkbombe, if you catch my drift lizm. ;P;P;P;P;P;P;P;P;P;P xD Endret 25. januar 2011 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) http://adultgames.ea...om/f/000339.swf Irriterende at jeg skal være så elendig i hoderegning Endret 25. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Irriterer at vaktmesteren ringer på når jeg sitter i badekaret Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Fordi det er tradisjon Tradisjon i 40 år... ja... sikkert... Skal faen meg flytte til Nederland å røyke huset ned med Cannabis. Endret 25. januar 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Irriterer at vaktmesteren ringer på når jeg sitter i badekaret Med min overlegne erfaring, og viten om at det finnes en god del creepy folk der ute, så kan det veldig godt være at han ringer på fordi du sitter i badekaret. 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Fordi det er tradisjon Tradisjon i 40 år... ja... sikkert... Skal faen meg flytte til Nederland å røyke huset ned med Cannabis. Her i Bergen er jo ting tradisjon hvis man gjør noe 2 ganger da, det var det noen som sa på TV nemlig. Litt kjipt å bo i Nederland da, er nemlig ikke lov til å spille softgun der fortalte en jeg kjenner fra Nederland meg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Softgun er for pussies, skaff deg en skikkelig gønner. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Softgun er for pussies, skaff deg en skikkelig gønner. Ordentlig tøffing du, ja 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Manu supportere, iallefall enkelte. Kvalmende. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Softgun er for pussies, skaff deg en skikkelig gønner. Ja. Gønnere er dritfett. Går med gønner hele tiden og flasher den hver gang noen er STØGGE i trynet mitt. Da holder de sjeeeft med en gang da xD Endret 25. januar 2011 av Ajaco 3 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Softgun er for pussies, skaff deg en skikkelig gønner. Ordentlig tøffing du, ja Ja, bruker forumet til å promotere meg selv og skaffe mest mulig respekt. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 likebubble... En gutt ga kjæresten sin en utfordring, hun skulle ikke snakke med han på en dag Og vis hun gjorde det ville han elske ho mer. Jenta gjorde som kjæresten sa uten og vite at han hadde bare 24 timer igjen og leve fordi han hadde en farlig kreft. Neste dag kom hun på døra mens tårene falt, der lå han i kista med en lapp : "Du klarte det jenta mi, og nå kan du gjøre det hver dag" Leste gjennom hele siden, det var én som ikke var helt forferdelig tragisk Girls.. Stop complaining about boys on Facebook and go back to the kitchen. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Manu supportere, iallefall enkelte. Kvalmende. Liverpool-supportere, iallfall enkelte. Kvalmende. Irriterer meg over orddelingsfeil. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dude i klassa knuste sin Desire, han får det dekt av forsikringa, og får ein Desire HD. Han knuste telefonen med vilje. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 noe sånt gjorde broren min og. Han hadde en stor flatskjerm (vet ikke modell), så knuste han den så han kunne få den nyeste modellen, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 En gutt ga kjæresten sin en utfordring, hun skulle ikke snakke med han på en dag Og vis hun gjorde det ville han elske ho mer. Jenta gjorde som kjæresten sa uten og vite at han hadde bare 24 timer igjen og leve fordi han hadde en farlig kreft. Neste dag kom hun på døra mens tårene falt, der lå han i kista med en lapp : "Du klarte det jenta mi, og nå kan du gjøre det hver dag" Når man dør legger man seg selv i kista.. i sitt eget hus? Kanskje det bare er sånn når man dør av FARLIG KREFT. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I noen samfunn er likskue i eget hjem vanlig. Lenke til kommentar
Haygon Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg hater mange jenter på skolen min. Kan ikke fordra de... Eneste de gjør er å snakke dritt om eksene sine, " Å HAN DÆR VA KJEKK!" " DREKKE I KVELL ELLER? AHAHAH- )fyfanskikklidritingsass. Ikke det at å drikke gå på fest å ha det gøy er forbudt i mine øyne, men for faen da det er en viss grense. Og hvorfor i helvete snakke dritt om eksene deres? Ikke det at det har noe med meg å gjøre men herre... Og hvorfor smøre tryne med gjørme å dynke håret i brun maling? Nei, det er ikke fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå