Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi det er tradisjon :)

 

Tradisjon i 40 år... ja... sikkert... :thumbdown:

 

Skal faen meg flytte til Nederland å røyke huset ned med Cannabis.

Her i Bergen er jo ting tradisjon hvis man gjør noe 2 ganger da, det var det noen som sa på TV nemlig. Litt kjipt å bo i Nederland da, er nemlig ikke lov til å spille softgun der fortalte en jeg kjenner fra Nederland meg.

Lenke til kommentar

likebubble...

 

En gutt ga kjæresten sin en utfordring, hun skulle ikke snakke med han på en dag Og vis hun gjorde det ville han elske ho mer. Jenta gjorde som kjæresten sa uten og vite at han hadde bare 24 timer igjen og leve fordi han hadde en farlig kreft. Neste dag kom hun på døra mens tårene falt, der lå han i kista med en lapp : "Du klarte det jenta mi, og nå kan du gjøre det hver dag"

 

wat.jpg?imageSize=Medium&generatorName=old-lady

 

Leste gjennom hele siden, det var én som ikke var helt forferdelig tragisk

 

Girls.. Stop complaining about boys on Facebook and go back to the kitchen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
En gutt ga kjæresten sin en utfordring, hun skulle ikke snakke med han på en dag Og vis hun gjorde det ville han elske ho mer. Jenta gjorde som kjæresten sa uten og vite at han hadde bare 24 timer igjen og leve fordi han hadde en farlig kreft. Neste dag kom hun på døra mens tårene falt, der lå han i kista med en lapp : "Du klarte det jenta mi, og nå kan du gjøre det hver dag"

 

Når man dør legger man seg selv i kista.. i sitt eget hus? :dontgetit:

 

Kanskje det bare er sånn når man dør av FARLIG KREFT.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg hater mange jenter på skolen min. Kan ikke fordra de...

Eneste de gjør er å snakke dritt om eksene sine, " Å HAN DÆR VA KJEKK!" " DREKKE I KVELL ELLER? AHAHAH- )fyfanskikklidritingsass.

 

Ikke det at å drikke gå på fest å ha det gøy er forbudt i mine øyne, men for faen da det er en viss grense. Og hvorfor i helvete snakke dritt om eksene deres? Ikke det at det har noe med meg å gjøre men herre... Og hvorfor smøre tryne med gjørme å dynke håret i brun maling? Nei, det er ikke fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...