Kjøleskap Skrevet 29. april 2020 Del Skrevet 29. april 2020 debattklovn skrev (På 25.4.2020 den 0.06): Hva blir det neste egentlig, hvor går vi herfra? Vi har fått svaret. https://www.nrk.no/kultur/diplom-is-vurderer-a-endre-inuitt-logoen-_-hatting-faser-ut-_hovding_-1.14994531 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Strøm april: 160,- Nettleie april: 1330,- ? 5 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 TMB skrev (11 minutter siden): Strøm april: 160,- Nettleie april: 1330,- ? Du får trøste deg med at de som bruker 100 ganger så mye strøm som deg sparer mye penger på denne ordningen. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Veldig dust ja, det burde være en fast prosentsats med utgangspunkt i forbruk. Samme som de spekulerer med en erstatning til bompengeløsninger, at man betaler avgift per km. Det blir jo litt annerledes da man bekymrer seg for personvern, men med strømregningen er det jo et enkelt grep, da man allerede har kvantifisert forbruket. 2 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 (endret) Kilometeravgift er helt dust. Arne Fredlys McLaren Senna med 800 hester slipper ut mange ganger mer enn bestemors peugot med 50 hester. Så skal bruksavgiftene være samme for disse bilene? For å ikke snakke om personvernet. Endret 1. mai 2020 av debattklovn Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mai 2020 Del Skrevet 1. mai 2020 Vi har allerede kilometeravgift på fossilbiler De betaler tilogmed når de ikke beveger seg, med motoren i gang Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 debattklovn skrev (12 timer siden): Kilometeravgift er helt dust. Arne Fredlys McLaren Senna med 800 hester slipper ut mange ganger mer enn bestemors peugot med 50 hester. Så skal bruksavgiftene være samme for disse bilene? For å ikke snakke om personvernet. Hvis vi snakker veiavgift, noe bompenger egentlig skal være. Utslipp bør jo dekkes inn av drivstoffsavgifter, da tar man høyde for det du nevner. Og ja, personvernet kan være et problem som jeg også nevner. Neste gang: les det jeg faktisk skriver i stedet for å stille retoriske spørsmål basert på din egen misoppfatning om mine meninger. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 At guttetiss-episoden til NRKs Pubertet-serie ligger på youtube, mens jentetiss-episoden er slettet. Hva slags likestilling er det? 2 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 At i filmer og serier skal random folk bry seg og sette seg i situasjoner som risikerer masse folk for gamle, unge eller syke folk. "But he's just a kid!?" fuck that. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Folk i butikken som, når det er én ting igjen på båndet, kommer på at de har glemt noe så de går for å hente det mens jeg og personen bak kassa må vente med awkward silence. Og alle de andre bak meg i køen. 4 Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 TMB skrev (2 minutter siden): Folk i butikken som, når det er én ting igjen på båndet, kommer på at de har glemt noe så de går for å hente det mens jeg og personen bak kassa må vente med awkward silence. Og alle de andre bak meg i køen. Veldig enig. Det er mange år siden matbutikkene fikk pausefunksjon og kunne fortsette å ekspedere kunder mens frekke kunder går for å hente 1-28 ting, men jeg syns det er sjeldent betjeningen bruker funksjonen. Vet ikke om det er fordi de ikke vet om den, eller om de syns det er gøy at resten av køen venter på en person som ikke klarer å finne alle varene før h*n går til kassen. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Glemmer ofte å kjøp noe, men da går jeg med varene ut i bilen, for dertter å gå inn på butikken igjen, eller om det ikke haster, så kjøper jeg neste gang (Skriver det på handlelisten) Glemmer ofte å skrive ting på handlelisten 4 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2020 Del Skrevet 2. mai 2020 Dubious skrev (1 time siden): Glemmer ofte å kjøp noe, men da går jeg med varene ut i bilen, for dertter å gå inn på butikken igjen, eller om det ikke haster, så kjøper jeg neste gang (Skriver det på handlelisten) Glemmer ofte å skrive ting på handlelisten Jeg kjører bare til en annen butikk på vei hjem, om det skjer med meg. Plenty å ta av ? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2020 Del Skrevet 4. mai 2020 Nordnet og Oslo Børs, sammenlagt får de til en åpningstid fra 10:00 til 13:00, gir fantastiske muligheter i verdensmarkedet 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Det regner/sludder/hagler som bare faen. Trodde vi var ferdig med en drittvinteren? Jeg HATER kulde og snø. Dette er mitt siste år i Norge eller så er det mitt siste år i livet. Dette GIDDER jeg ikke. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Faen for gale å betale 351kr for en oppfølgingssamtale med kirurg over telefon som varte i 5min. Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 Kan Telenor ta og bruke den nettslett-tingen til å slette nettslett-reklamen? 1 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 6. mai 2020 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) Forbanna Ubuntu. Fatter ikke at noen gidder å bruke det systemet til en vanlig PC. Ikke fungerer Bluetooth, og nå blir alt som printes ut på printeren bare helt F#¤# opp.... Trodde aldri jeg skulle si dette, men Windows er helt konge i forhold til Linux. Endret 6. mai 2020 av KalleKanin 1 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. mai 2020 Del Skrevet 7. mai 2020 Den matematiske formelen eller hva det var Elon Musk kalte ungen sin. "Se så smarte og morsomme vi er". 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå