Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, mye unødvendig styr de politikerne holder på med nå fortiden. Noen ganger må man lure på hva hensikten med alt egentlig er, ettersom jeg ikke tror de er dumme og naive heller. Når jeg har de som fiende nummer en, så kan jeg ikke undervurdere dem akkuratt.

 

Jeg skal gjennomføre samfunnsstraff imorgen. Egentlig kunne jeg ha dratt på mitt normale arbeide, men nei. Her skal jeg tvinges via trussler om det ene og det andre hvis jeg ikke arbeider helt gratis for staten. Eller for "samfunnet" som de kaller det.. Jeg må gi noe tilbake til samfunnet for de umenneskelige handlingene jeg har begått og alt jeg har stjålet fra det.

 

90 timers slaveri for staten etter å ha blitt rå-arrestert og kastet på glattcelle i 24 timer, etter at jeg røyket cannabis og fisket makrell på kaien for to år siden, pluss at de klarte å lirke inn en gammel sak om skatteunndragelse i samme dommen. Ikke nok med det, men blir man tatt med noen som helst slags narkotika, så ransaker de boligen din, og det var jo dumt i mitt tilfelle når jeg hadde mitt lille gartneri i kjelleren (Av den enkle grunn at jeg ikke ønsker kontakt med kriminelle). Mottat første advarsel for å ikke ha møtt opp, på den neste er det rett i fengsel og der er det en time pr. dag, dvs. om jeg ikke slaver i morgen så må jeg sitte i fengsel i 68 dager ettersom jeg har jobbet gratis i 22 timer.

 

Ikke nok med samfunnsstraffen, men billappen da.. Den ble beslaglagt fordi jeg er en "rusmisbruker" å betegne, ettersom jeg er dømt etter narkotikalovgivningen. Dermed er det opprettet en helsesak på dette hvor man må søke om dispenasjon fra fylkeslegen om å få tilbake førerretten, men det er etter å ha tatt urinprøver i 6mnd først, og får man tilbake førerretten så må man ta urinprøver i ytterligere 6mnd for å bevise at man ikke er en rusmisbruker. Jeg trodde at dispensasjon var noe man fikk om det var noe galt, og at man kunne, om man stod med lua i handa, få lov til å kjøre til tross for at man kunne få et hjerteinfarkt når som helst. Ikke at det var fordi de helt uten grunnlag bare antok at jeg var en hardbarket narkoman som egentlig tilhørte på plata i Oslo.

 

Jeg drikker aldri alkohol, og de få gangene jeg har følt for å nyte noen slags rusmiddel så har jeg rullet en spliff, av mine egenproduserte planter som toppen kan produsere 50-80 gram hver 4. måned. Det har det jo ikke blitt noe av på et par år nå og jeg har prøvd å være på byen og ta noen øl, men det er ikke tingen for meg.

 

Og dette er grenseløst irriterende, og dette føler jeg er kraftig.. EKSTREMT urettferdig behandling av meg, så bare som et prinsipp, skal jeg la vær å møte opp på samfunnstjenesten imorgen og heller bare ta det gratis oppholdet, inkl. frokost, lunsj, middag og kvelds på et hotellrom et par måneder?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vel, som et prinsipp blir det ikke sett på uansett. Jeg hadde lett valgt samfunnstraff, det er ikke noe stress med. Tror derimot å sitte i fengsel ikke er så greit som det framstilles.

Lenke til kommentar
*SNIP*

 

Det er helt på trynet teit behandling. Jeg tipper politiet satt og røykte DIN Cannabis når de kom hjem fra "jobben" sin. :!:

 

Hvorfor skal man straffes for å røyke noe som har så positive effekter, men ikke straffes for å drikke alkohol som har null positive effekter? Fordi papirindustrien sier det? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får sove, uansett hva jeg gjør. La meg 23.00 igår. Endte med at jeg stod opp 05.00 etter jeg ga opp å sove. Fikk kanskje 1 time søvn. Fordelt på noen 10-15 min naps. Dessuten er det så evig mye pes med skolen og fravær nå, så da skal jeg selvfølgelig bli syk også. ELSKER LIVET.

 

Faen, blir snart deprimert. Om jeg ikke er det allerede.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får sove, uansett hva jeg gjør. La meg 23.00 igår. Endte med at jeg stod opp 05.00 etter jeg ga opp å sove. Fikk kanskje 1 time søvn. Fordelt på noen 10-15 min naps. Dessuten er det så evig mye pes med skolen og fravær nå, så da skal jeg selvfølgelig bli syk også. ELSKER LIVET.

 

Faen, blir snart deprimert. Om jeg ikke er det allerede.

Hey, cheer up! Snart ferie nå! :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke får sove, uansett hva jeg gjør. La meg 23.00 igår. Endte med at jeg stod opp 05.00 etter jeg ga opp å sove. Fikk kanskje 1 time søvn. Fordelt på noen 10-15 min naps. Dessuten er det så evig mye pes med skolen og fravær nå, så da skal jeg selvfølgelig bli syk også. ELSKER LIVET.

 

Faen, blir snart deprimert. Om jeg ikke er det allerede.

 

I sånne stunder ønsker man ferie, for å samle seg, ta igjen søvn og alt det der. Skjedd no lignende her og, kansje ikke akkurat det samme, men no lignende :p

Lenke til kommentar

Det er helt på trynet teit behandling. Jeg tipper politiet satt og røykte DIN Cannabis når de kom hjem fra "jobben" sin. :!:

 

Hvorfor skal man straffes for å røyke noe som har så positive effekter, men ikke straffes for å drikke alkohol som har null positive effekter? Fordi papirindustrien sier det? :thumbdown:

 

Bananrepublikken Norge, her blir du kneblet og satt i gapestokk bare du tar så mye som ett drag fra en spliff med cannabis.

Lenke til kommentar
*SNIP*

 

Det er helt på trynet teit behandling. Jeg tipper politiet satt og røykte DIN Cannabis når de kom hjem fra "jobben" sin. :!:

 

Hvorfor skal man straffes for å røyke noe som har så positive effekter, men ikke straffes for å drikke alkohol som har null positive effekter? Fordi papirindustrien sier det? :thumbdown:

Fordi det er tradisjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...