djgudleif Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Kinesere som spiser levende mus og maurslukere, FUCK dere til helvete! En eller annen idiote er grunnen til at jeg må sitte inne. Håper personen blir navngitt og fredløs, din jævla pandemistarter 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Når du skal vise noe til boomers, og de TAR mobilen, tar på seg brillene, trykker bort alt med pølsefingrene sine og sier "hæ?" 3 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 djgudleif skrev (4 minutter siden): Når du skal vise noe til boomers, og de TAR mobilen, tar på seg brillene, trykker bort alt med pølsefingrene sine og sier "hæ?" Sikkert slik de følte det da de skulle lære deg å hogge ved. 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 4 minutes ago, frohmage said: Sikkert slik de følte det da de skulle lære deg å hogge ved. Lærte det selv, drittlett. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Nedstenging av samfunnet. Da har folk flest tapt "by default". På den annen side har jeg som vanlig hjemmekontor 6-7 dager i uken og betalt i dollar. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 BadCat skrev (5 minutter siden): På den annen side har jeg som vanlig hjemmekontor 6-7 dager i uken og betalt i dollar. Streamer du video av deg selv? 2 1 Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 20. mars 2020 Del Skrevet 20. mars 2020 Lami skrev (19 timer siden): Antibiotika med 7 tabletter til 850kr. Helt utrolig for et ran på lyse dagen. Hvilke tabletter var dette? Merkenavn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Folk som starter setninger med " i disse corina-tider så" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Snyltere som kommer til Norge og sløsing av penger/bistand til bandittnasjoner.....Norge er ikke skyldig noe som helst ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 djgudleif skrev (23 timer siden): Kinesere som spiser levende mus og maurslukere, FUCK dere til helvete! En eller annen idiote er grunnen til at jeg må sitte inne. Håper personen blir navngitt og fredløs, din jævla pandemistarter Vel , hvis det kan være noen trøst : vedkommende spiller nok maj jong med Vår Herre nå........ Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Lami skrev (På 19.3.2020 den 21.57): Antibiotika med 7 tabletter til 850kr. Helt utrolig for et ran på lyse dagen. Det finnes en pille mot Parkinson som koster 460 000,- per dose (en tablett). Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 https://www.vg.no/sport/i/dO2ypz/stig-andre-berge-karrieren-kan-ikke-ende-med-virus?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 "Karrieren min kan ikke ende med et virus" Hvorfor ikke? Sentimentale folk er se verste. Det har ikke en dritt å si Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 Snart 5 år siden jeg kjøpte bilen, og i dag tettet jeg lekkasjen på hardtopen Måtte først rive ut inventaret da det hadde begynt å råtne Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 pris på hardware allerede kraftig økt pga det latterlige viruset og påfølgende kronekrasj. Spent på å se om de er like kjappe til å redusere prisen når krona styrker seg igjen? 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mars 2020 Del Skrevet 21. mars 2020 hermosa skrev (På 20.3.2020 den 17.40): Hvilke tabletter var dette? Merkenavn. moxifloxacin Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Dagbladet pluss. Styr unna ☹️ Tok en prøveuke til 1 kr bare for å få lest noe som så ut til å være viktigt medisinsk ifm virusgreia. Så tungvint som mulig å stoppe det, og etter at jeg gjorde det har fortsatt å mase på mail selv om jeg meldte meg av, og en ringte og maste for å ha meg til å fortsette og sa til slutt han skulle stoppe det når det kom til siste dato, men det hadde jo jeg alt gjort. For litt siden fikk jeg enda en mail, der det så ut som jeg skulle fortsette å være abbonent. Logget inn og ser det står fremdeles uten stopp så nå sperret jeg kortet i nettbanken. Venter til jeg ser det er stoppet før jeg opphever sperren igjen. Stoler ikke på dem. Artikkelen var forresten bare crap, som ikke inneholdt noe viktig i det hele tatt. De får pokkern meg ikke mer enn den ene krona av meg ☹️ 1 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Mye av innholdet på norske nettaviser er dessverre søppel. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 Lurer på hva slags forbannelse som hviler over meg når alt av uhell finner meg akkurat disse dager med begrenset tilgang til hjelp. ? Også irriterende at halvparten av smileyene er med farge og resten ikke. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 debattklovn skrev (13 minutter siden): Mye av innholdet på norske nettaviser er dessverre søppel. Ja, og man kan finne gratis artikler ved å Google overskriften Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. mars 2020 Del Skrevet 22. mars 2020 10 dager i frivillig isolasjon nå. Letteste jeg har gjort. Tar gjerne resten året med hjemmekontor, runking og potetgull. De som ikke klarer dette er skada. Hvis det blir portforbud og mat på døra blir jeg enda mer happy. Bring it on. Corona er det enkleste jeg har vært med på 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå