Pliscin Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Dubious skrev (På 24.2.2020 den 20.48): Butikkene stenger 23:00 Skulle ønske de stengte ved midnatt, så jeg kan slå to fluer i en smekk Pokemon Go resettes ved midnatt, jeg må gå, eller kjøre 3 km for å snurre pokestop og ved å gjøre det rett før midnatt, så kan jeg gjøre det etter midnatt også Ølsalg som stenger kl 18 på lørdag. På hverdager er greit nok at det ikke er åpen hele butikkens åpentid. Men på lørdag kan man plutselig finne ut at man skal ta seg en øl eller to, og har klokken bikket 18 så er man fucked. Akkurat som det gjør at folk drikker mindre, blir bare til at man må kjøpe mer ute eller gå rett på spriten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 Dubious skrev (På 24.2.2020 den 20.48): Butikkene stenger 23:00 Skulle ønske de stengte ved midnatt, så jeg kan slå to fluer i en smekk Pokemon Go resettes ved midnatt, jeg må gå, eller kjøre 3 km for å snurre pokestop og ved å gjøre det rett før midnatt, så kan jeg gjøre det etter midnatt også Finnes døgnåpen butikk i Bergen. Og flere som stenger 24. Virker som om det spesielt er Rema. Sjekk litt rundt? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. februar 2020 Del Skrevet 26. februar 2020 (endret) Sexylubb1 skrev (1 time siden): Finnes døgnåpen butikk i Bergen. Og flere som stenger 24. Virker som om det spesielt er Rema. Sjekk litt rundt? Alt stenger før 23 her, også puben og bensinstasjonen Endret 26. februar 2020 av Dubious Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Dubious skrev (3 timer siden): Alt stenger før 23 her, også puben og bensinstasjonen Før stengte butikkene 20.00, og før det igjen 18.00 eller 19.00. Og det var ikke nattradio, natt-tv, og selvfølgelig ikke internett. Fordi folk skulle sove om natta... Klokka 24 skal du ha lagt deg Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Budeia skrev (15 minutter siden): Før stengte butikkene 20.00, og før det igjen 18.00 eller 19.00. Og det var ikke nattradio, natt-tv, og selvfølgelig ikke internett. Fordi folk skulle sove om natta... Klokka 24 skal du ha lagt deg Ikke alle lever i 1965 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 De har senket mengden kullsyre i Fanta Zero. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 (endret) https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/02/27/Tobarnsmoren-lager-bare-vegansk-mat.-Når-babyen-kommer-skal-også-den-spise-plantebasert-21069370.ece Burde være strengt forbudt å underernære barnet sitt. Håper barnevernet tar tak i dette asap. Ser forøvrigt totalt pyscho ut. Typisk Endret 27. februar 2020 av djgudleif 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 " var noen utfordringer med kostholdet i barnehagen, men etter noen runder med ledelsen har de nå vegansk mat der også". Christ. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 BadCat skrev (18 timer siden): Folk som bryr seg om en minister får dobbel lønn eller ikke. Gjør noe selv i stedet for å vifte med fingeren om at andre har for mye. Gjelder det for alle som krever penger av staten som de ikke har krav på? Er det ok for deg at folk jobber svart mens de mottar sykepenger f.eks? 1 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 ChopperReid skrev (14 timer siden): Ikke alle lever i 1965 ..nettopp dette irriterer meg en del. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Nordea. Jeg er idiot som fortsatt gidder å bruke dem... 119 minutters ventetid på telefon??? Da kunne de like godt drite i å ha "døgnåpen telefon" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/02/27/Nå-fjernes-dame-og-herreskiltene-ved-kommunens-toaletter-21201649.ece Prøv å utrette noe neste gang. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 djgudleif skrev (10 minutter siden): https://www.adressa.no/pluss/nyheter/2020/02/27/Nå-fjernes-dame-og-herreskiltene-ved-kommunens-toaletter-21201649.ece Prøv å utrette noe neste gang. Aldri skjønt poenget med egne herre og damedo, når de er for en person Er herredoen opptatt, så står jeg ikke og venter om damedoen er ledig 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Har du vært på et herretoalett få minutter etter åpning? Såpe og papirholdere rives av veggen, noen centimeter vann på gulvet og papir og diverse flyter rundt. Låsene på båser virker ikke for de er sparket inn. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 BadCat skrev (Akkurat nå): Har du vært på et herretoalett få minutter etter åpning? Såpe og papirholdere rives av veggen, noen centimeter vann på gulvet og papir og diverse flyter rundt. Låsene på båser virker ikke for de er sparket inn. Vi holder nok ikke til på de samme stedene, skjønner jeg. 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. februar 2020 Del Skrevet 27. februar 2020 Glemte å få med at porselenstoalettene ble knust utallige ganger helt til de gikk over til stål. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Dubious skrev (1 time siden): Aldri skjønt poenget med egne herre og damedo, når de er for en person Samma her. Damedassene er vel uansett like nasty etter et døgn uten tilsyn (har jeg hørt). 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 BadCat skrev (1 time siden): Har du vært på et herretoalett få minutter etter åpning? Såpe og papirholdere rives av veggen, noen centimeter vann på gulvet og papir og diverse flyter rundt. Låsene på båser virker ikke for de er sparket inn. BadCat skrev (1 time siden): Glemte å få med at porselenstoalettene ble knust utallige ganger helt til de gikk over til stål. Høres ut som at du ferdes på tvilsomme steder, evnt. at det er et fengsel.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 frohmage skrev (1 time siden): Samma her. Damedassene er vel uansett like nasty etter et døgn uten tilsyn (har jeg hørt). Kvinnedoene er mye verre. Hilsen tidligere renholder. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. februar 2020 Del Skrevet 28. februar 2020 Kan noen forklare norske "journalister" at bare fordi de måtte lære diktanalyse på skolen, så trenger de ikke kopiere, oversette og detaljanalysere innholdet i tweets og facebookinnlegg i artiklene de skriver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå