Kaarerekanraadi Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Anne Grosvold irriterer. Kom bare på det nå hvilken jævla gammal heks hun er. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det irriterer meg at ingenting går slik det skal! Nå holder jeg jo på med en gammel sachsmotor, og skal skifte noen lagre, men får jeg ut lagrene? NEI!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Litt over en måned til ny eksamensuke. *Grøss* Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) En butikk i Hamar har solgt julebrus helt siden forrige jul. Jeg tror de bestilte litt for mye, for det har stått del kasser der i hele vår, sommer og høst. 7/11 på Grandsenteret du tenker på? Det er jo bare win det da. Vil du ikke ha det, la vær og kjøp. Vanskeligere er det ikke. Edit: Eli Rygg sin tale i navnefesten til kusinene mine irriterte meg litt. Endret 24. oktober 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 En butikk i Hamar har solgt julebrus helt siden forrige jul. Jeg tror de bestilte litt for mye, for det har stått del kasser der i hele vår, sommer og høst. 7/11 på Grandsenteret du tenker på? Det er jo bare win det da. Vil du ikke ha det, la vær og kjøp. Vanskeligere er det ikke. Nei, Rema 1000 nedenfor torget (ved McDonalds). Edit: Eli Rygg sin tale i navnefesten til kusinene mine irriterte meg litt. Eli Rygg har alltid irritert meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det mister sin sjarm hvis det står hele året. Jeg kjøper ingen juleting før desember. Dvs julebrus på glassflaske, den fra dahls? med lysebrunt innhold og en julenissehode/hatt.? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den røde julebrusen irriterer.. Alle vet at julebrus skal være brun og komme fra CB! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 cb? Han mener selvsagt Lillehammer og Hamar Bryggeri. 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Han mener selvsagt Lillehammer og Hamar Bryggeri. Det irriterer meg veldig at de kaller det Hamar og Lillehammer Bryggeri når det bare er Hamar bryggeri som produserer julebrusen. 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) cb? Christianssands Bryggeri! ;;leif på tur Endret 24. oktober 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 For meg er det og har alltid vært denne Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den definitivt beste: 6 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den definitivt beste: *snip* +20... irriterer meg at jeg er tom for voks, og MÅ ha sleik på skolen i morgen Noen gode tips? er ikke villig til å prøve matvarer nei. Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Den beste julebrusen. Hyll Lerum. Topic: Reklamekataloger med juleting i oktober. Det er fortsatt høst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå