Takk for meg Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 Kvinnen er så skrøpelig at de ikke kan takles i hockey, så ... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) D0vendyret skrev (53 minutter siden): Kvinnen er så skrøpelig at de ikke kan takles i hockey, så ... De er ikke så skrøpelige som mannlige profesjonelle fotballspillere. Det er direkte flaut å se på. Endret 8. februar 2020 av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 RRhoads skrev (2 timer siden): De er ikke så skrøpelige som mannlige profesjonelle fotballspillere. Det er direkte flaut å se på. Som ikke har noe med likestilling å gjøre ... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 D0vendyret skrev (1 minutt siden): Som ikke har noe med likestilling å gjøre ... Poenget er at de ikke er skrøpelige Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) RRhoads skrev (9 minutter siden): Poenget er at de ikke er skrøpelige Ehhh, det var nettopp det som var litt av mitt poeng. Edit: Jeg fikk ikke med meg siste innlegg (som var på denne siden i tråden) og det var tilsvar til foreldreretten og at vi ikke hadde kommet lengre i 2020, så ser den kunne missforstås. Endret 8. februar 2020 av D0vendyret Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. februar 2020 Del Skrevet 8. februar 2020 (endret) Har dere startet tidlig på helgefylla? Endret 8. februar 2020 av BadCat Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) DnB sin nettbankløsning. Får en eller annen teknisk feil hver gang jeg er inne der. Og hvis jeg velger "gå til fullversjon" må jeg logge inn på nytt?... Ps: Har ingen egne konti, kun pensjon og barnas konti. At noen frivillig velger DnB som sin hovedbank er meg en gåte... Endret 9. februar 2020 av KalleKanin Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Nettbanken har aldri vært spesielt bra, men den nye appen er glimrende Logger nesten aldri inn i den vanlige nettbanken lenger Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Forandring skjer ikke uten handling. Dessverre blir det alltid bare med praten når vi gutta ønsker forandring i vår favør. Edit: Skulle være svar til diskusjonen på forrige side om foreldreretten ved skilsmisse Endret 9. februar 2020 av Sydvest Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) At Norwegian tar 1000kr for å endre en billett til dagen etterpå, når det koster 579 å kjøpe helt ny billett. Koko. Det er greit, da kommer jeg ikke til å kansellere den gamle reisen slik at de kan selge setet til noen andre heller. Endret 9. februar 2020 av Tåkefyrste 1 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 6 hours ago, Tåkefyrste said: At Norwegian tar 1000kr for å endre en billett til dagen etterpå, når det koster 579 å kjøpe helt ny billett. Koko. Det er greit, da kommer jeg ikke til å kansellere den gamle reisen slik at de kan selge setet til noen andre heller. Jokes on you, nå har en eller annen algoritme plukket opp at du sjekker ombooking og så kjøper en ny billett for neste dag, så de kan med enda større sikkerhet overbooke det flyet du egentlig skulle ta. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Jokes on me? Det var uansett billigere å kjøpe ny billett. Hva de gjør med den gamle er for meg likegyldig nå, men jeg kommer ikke til å kansellere den for å være behjelpelig. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Du tror at du setter kjepper i hjulene på dem, mens du i realiteten mest sannsynlig hjelper dem å overbooke. Det er jo selvfølgelig forbrukeren som alltid blir taperen i slike ombookingssystemer for billige billetter. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 Tåkefyrste skrev (22 minutter siden): Jokes on me? Det var uansett billigere å kjøpe ny billett. Hva de gjør med den gamle er for meg likegyldig nå, men jeg kommer ikke til å kansellere den for å være behjelpelig. Du har jo uansett kjøpt to billetter for én tur. Synd at det er sånn, men.. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. februar 2020 Del Skrevet 9. februar 2020 "Det var et uhell." Nei, du var der og du lagde kaos. Hold deg hjemme når du ikke duger. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Subwoofer fungerer ikke etter siste strømbrudd Skal se om jeg finner en sikring som kan byttes på den i løpet av dagen, ellers så blir det en forsikringssak Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Irriterer meg over den kinesiske spring festival. AliExpress har ikke sendt ut varer på minst to uker! Faktisk irriterer dette meg like mye som denne høyrestillingen av teksten irriterer andre. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) ^^Så er derfor varene jeg bestilte ikke har blitt sendt enda. Er over 2 uker siden nå og ingen oppdatering. Selger svarer heller ikke. Tenkte var kanskje pga viruset mange butikker har stengt. Bestilte samme vare fra Ebay også noen dager siden, men helt tyst der også. Top rated sellers pleier å være raske med sendinger. Bra jeg alltid betaler med PayPal, for skjer det ikke noe snart, kansellerer jeg alle ordre. Hadde fått svar fra selgeren for par dager siden og ikke fått noe beskjed om det. Veldig irriterende at stor tjeneste som AE ikke har varsling på meldinger. Og det var som jeg tenkte, han skriver at de ikke får sendt ut varer pga epidemien og umulig å vite når blir sendt. Jeg gidder ikke vente på en vare som muligens aldri vil komme, så håper får de kansellert. Endret 10. februar 2020 av Myst Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Flere selgere på Ebay som har varsel om at de ikke sender inntil en dato på grunn av dette Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. februar 2020 Del Skrevet 10. februar 2020 Myst skrev (13 minutter siden): ^^Så er derfor varene jeg bestilte ikke har blitt sendt enda. Er over 2 uker siden nå og ingen oppdatering. Selger svarer heller ikke. Tenkte var kanskje pga viruset mange butikker har stengt. Bestilte samme vare fra Ebay også noen dager siden, men helt tyst der også. Top rated sellers pleier å være raske med sendinger. Bra jeg alltid betaler med PayPal, for skjer det ikke noe snart, kansellerer jeg alle ordre. Ja, det er nok derfor. Men ja, viruset har vel også en orsak vil jeg tro...? Husk at du bør ha pakkene i hus før 1.april i år. Hvis ikke får du 150 spenn i tollgebyr + moms på alle pakkene du får. Litt kjipern hvis du venter 20 pakker, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå