NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Neida, det trenger jeg ikke.. Totalt unødvendig! Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Telefonstorm når TSen for en hel kommune er nede:)))))))))))))) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er så enig. Én sak hadde vært mer enn nok. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Neida, det trenger jeg ikke.. Totalt unødvendig! Greit å ha i bakhodet om du får lyst til å gå påbygg. 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tenke fremover er overvurdert... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er så enig. Én sak hadde vært mer enn nok. Bedre? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er så enig. Én sak hadde vært mer enn nok. Bedre? HAHAHAHA! Max fail! 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hahaha, karma. Så sykt. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hele livet hennes er fail, tenk å gråte når man skal hjem til familien og vennene sine, da er du sær da.... 2 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hele livet hennes er fail, tenk å gråte når man skal hjem til familien og vennene sine, da er du sær da.... Hun har vel ikke vært i Russland siden hun var 16 år? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Bare for å dra den ENDA lengre Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): De kan jo bare ringe "Maria" Endret 24. januar 2011 av Neppe Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvis jegf hadde flytta til Cuba i dag, så hadde jeg da fortsatt hatt venner og famile i Norge når jeg kom tilbake om 8 år? herregud så mye trangsynt argumentasjon, DET IRRITERER! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hele livet hennes er fail, tenk å gråte når man skal hjem til familien og vennene sine, da er du sær da.... Hun har ikke familie og venner i Russland. Hun har familie og venner i Norge. 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 ja i norge OG russland. Herregud Dragen.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 hele livet hennes er fail, tenk å gråte når man skal hjem til familien og vennene sine, da er du sær da.... Hun har ikke familie og venner i Russland. Hun har familie og venner i Norge. Det er likgyldig hvor hu har familie, hu skal tilbake der hu hører hjemme - og det er russland. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Herregud folkens. Kan dere drite i å falle for TheWankership sine patetiske trolleforsøk? Vær så snill. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Herregud folkens. Kan dere drite i å falle for TheWankership sine patetiske trolleforsøk? Vær så snill. Hva feiler det deg? Det er ikke trolling bare fordi du ikker er enig. Jeg som trodde du var grei... Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Herregud folkens. Kan dere drite i å falle for TheWankership sine patetiske trolleforsøk? Vær så snill. Hva feiler det deg? Det er ikke trolling bare fordi du ikker er enig. Jeg som trodde du var grei... TheWankerShip troller ikke... Men ot irriterer meg at jeg ikke klarer å finne ut hvordan sko størrelse jeg må ha på verdens feteste sko! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Maria er ikke på den flyplassen som ble utsatt for eksplosjonen. Moskva har mer enn en flyplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå