X109 Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 21 minutes ago, Dragen said: Det er ikke noe nytt. Mesteparten av befolkningen har vært forbannet de siste 7 årene. Tror jeg ikke noe på, fordi jeg tror på demokratiet! Lenke til kommentar
Mag ne Skrevet 17. januar 2020 Del Skrevet 17. januar 2020 Annonser for bruktbil med bilde av våt bil. Lenke til kommentar
X109 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 12 hours ago, GiaMahan said: Hvis du vil, kan du sende meg CV i PM, så kan jeg hjelpe deg med et sammendrag:) Ligger sjuk uansett, og kjeder meg så da får jeg i alle fall gjort noe nyttig herfra i senga! Kan du ikke få deg en jobb som du kan gjøre fra sengen din da? 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Undermennesker som IS-kvinner, spyr litt 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Folk i kommentarfeltet hos for eksempel Youtube, som bare skriver for eksempel "Anyone watching this in 2020?" eller lignende. 2 0 2 0 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 At forumet ikke lenger støtter formatering i form av kode (bb code), noe som betyr at jeg må manuelt formatere listetrådene mine. Og siden forumet ikke lenger støtter tables, så funker ikke sorteringsscriptet mitt. Takk, TSP. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 Ny runde med salg av diverse drit på Finn. Er overbevist om at hele Norge er full av analfabeter. Hvor vanskelig er det å forstå ordet HENTE? Hvor vanskelig er det å se at prisen står i annonsen? Frister å kjøre alt på dynga i morgen, hadde gjort det om det ikke var snakk om en rundt kr 20 000,- når alt blir solgt. 4 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 (endret) DKC skrev (8 minutter siden): Ny runde med salg av diverse drit på Finn. Er overbevist om at hele Norge er full av analfabeter. Hvor vanskelig er det å forstå ordet HENTE? Hvor vanskelig er det å se at prisen står i annonsen? Frister å kjøre alt på dynga i morgen, hadde gjort det om det ikke var snakk om en rundt kr 20 000,- når alt blir solgt. Sliter med nesten det samme, SELGES SAMLET, MÅ HENTES står det 2 eller 3 steder i annonsen. Har fått 3 meldinger "Selger du bare x, y eller z og sender til andre siden av landet?????", de blir sure når jeg sier de kan hente i morgen kl 7.30 for full pris av pakken. Har også fått spørsmål om jeg snakker engelsk på norsk i meldingsboksen, hørte ikke noe tilbake når jeg svarte "ja" lol Endret 18. januar 2020 av VegardBS 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 VegardBS skrev (2 minutter siden): Sliter med nesten det samme, SELGES SAMLET, MÅ HENTES står det 2 eller 3 steder i annonsen. Har fått 3 meldinger "Selger du bare x, y eller z og sender til andre siden av landet?????" Føler så sykt med dere begge to. Synes du er flink DKC med declutteringsprosessen din, hadde vært gøy med en update om hvordan det går i minimalisme-tråden nå ? 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 VegardBS skrev (3 minutter siden): Har også fått spørsmål om jeg snakker engelsk på norsk i meldingsboksen, hørte ikke noe tilbake når jeg svarte "ja" lol Haha, priceless! Hadde denne fantastiske samtalen for et par måneder siden, jeg er selgeren: - Solgt? - Ja. - Jeg tar den! - Den ble akkurat solgt dessverre. - Hva faen? Jeg skrev jo først? 3 Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 GiaMahan skrev (2 minutter siden): Føler så sykt med dere begge to. Synes du er flink DKC med declutteringsprosessen din, hadde vært gøy med en update om hvordan det går i minimalisme-tråden nå ? Takk! Skal oppdatere når jeg er ferdig. Fortsatt en del igjen å gjøre, men det nærmer seg. Målet er å få plass til alt jeg eier i en liten personbil (med unntak av møbler). Da er det lettere å selge og flytte på kort basis. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 DKC skrev (2 minutter siden): Takk! Skal oppdatere når jeg er ferdig. Fortsatt en del igjen å gjøre, men det nærmer seg. Målet er å få plass til alt jeg eier i en liten personbil (med unntak av møbler). Da er det lettere å selge og flytte på kort basis. Gleder meg:) Og hahaaj "jeg skrev jo først" Hvordan kan de vite at de var først! Du skrev jo til og med ja på at det var solgt! Hvordan går det an å være så rævkjørt i hodet? Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 GiaMahan skrev (2 timer siden): rævkjørt i hodet? Ja, folk som f**n ikke kan eller lese hva som står, irriterer så j**lig. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. januar 2020 Del Skrevet 18. januar 2020 N4K0 skrev (4 minutter siden): Ja, folk som f**n ikke kan eller lese hva som står, irriterer så j**lig. Haha, ja, jeg kan by på noen originale kraftuttrykk i blant ? Jeg skriver: Varen er i god stand, som ny. Tydelige bilder er også lagt ved. Får spørsmål: Er varen i god stand? ? Eller folk som bare svarer med telefonnummeret sitt. Jeg har ikke tenkt til å ringe dem, og jeg venter på at de skal foreslå et konkret tidspunkt for henting eller gjøre en avtale om sending. Ga bort en hel kjøkkengreier i god stand, hadde skrevet og tatt bilde av alt. Etter Finn-personen hadde kommet for seint til avtalen så presterer han å si "Er det ikke noe mer?" Surt. Ikke et takk, og han er aggressiv. Altså... Hva faen Har hatt et par utrolig fine opplevelser som heldigvis veier opp for de dårlige. Ga bort en kjole til 1300,- , hun som hentet den var en alenemor som ikke hadde så godt råd. Hun var ble så sykt glad. Og ga bort noen dyre støvler her om dagen.. hun var så takknemlig, og da jeg sa at det var kjekt at hun ble så glad, så ga hun meg en god klem! Og så har jeg jo faktisk hatt en del hyggelige prater med naboer som jeg enten har kjøpt av/solgt til, eller kommet i hyggelig prat med noen kjente musikkartister som har kjøpt ting av meg:) det er det som gjør at jeg ikke har gitt opp Finn.no, selv om det er nære ved noen ganger Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 At mennesker er på generell basis ustrukturerte, kaotiske og tilbøyelige for div fristelser og impulser, men på død og liv skal vi basere samfunnet på det stikk motsatte. Vi jobbet sykt hardt for at det ikke skal være rom for å være menneske 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 On 1/17/2020 at 7:30 PM, Calling Dr Love said: Det er windows oppdateringen som har fucka opp pc ikke meg Min pc i folder du +VR Reveal hidden contents Maskinvare (PC): L33T Tournament Pro Gaming Desk usb rgb belysning Acer 34" LED Curved ED347CKR 3440x1440 VA, 100hz, 4ms, 1000:1, 1800R, DVI/HDMI/DP Dell UltraSharp U2713HM 27" 16:9 2560 x 1440 AH-IPS 7" Quad-HD Wide med IPS og LED Corsair CX750M, 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus Bronze, Modular. 4x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 6x Molex, Akasa AK-959CU Komplett Edition CPU Cooler, LGA 1150/1155/1156, 115W, PWM, Intel Core i7-6700K Skylake Prosessor Socket-LGA1151, Quad Core 4.0GHz, 8MB, 91W, 14nm, Boxed, uten kjøler, Cooler Master Seidon 120V v2 CPU Kjøler 120mm Radiator, 775/115x/2011/2011-3/1366, AM2(+)/AM3(+)/FM1/FM2, 16.5~75 CFM, ASUS Z170 PRO GAMING, Socket-1151 Hovedkort, ATX,Z170,DDR4,3xPCIe-x16,SLI/CFX, SupremeFX, GameFirst III, HyperX Fury DDR4 2133MHz 32GB 4x8GB 2133MHz (PC4-17000) DDR4 CL14, Sort, MSI GeForce GTX 1080 Aero OC Skjermkort, PCI-Express 3.0, 8GB GDDR5X, DL-DVI-D, 3xDP, Pascal, Samsung PM951 SSD 512GB M.2 PCIe NVMe, up to 1050/560MB/s read/write, for production only, Seagate Barracuda 2TB 3.5" SATA 6GB/s (SATA 3.0), 64MB Cache, 7200RPM, PC-prod only, MS COA Win 10 Home Nordic ASUS DVD Writer SDRW-08U5S-U USB 2.0, 8x DVD±R, 6x DVD±R DL, 24x CD-R, Power2Go 8, SILVER, Ultra- thin, Retai Corsairs SPEC-03, windows mixed reality PSVR Oculus rift Htc Vive Oculus 128 GB Gear vr mobil vr HTC VIVE COSMOS Hvis du har oppdateringer påskrudd, noe man ikke bør ha, er det din egen feil. Tjenesten for oppdatering er det første man skrur av både profesjonelt og privat. Oppdateringer gjør man manuelt og kun de som er kritiske og først når andre har prøvd de ut i uker og måneder. Ved profesjonell bruk er det viktig at man kan jobbe kontinuerlig og uten hindringer og da er det rett og slett ikke mulig å ha oppdateringer påskrudd. Det kan medføre store økonomiske tap. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Forbannet. Sølte et svært glass brus over 2 fjernkontroller og musa. Idiot Lenke til kommentar
Myst Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Så typisk at PC-problemer kommer alltid når på mest upassende tidspunkt. Mistenker HW feil så må sende inn og mest sannsynlig klare meg uten pc på skolen minst en uke. I verste fall må drasse med den andre store og 5 kg laptopen i mellomtiden. Sukk.. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 Delvis skrev (2 timer siden): Forbannet. Sølte et svært glass brus over 2 fjernkontroller og musa. Idiot Haha, jeg sølte en gang Pepsi Max i på mine hvite scrubs rett i området ved skrittet. Måtte ned til kjelleren på Haugesund sjukehus for å hente nye scrubs, mens jeg holdt meg foran skrittet og "jeg har ikke tisset på meg selv altså" da jeg småløp forbi ? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. januar 2020 Del Skrevet 19. januar 2020 GiaMahan skrev (6 minutter siden): Pepsi Max Var akkurat samme jeg hadde i glasset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå