Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Forbanna, dem har bestilt ny brikke til meg, og det tar sikkert en uke, med min flaks blir det vel forsinkelser der og. Har jo ikke bank her jeg bor nå, så får ikke betalt leie/regninger i tide. Pluss at NAV skal ha utskrifter men det får dem jo ikke før jeg får kodebrikken og da tar søknadene enda lengre tid.

 

Det var nå rett tid for den idiotiske brikken å streike. :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Det var nå rett tid for den idiotiske brikken å streike. :mad:

 

Det er i 99% tilfelle din feil. Kretskort streiker som oftest ikke uten at brukeren har gjort noe som man ikke burde gjøre.

 

Annen måte å si det på: Pass på brikken din, den kan ødelegges.

 

Nei det var ikke min feil, har ikke gjort noen ting med den og har vært kjempeforsiktig!

 

Hvorfor må du si meg i mot uansett hva jeg sier?

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke i mot alt du sier, jeg er bare som oftest veldig, veldig, veldig uenig med deg. Jeg ser bare ikke hvordan brikken bare kan slutte å fungere uten at noe har skjedd med den? Det er ett kretskort.

 

Er det støv i kortinntaket? Har du sølt noe på den? Utsatt for høy varme? Som sagt, finelektronikk feiler ikke bare helt uten grunn.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Joda, jeg sier ikke at det ikke kan, men jeg sier at kretskort gjør det ikke helt randomly. Jeg har jo selv holdt på med kretskort opp til flere ganger, og hver gang noe er feil er det jeg, noen andre, tyngdekraft (miste den i bakken, usannsynlig at det hadde vært særlig destruktivt) eller annen fysikk (varme osv.) som har ødelagt noe.

 

Med ledninger osv. hadde det vært mer forståelig, da har man jo faktorer som dårlig kontakt, isolering osv.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

:thumbdown:

 

Like før jeg gir opp.. Jeg sier ikke at du har ødelagt den. Jeg sier at du sannsynligvis har mye å gjøre med det, uten at du kan tenke deg til det. I tillegg prøver jeg bare å si at du bør være forsiktig med den.

 

Det irriterer egentlig meg og at de klarer å bestille en kortleser som ikke tåler å bli mistet i bakken engang.

Lenke til kommentar

What a lovely day it's been.

 

Stå opp, innse at kompisen som plukker meg opp på vei til skolen ikke kommer, gå en halv mil til nærmeste minibank, ta ut penger til busskort, gå til butikken for å kjøpe snus, og ta bussen til skolen tre timer for sent, får slengt en novelleanalyse opp i trynet også få vite at vi ikke har engelsk fordi læreren min er syk så kommer kompisen min på skolen og vi kjører hjem.

 

Helt greit, jeg satt bare å hørte på mine to venninners sexliv i to timer. Skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Javel. Har aldri mistet den, ikke sølt på den, ikke ligget på varm/kald plass. Den ligger på en hylle og jeg løfter den forsiktig når jeg skal betale ting. Trykker forsiktig på knappen.Så legger jeg den forsiktig på plass.

Du trenger ikke si at jeg behøver å være forsiktig, har alltid vært forsiktig, og har hatt den i flere år nå uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...