frohmage Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Villfaren skrev (13 minutter siden): Noen som har en ide om hva eg må gjøre for å unngå autooppstart av Spotify? Det er nok greit å vite litt mer om oppsettet ditt for å svare på det, og det funker sikkert å spørre i andre kategorier på forumet. Under "bil" eller "stereo" ellerno ? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 frohmage skrev (Akkurat nå): Det er nok greit å vite litt mer om oppsettet ditt for å svare på det, og det funker sikkert å spørre i andre kategorier på forumet. Under "bil" eller "stereo" ellerno ? Har bare en s10e med Spotify som starter automatisk i bilene våre når tlf kobler seg til Bluetooth ? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 How to disable auto Bluetooth audio streaming on Samsung Galaxy phones Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 (endret) At flere av de jeg kjenner skifter brukernavn og bilde. Før kunne du se hva de het før men ikke nå lenger. Jeg stemmer mot muligheten til å skifte brukernavn uten spesiell god grunn, blir bare forvirrende. Endret 11. januar 2020 av Delvis Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Delvis skrev (23 minutter siden): At flere av de jeg kjenner skifter brukernavn og bilde. Før kunne du se hva de het før men ikke nå lenger. Jeg stemmer mot muligheten til å skifte brukernavn uten spesiell god grunn, blir bare forvirrende. Skyldig der, og hadde ikke noen bedre grunn enn at jeg følte for en forandring. Jeg har hatt tre bytter på denne konto ifra Calluna til Røsslyngen og heter nå GiaMahan, om det skulle være noen tvil. Og bare for å forvirre mer, jeg har egentlig en annen bruker da jeg jo egentlig er "forumveteran", har vært her mye lenger enn 2018.. Kunne godt tenke meg å slå sammen de to brukerne om det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 GiaMahan skrev (1 minutt siden): Skyldig der, og hadde ikke noen bedre grunn enn at jeg følte for en forandring. Jeg har hatt tre bytter på denne konto ifra Calluna til Røsslyngen og heter nå GiaMahan, om det skulle være noen tvil. Og bare for å forvirre mer, jeg har egentlig en annen bruker da jeg jo egentlig er "forumveteran", har vært her mye lenger enn 2018.. Kunne godt tenke meg å slå sammen de to brukerne om det lar seg gjøre? Ta kontakt med en moderator, bør kunne ordnes Jeg har hatt samme navn og bilde i over 10 år, endres aldri! 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Skogslik skrev (1 minutt siden): Ta kontakt med en moderator, bør kunne ordnes Jeg har hatt samme navn og bilde i over 10 år, endres aldri! Det er jeg egentlig glad for, fordi da jeg kjenner jeg deg igjen og da jeg vet at du fortsatt er her! Så jeg vil si at irritasjonen til Delvis er ganske legitim ? 3 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 GiaMahan skrev (Akkurat nå): Det er jeg egentlig glad for, fordi da jeg kjenner jeg deg igjen og da jeg vet at du fortsatt er her! Så jeg vil si at irritasjonen til Delvis er ganske legitim ? Yay! Keep the same selv, så har jeg litt kontroll. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2020 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg har selv endret det 1 gang etter 10 år,( i 2012 ) men gjør det ikke flere ganger. Gia: Visste om deg, fordi jeg så det på en PM. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Skogslik skrev (1 time siden): Yay! Keep the same selv, så har jeg litt kontroll. Skal prøve! ? 1 Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 YouTube videoer som misbruker ord som "best" "funniest" "most amazing" "craziest" osv i tittelen. Ender opp med å bli helt umulig å finne noe som faktisk er "best". 1 Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Villfaren skrev (2 timer siden): At eg hver gang sitter meg inn i bilen opplever at Spotify begynner å spille av og ikkje finner noen innstillinger som sier "stopp med dette hel.... Tullet".. Noen som har en ide om hva eg må gjøre for å unngå autooppstart av Spotify? Skru av Bluetooth eller fjærn paring av enhetene via Bluetooth innstillinger Endret 12. januar 2020 av Crayonz Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Skulle til å syte over at jeg savnet Edgelord på forumet, spesielt her i tråden, men jammen er han ikke fortsatt her blant oss, bare under nytt navn og bilde. Yeey! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Jeg "savner" de brukerne som forsvant for 10-12 år siden. Endret 12. januar 2020 av BadCat Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Delvis skrev (9 timer siden): At flere av de jeg kjenner skifter brukernavn og bilde. Før kunne du se hva de het før men ikke nå lenger. Jeg stemmer mot muligheten til å skifte brukernavn uten spesiell god grunn, blir bare forvirrende. Som meg du mener Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Crayonz skrev (7 timer siden): Skru av Bluetooth eller fjærn paring av enhetene via Bluetooth innstillinger Dette er ikkje en løsning. Må knote med å slå på hver gang eg skal høre musikk da Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 frohmage skrev (10 timer siden): How to disable auto Bluetooth audio streaming on Samsung Galaxy phones Takk for svar, men ikkje bra nok. Får bare google videre Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Crayonz skrev (7 timer siden): YouTube videoer som misbruker ord som "best" "funniest" "most amazing" "craziest" osv i tittelen. Ender opp med å bli helt umulig å finne noe som faktisk er "best". We tried "*****" for one week, and this is what happened. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 Calling Dr Love skrev (5 minutter siden): Som meg du mener Ikke spesielt. Du har hatt en rød tråd igjennom navnene, som gjør at det var lett å vite det. Jeg vet godt at du var han Joking.. et eller annet, han som er legosamler og Kiss fen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. januar 2020 Del Skrevet 12. januar 2020 (endret) Villfaren skrev (9 minutter siden): Takk for svar, men ikkje bra nok. Får bare google videre Ut i fra det jeg ser, så er den eneste løsningen å avinstallere Spotify. (Sånn seriøst) Endret 12. januar 2020 av Dragen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå