Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ting som irriterer:

*Systemfrys på Windows!

*Folk som ikke blinker ut av rundkjøringen i rushtrafikken og lager lange køer fordi de signaliserer at de skal lenger rundt, men så smetter de bare rett ut mens de som skal inn står fast i vikeplikt helt forgjeves!

*folk som snakker i et sett uten å ha noe viktig å si!

*Bjeffende hunder i nabolaget.

Endret av MySaviourDied4u2
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at det skulle være så vanskelig og lage et relativt kort framlegg på 10min om en random forfatter jeg ikke vet noe om :thumbdown:

 

10min er drit lenge. Bruk en del bilder og sånt så går tia fortere. wikipedia foresten :)

Skal gjøre alt for å få tia til å gå fortere, vi har hatt tre uker på oss men jeg valgte å begynne i dag og jeg skal framføre i morgen eller på onsdag :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvilken forfatter skal du skrive om?

 

Den helvetes nettbank brikken min har låst seg, så nå får jeg meg ikke inn på nettbanken og skulle (MÅ) inn dit. helvete.

Lenke til kommentar

Hvilken forfatter skal du skrive om?

Skal skrive om J.K. Rowling så det er ikke den aller vanskeligste å finne info om, men skal jo være et ganske bra framlegg siden vi har hatt så lang tid på oss.

 

Edit: Skriveleif, trøtt...

Endret av turbolax
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nå virker nettbanbrikken men det blir bare feil kode når jeg prøver å logge meg inn.

 

Hva har skjedd med verden, jævla teknologi sier jeg bare! failer den så er det ikke noe å gjøre.

Lenke til kommentar

Utålmodige folk irriterer meg til det punktet jeg får lyst å skyte alle sammen. Jeg tok bussen til skolen i dag som vanlig, og som vanlig var det ingen seter ledig på den tiden av døgnet. Når bussen ankom til en terminal var det flere folk som skulle av og på bussen. Det endte med at de som skulle på bussen presset seg på bussen før noen kom seg av, slik at de som skulle av måtte dytte seg fremover i bussen. Alt dette endte med at jeg falt på golvet, og at flere folk ikke kom seg av til overgangsbussen.

 

Nå virker nettbanbrikken men det blir bare feil kode når jeg prøver å logge meg inn.

 

Hva har skjedd med verden, jævla teknologi sier jeg bare! failer den så er det ikke noe å gjøre.

 

Ja, fordi sjeldne digitale feil er så *MYE* verre enn ofte menneskelige feil, ikke sant?

 

Digitalt basert samfunn har mange fordeler. Effektivitet og mye mindre feilmargin når det først skjer noe gale, og mye sjeldnere feil er store fordeler. Ulempen er at hvis alt skal gå ned samtidig + backupservere osv. vil samfunnet bli ett kaos uten like, det er heldigvis SVÆRT usannsynlig, og det eneste som virkelig kan forårsake noe slikt er en kraftig elektromagnetisk puls som wiper alt av elektronikk på hele kloden og gjør elektronikken ubrukelig.

Lenke til kommentar

Hvor jobber du som support Slimda?

 

Jeg hadde ikke orket å jobbe som support. Alle de dumme folkene som sier "PCEN VIRKER IKKE" når de ikke har skrudd på datamaskinen eller de sure nordlændingene som ringer inn og snakker pisspreik til deg i en halvtime før de gir seg og finner ut at de faktisk har gjort en brukerfeil, for å så bli flau og sur igjen.

 

Huff. :(

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...