Dubious Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (1 minutt siden): I 1993 kanskje. Jeg betaler aldri frakt Har avbrutt bestilling mange ganger hvor de skal ha frakt, og bestilt der det er gratis frakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Merry Christmas, mr. Scrooge! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Kontanter er nok best om man ikke hadde kjøpt igår.. Tenkte hun var interessert i noe, feks kinokort, hotellkort, restaurant kort, bensinkort. Eller noe som ikke er avhengig att er åpent. Kong Haakon kanskje bensinstasjonen har og blomster. Meningen var ikke å hylle gavekort, var bare noen forslag. Siden noen foreslo bensin. Endret 24. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Grevinnen og hovmesteren skulle vært vist 24/7 på alle kanaler noen måneder framover. Så får vi se om folk slutter å synes den dritten er morsom. Ellers god jul! Det var bare det jeg hadde å utsette på jula ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Dette er dagen for "corporate music" (søk på youtube) og reklamer som skal scamme folk med dårlig samvittighet Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 (endret) Irriterer meg litt på min egen sløvhet Satte på varmepumpen før jeg dro bort i går og forventet at det skulle være 22 grader når jeg kom tilbake, men det var knapt 17 grader Fant ut at filteret var ganske tett På en liten time så har temperaturen steget med 4 grader, etter å ha renset filteret Endret 25. desember 2019 av Dubious 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. desember 2019 Del Skrevet 25. desember 2019 Dubious skrev (2 timer siden): Irriterer meg litt på min egen sløvhet Satte på varmepumpen før jeg dro bort i går og forventet at det skulle være 22 grader når jeg kom tilbake, men det var knapt 17 grader Fant ut at filteret var ganske tett På en liten time så har temperaturen steget med 4 grader, etter å ha renset filteret Been there, done that! Det er en god følelse når man finner ut at det bare er det som er feil. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 djgudleif skrev (På 24.12.2019 den 17.08): Grevinnen og hovmesteren skulle vært vist 24/7 på alle kanaler noen måneder framover. Så får vi se om folk slutter å synes den dritten er morsom. Ellers god jul! Det var bare det jeg hadde å utsette på jula ? Den har aldri vært morsom. Blir litt for mye barnehage-humor etter min smak. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Spill hvor man ikke får muligheten til å endre button-layout. Hvorfor?! Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Kjøpte en pakke bacon før jul. noen av skivene var tykkere en yo mama 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 (endret) Hypokonderiet mitt, fy faen jeg har hatt mye rart de siste årene, som selvsagt bare er surr jeg innbiller meg. Skal ikke mer til en noen nevner noe, så kan jeg ''få'' det. Jaja! Endret 26. desember 2019 av Skogslik Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Skogslik skrev (3 timer siden): Hypokonderiet mitt, fy faen jeg har hatt mye rart de siste årene, som selvsagt bare er surr jeg innbiller meg. Skal ikke mer til en noen nevner noe, så kan jeg ''få'' det. Jaja! Skjønner at det kan føles både irriterende og slitsomt. Er en fin bok av Wilhelmsen som heter "Kongen Anbefaler" som kanskje kan være interessant å lese. Finnes garantert på biblioteket, og den er fin og lettlest. Wilhelmsen er en klok mann som kan mye om hypokondri. Er også en god bok om kognitiv terapi skrevet av en psykiater som heter David D. Burns også, som går på rent praktiske teknikker på å bekjempe automatiske tanker (alle typer tanker) og erstatte dem med alternative tanker (trippelkolonneteknikken). Er ikke alle som klarer å innse at de sliter med hypokondri OG som i tillegg skjønner at tankene de har ikke er "sanne", så jeg synes du er veldig ressurssterk sånn sett 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Personer i filmer har aldri sett Zombie filmer.. og/eller har veldig lite erfaring med å drepe folk, da de tømmer magasinet i brystet, og ingen treffer hodet Veltrente soldater som gjør feil som veltrente soldater ikke ville gjort, bare for at det skal være en handling i filmen 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 To i brystet en i hodet! Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 På jaktprøva ble jeg fortalt at man skal pungtere lungene, kanskje der de har det fra Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Forskjell på dyr og mennesker Når man jakter dyr så er det stort sett for at en skal spise de, og de bruker ikke skuddsikre vester og sånt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Nei. Det handler om human avliving. Skyter du mot hodet på et dyr så er det stor sjanse for at du skadeskyter uten å drepe dyret, siden hjernen er vanskelig å treffe, men det er ikke vitale organer. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 GiaMahan skrev (12 timer siden): Skjønner at det kan føles både irriterende og slitsomt. Er en fin bok av Wilhelmsen som heter "Kongen Anbefaler" som kanskje kan være interessant å lese. Finnes garantert på biblioteket, og den er fin og lettlest. Wilhelmsen er en klok mann som kan mye om hypokondri. Er også en god bok om kognitiv terapi skrevet av en psykiater som heter David D. Burns også, som går på rent praktiske teknikker på å bekjempe automatiske tanker (alle typer tanker) og erstatte dem med alternative tanker (trippelkolonneteknikken). Er ikke alle som klarer å innse at de sliter med hypokondri OG som i tillegg skjønner at tankene de har ikke er "sanne", så jeg synes du er veldig ressurssterk sånn sett Takker, skal sjekkes ut! Annet som irriterer nå er juletrelys som ryker så ofte. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Gavekort skrev (1 time siden): Nei. Det handler om human avliving. Skyter du mot hodet på et dyr så er det stor sjanse for at du skadeskyter uten å drepe dyret, siden hjernen er vanskelig å treffe, men det er ikke vitale organer. Angående begrepet human avliving. Det er kanskje litt kontroversielt å si, men jeg synes vi oftere driver med human avliving av kjæledyr enn med mennesker. Er så mange mennesker som lider alt for lenge før døden. For en uverdig siste slutt på livet.. Vi avliver jo kjæledyrene våre mye tidligere for å spare dem for lidelse, slik at de dør på en kontrollert og mest mulig komfortabel måte, fri for angst og smerte. Synes det er så inhumant å pine mennesker med å forlenge livet for enhver pris. Jeg var på etikkkurs i som heter innføring i medisinsk og helsefaglig etikk, hvor dødshjelp var en av emnene vi var innom. Interessant nok ble de som i utgangspunktet var imot (som meg) mer positive for dødshjelp mens de som tidligere hadde vært for, ble litt mer imot. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Skogslik skrev (44 minutter siden): Takker, skal sjekkes ut! Annet som irriterer nå er juletrelys som ryker så ofte. Hmm.. så på der ingen skulle tro at nokon kunne bu sin julespesial at en fyr langt inne i Valdres, laget sine egne stearinlys til juletreet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå