Gouldfan Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Kontanter er helt ok. Jeg er veldig glad i visa gavekort, siden norske kroner er vanskelig siden jeg bor i Sverige.. fikk det samt annet til bursdagen. Kan bruke det på alt mulig. Så kompliserte ting jeg ønsker kan jeg ikke kreve at noen finner i butikk eller nett. Sjeldne musikkalbum og hifi merker osv. Jeg ønsket meg sokker og Hadeland hvitvinsglass til jul og det vet jeg de finner enkelt. Men vi får se hva nissen kommer med. Endret 23. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Amfi og Lagunen tar 13 kroner per gavekort Trondheim Kino tar 30 kroner per bestilling Sentrumsgavekortet Lillehammer tar 20 kroner per kort etc. etc. Finner også at noen gavekort har gebyr per måned (SpendOn) 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg kjøper spekemat og noe godt drikke til fattern og andre som "har alt", så får de kost seg ekstra i jula. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 34 minutes ago, Gavekort said: Jeg hater gavekort. Ja, jeg ser ironien. Gjør verden en tjeneste og gi kontanter i stedet. Det er bare kriminelle og paranoide som bruker kontanter. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 BadCat skrev (1 minutt siden): Det er bare kriminelle og paranoide som bruker kontanter. For all del gi meg en bankoverføring om det er mulig. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) Som innholdsskaper får jeg utbetalingene inn på PayPal. Ganske upraktisk, men alternativene har store gebyrer. Endret 23. desember 2019 av BadCat Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Gavekort skrev (45 minutter siden): Jeg hater gavekort. Ja, jeg ser ironien. Gjør verden en tjeneste og gi kontanter i stedet. Haha.. Gjør verden en tjeneste og spre kjærlighet og glede! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 GiaMahan skrev (1 minutt siden): Gjør verden en tjeneste og spre kjærlighet og glede! Som er gratis! God jul mine bitre sytekopper. ? 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 frohmage skrev (3 timer siden): Sjukt irriterende når man googler et problem man har og finner noen med samme problem, bare for å se at de "fant ut av det sjøl", eller ikke gidder å skrive hvilket av svarene som funka. Respektløst mot de som har kommet med løsningsforslag er det også. Helt enig. Det gjør jeg heldigvis aldri. Uansett om jeg fant ut av det selv eller ikke, så sier jeg alltid tusen takk til de som svarte. 3 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Folk som lyver i stedet for å tape noe integritet. To-tre dager senere når sannheten kommer ut har de tapt all integritet. Disse folkene har ikke bare tapt fasade. Man kan ikke lenger ha de i livet sitt siden de lyver deg opp i ansiktet i stedet for å komme rent med det samme. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 BadCat skrev (14 minutter siden): Folk som lyver i stedet for å tape noe integritet. To-tre dager senere når sannheten kommer ut har de tapt all integritet. Disse folkene har ikke bare tapt fasade. Man kan ikke lenger ha de i livet sitt siden de lyver deg opp i ansiktet i stedet for å komme rent med det samme. Helt enig! Det å kunne å tørre å innse feil og våge å stå for handlingene sine, det synes jeg det står respekt av. De andre kan bare ryke og reise der sola aldri skinner. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Dubious skrev (9 timer siden): Trondheim Kino tar 30 kroner per bestilling Tøys! Kjøpte gavekort der for 3 dager siden og null ekstra gebyr. Kjøper alltid gavekort der til bror(og vica versa) og aldri oppstått noe slikt. Tror du har blitt lurt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) Slettet-D7I5Gr2 skrev (38 minutter siden): Tøys! Kjøpte gavekort der for 3 dager siden og null ekstra gebyr. Kjøper alltid gavekort der til bror(og vica versa) og aldri oppstått noe slikt. Tror du har blitt lurt. Muligens det bare gjelder nettbestillinger, da det var der jeg hentet infoen, men på de andre butikkene så er det samme pris på nett og i butikk Som skrevet, så har jeg aldri kjøpt gavekort Endret 24. desember 2019 av Dubious Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Dubious skrev (23 minutter siden): Muligens det bare gjelder nettbestillinger, da det var der jeg hentet infoen, men på de andre butikkene så er det samme pris på nett og i butikk Som skrevet, så har jeg aldri kjøpt gavekort Sjekket nettopp på nett. Sprøyt der å. Litt irriterende å disse gavekort og komme med feilaktige argumenter. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (25 minutter siden): Sjekket nettopp på nett. Sprøyt der å. Litt irriterende å disse gavekort og komme med feilaktige argumenter. (inkl. gebyr pr. bestilling kr. 30,-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 (endret) For porto vell? Endret 24. desember 2019 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Om ikke man er snål eller barn og gir mor gavekort på 100kr så gjør vel ikke 20kr postgang noe? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Slettet-D7I5Gr2 skrev (6 minutter siden): For porto vell? Står gebyr, 30 kroner er uansett dyrt for ett kort Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Dubious skrev (Akkurat nå): Står gebyr, 30 kroner er uansett dyrt for ett kort I 1993 kanskje. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Gouldfan skrev (Akkurat nå): Om ikke man er snål eller barn og gir mor gavekort på 100kr så gjør vel ikke 20kr postgang noe? Hvorfor kaste bort tiden på å kjøpe gavekort når det går fortere å putte en 100-lapp i en konvolutt? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå