WarpX Skrevet 21. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2019 Stadia. Høres ut som et legemiddel/sykdom/vaksine. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2019 mIRC er betalings. Sånn har det ikke alltid vært... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Jo, mIRC har alltid vært lisensbasert. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Det finnes ikke interne USB-C adaptere.. (Altså at porten er på innsiden) 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Dubious skrev (30 minutter siden): Det finnes ikke interne USB-C adaptere.. (Altså at porten er på innsiden) https://www.fasttech.com/products/1160/10043124/9265700-ult-unite-usb-c-to-micro-usb-converter-adapter https://www.fasttech.com/products/1160/10039660/8594100-usb-c-to-micro-usb-converter-adapter-2-pack Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 At Witcher-serien renner over av mørke skuespillere. Til og med noen av de kritthvite alvene blir portrettert av mørkhudete. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Kristne sekter. + Islam Søppel på jord. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) DKC skrev (25 minutter siden): At Witcher-serien renner over av mørke skuespillere. Det mest irriterende er at jeg gledet meg litt til den kom, men etter å ha sett to episoder så tror jeg ikke jeg gidder resten (ikke pga mørke skuespillere btw) Endret 22. desember 2019 av D0vendyret ( ) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Tvungen diversifisering er så stygt. Ødelegger hele immersionen fordi noen har valgt karakterer basert på hudfarge. De er de ekte rasistene 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 1 hour ago, DKC said: At Witcher-serien renner over av mørke skuespillere. Til og med noen av de kritthvite alvene blir portrettert av mørkhudete. Amerikanisert ja. Der diversity står høyere enn historiefortelling. Ikke at det gjør meg så veldig mye, men synes jo det blir litt kleint. Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Tåkefyrste skrev (33 minutter siden): Amerikanisert ja. Der diversity står høyere enn historiefortelling. Ikke at det gjør meg så veldig mye, men synes jo det blir litt kleint. Det er helt idiotisk. Fringilla i bøkene blir klassifisert med hudtonen "pale". I serien: Mørkere enn natta. Triss er til og med mulatt eller semi-neger eller hva enn man kan kalle det i disse krenkelse-tidene vi lever i. Ser ikke resten, gir meg halvveis. Ikke gjør Henry en så veldig god jobb som Geralt heller Trist. Dette kunne blitt fantastisk bra. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) USA har en veldig mørk historie med sorte, derfor er de mer opptatt av likestilling enn det vi er. Det er ikke noe rart. For meg er det ingen big deal, det er fantasy og da gjør ikke hudfarge noe. På enkelte roller funker det bra, på andre roller litt rart. Om det er historisk baserte serier så er det helt feil m ut av enkelte roller som er forklart. Men dette er fantasy og helt ok. Er det Alver i en serie, så må vi også tåle brune og sorte mennesker. Jeg irriterer meg litt over lite liv på forums for tiden, litt kjedelig dag også. Endret 22. desember 2019 av Gouldfan 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Vi rødhårete har mistet så og alle rødhårede karakterer i adapsjoner til svarte de siste 20 årene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Dragen skrev (3 minutter siden): Vi rødhårete har mistet så og alle rødhårede karakterer i adapsjoner til svarte de siste 20 årene. The daywalker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2019 Bestilte bokserie på nett, fikk vol 1, vol 2 og vol 2. -.- Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 23. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg må åpne facebook nå og da for arrangement jeg skal på og alle de helsikkas advent giveaway søppelet fra alle verdens selskap dukker opp. Alle kommentarfeltene er fulle av folk som skriver hele livshistorien sin om hvorfor de fortjener å vinne, tror folk at de ikke velger tilfeldig altså? 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 23. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2019 Folk som ber om hjelp på nett for et eller annet, og aldri følger opp med svar, selv om mange har kommet med gode løsningsforslag. Eventuelt at de bare poster "Glem det, jeg fant ut av det selv". 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2019 frohmage skrev (2 minutter siden): Folk som ber om hjelp på nett for et eller annet, og aldri følger opp med svar, selv om mange har kommet med gode løsningsforslag. Eventuelt at de bare poster "Glem det, jeg fant ut av det selv". Lett for skjer meg. Men da som oftest at jeg glemmer å følge opp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2019 Coop pizza, 2 for 40, eller 1 for 19,90 (2 av typene koster 19,90 og 2 koster 24,90, den ene er veganer) Så her blir nok folk lurt Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. desember 2019 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2019 frohmage skrev (8 timer siden): Folk som ber om hjelp på nett for et eller annet, og aldri følger opp med svar, selv om mange har kommet med gode løsningsforslag. Eventuelt at de bare poster "Glem det, jeg fant ut av det selv". Knis. Føler meg truffet, der ja ? prøver å forklare folk hva som ble løsningen når jeg husker det, men kan glemme ut mine egne innlegg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå