Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har da aldri kalt deg inkompetent til noe som helst. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det var en jævlig dårlig film da Spiller ingen rolle, poenget er der. Jeg syns bare det er så jævlig lavmål av deg å kalle meg inkompetent fordi jeg ikke tørr å bryte loven. Pyse. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det irriterer meg noe jævlig at det eneste jeg føler for tiden er anger. Jeg angrer meg over absolutt alle avgjørelser jeg tar. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det irriterer meg noe jævlig at det eneste jeg føler for tiden er anger. Jeg angrer meg over absolutt alle avgjørelser jeg tar. Det er alle de hormonelle svingningen! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det irriterer meg noe jævlig at det eneste jeg føler for tiden er anger. Jeg angrer meg over absolutt alle avgjørelser jeg tar. Det er alle de hormonelle svingningen! Ja, man har mange av dem i en alder av 24 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du er ennå en ung og sprek mann med mye energi!! Irriterer meg at når en kompis kom for hente meg i dag morres sånn i syvtiden, så stopper han utenfor huset mitt med anlegget og bassen på full guffe. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det irriterer meg noe jævlig at det eneste jeg føler for tiden er anger. Jeg angrer meg over absolutt alle avgjørelser jeg tar. Det er alle de hormonelle svingningen! Ja, man har mange av dem i en alder av 24 Jeg veit'a faen jeg vel? Kanskje du var litt sent ute Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dette bare... wtf... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Du er ennå en ung og sprek mann med mye energi!! Irriterer meg at når en kompis kom for hente meg i dag morres sånn i syvtiden, så stopper han utenfor huset mitt med anlegget og bassen på full guffe. Det skal jeg gjøre med de i klassen. Så skal jeg kjøre fra dem akkurat idè de legger sekken inn i bilen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dette bare... wtf... suicide · abortion cannibalism · sodomy Haha, for en helsikes kul side Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig der. Har en del jentevenner på Facebook som er så stoooore Avenged Sevenfold-fans (tilfeldig, Zoro Sama, lover ). Hvordan får de tak i musikk? Jo de søker AVENGED SEVENFOLD på LimeWire og laster ned alt de finner. Jeg skjønner ikke at det går an. Da er de ikke litt fan engang... Men jeg har så og si vokst fra det bandet, noe jeg har regna med jeg kom til å gjøre hele tiden. Tror ikke jeg har hørt på dem siden jeg faktisk var på konserten Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Når man sier "Jeg vil ikke snakke om det", så blir man spurt "Si det da!" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Men jeg har så og si vokst fra det bandet, noe jeg har regna med jeg kom til å gjøre hele tiden. Tror ikke jeg har hørt på dem siden jeg faktisk var på konserten Takk og pris. 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Men jeg har så og si vokst fra det bandet, noe jeg har regna med jeg kom til å gjøre hele tiden. Tror ikke jeg har hørt på dem siden jeg faktisk var på konserten Takk og pris. Så nå hører jeg nesten bare på Green Day, My Chemical Romance, Fall Out Boy og Tokio Hotel xD <3<3<3<3<3<3<3<3 :3 ( a ) Endret 23. januar 2011 av Zoro Sama 3 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Men jeg har så og si vokst fra det bandet, noe jeg har regna med jeg kom til å gjøre hele tiden. Tror ikke jeg har hørt på dem siden jeg faktisk var på konserten Takk og pris. Så nå hører jeg nesten bare på Green Day, My Chemicical Romance, Fall Out Boy og Tokio Hotel xD <3<3<3<3<3<3<3<3 :3 Endret 23. januar 2011 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 xD ;D ^^ xP >. Gamle damer på facebook: :-)))) 2 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) This. Måtte faen med punge ut 1500kr (som jeg trolig ikke får igjen) for kranbilen -.- Passet dårlig akkurat nå! Endret 23. januar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 This. Måtte faen med punge ut 1500kr (som jeg trolig ikke får igjen) for kranbilen -.- Passet dårlig akkurat nå! Hadde vi bare hatt en "like" knapp nå. Men sure penger å ut med, har selv vært borti lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå