BadCat Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg kan godt vente 40 minutter på kundeservice, men ikke når de looper den samme beskjeden over 100 ganger. De kunne holdt seg til 1 avspilling og så kun oppdatering av plassering i køen. 6 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Ja eller at det lires av noe patetisk klissmusikk, sånn at jeg må holde mobilen så langt fra øret, at jeg knapt hører når noen endelig svarer. 5 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Julehandel Handler tidlig på morgenen for å slippe så mye folk, men nå er det fult over alt Virker som at folk tar seg fri fra arbeid for å handle 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Folk som har vanlig kokt potet til julemiddag. mmm, festmåltid... Slutt med det. Tips her:https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/janssons-fristelse/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Potet er ikke festmåltid men om man gratinerer den sammen med fisk så er den plutselig det? Tanken på fisk til julemat = ?? 5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Irriterer meg at jeg har fått magesmerter igjen. Tror jeg jobber for mye og kroppen min reagerer. Er ingen ung mann lenger og min akademiske karriere er stort sett over. Vet ikke hvorfor jeg jobber så mye. Bortsett fra Partikkelfysikk ettersom hvis jeg ikke gjør, så blir det katastrofale følger. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Jeg sletter svar til tråder fordi jeg ikke orker alle kverulantene og "DU TAR FEIL OM EGNE ERFARINGER" folkene her inne. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) 7 minutes ago, VegardBS said: Jeg sletter svar til tråder fordi jeg ikke orker alle kverulantene og "DU TAR FEIL OM EGNE ERFARINGER" folkene her inne. Greit at noen meninger er feil om de er målbare vitenskaplig, som f.eks om du mener at jorda er flat, så bør du tåle å høre at du faktisk tar feil. Men om du mener en film er dårlig, eller at en straffesituasjon i en fotballkamp aldri var straffe, så er det veldig spesielt når folk sier at du tar feil og er en idiot. Endret 16. desember 2019 av Tåkefyrste 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Det finnes mange rare folk, noen mer rare enn andre. Når noen krangler om ens (mine) egne opplevelser/erfaringer/oppfatninger som gjelder kun for personen selv (meg), da skjønner jeg ikke hvordan de tenker og det er veldig irriterende. Ritkignok i et annet forum som er kjent for sine logikk-manglende-brukere. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 (endret) Ønsker å kjøpe noe på finn (har hatt en gjenstand på autosøk). Sender melding og sier jeg vil kjøpe (har ikke prutet) og ønsker gjerne å møte for å gjennomføre handelen (står i annonsen at man kan møtes for å kjøpe eller sendes på kjøpers regning). Melding blir sett av selger (kan se det i meldinger på finn, dessverre er ikke telefonnummer lagt ved annonsen). Ikke noe svar.... 8 timer senere... ikke noe svar... annonsen ligger fortsatt ute.... Hva er vitsen med å legge ut noe for salg når man ikke svarer når en kjøper står klar for å hente? Endret 16. desember 2019 av CaZpeR 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 16. desember 2019 Del Skrevet 16. desember 2019 Delvis skrev (13 timer siden): Ja eller at det lires av noe patetisk klissmusikk, sånn at jeg må holde mobilen så langt fra øret, at jeg knapt hører når noen endelig svarer. Haha, eller meg, som blir sittende så lenge å vente at jeg glemmer hva jeg skulle si når jeg endelig får prate med de i telefonen. ? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Den arbitrære gregorianske måling av tid og folk som tror det betyr noe med nytt år. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 5G bygges ut med feil frekvenser i Norge. Det blir nok både dårlig båndbredde og latency. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 djgudleif skrev (22 timer siden): Folk som har vanlig kokt potet til julemiddag. mmm, festmåltid... Slutt med det. Tips her:https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/janssons-fristelse/ For svensker kanskje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 21 hours ago, Tåkefyrste said: Potet er ikke festmåltid men om man gratinerer den sammen med fisk så er den plutselig det? Tanken på fisk til julemat = ?? Ansjos er valgfritt Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 (endret) Sandy Koufax skrev (19 timer siden): Irriterer meg at jeg har fått magesmerter igjen. Tror jeg jobber for mye og kroppen min reagerer. Er ingen ung mann lenger og min akademiske karriere er stort sett over. Vet ikke hvorfor jeg jobber så mye. Bortsett fra Partikkelfysikk ettersom hvis jeg ikke gjør, så blir det katastrofale følger. Magesår sikkert, sure oppstøt? Prøv Ezomeprasol.. Jeg har aldri slitt med det, men kona har. Når jeg bruker antiinflammerende så tar jeg det også. Endret 17. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Leveringsproblemer på legemidler. Jeg skulle hatt noe på apoteket, men det finnes ikke å få tak i. Nå har jeg ringt alle kjedene og det nærmeste apoteket som har det inne er en drøy times kjøretur unna. Hrmf. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Begynner å tro større instanser har en regel om å være tregest mulig. Blitt nå nesten en uke og fortsatt ikke fått svar på 2 enkle spørsmål som krever en setning hver. Hadde også lyst på pizza og samlet mot til å ringe, men der var de "for opptatt" til å ta telefonen. Etter to forsøk så gikk jeg tom for både tålmodighet og telefon-kapasitet. Får klare meg uten kveldsmat ikveld da. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Alle disse fjolsene som tror de er så overlegne fordi de dropper adventskalender, julegaver, kjøtt i julematen eller andre tradisjoner. Feir jul akkurat slik dere vil, men ikke tro at det gjør dere til bedre mennesker. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Kjøleskap skrev (49 minutter siden): Alle disse fjolsene som tror de er så overlegne fordi de dropper adventskalender, julegaver, kjøtt i julematen eller andre tradisjoner. Feir jul akkurat slik dere vil, men ikke tro at det gjør dere til bedre mennesker. Er det ikke akkurat det de gjør da, gjør det de vil? Så egentlig syns jeg du snur det på hodet. Folk tror de er mer positive og "bedre mennesker" når de dilter etter teite tradisjoner fordi "alle andre gjør det". Er drittlei alt som heter jul jeg, og gjør så lite utav det som mulig. Hadde det vært opp til meg, var det plenty nok med jul hvert 10 år. Så får du bare kalle meg så overlegen du vil. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå