Tan28 Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Samboerens manglende sexlyst ? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Lami skrev (3 timer siden): Tar 10 sek å gå innpå diskusjon.no for tiden. Og forøvrig manuvrere rundt. Gir snart opp hele forumet. Ja, forumet er enormt treg siden oppdateringen 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Barnslige annonser på diskusjon.no. Kan de ikke finne en ny tilbyder? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Myst skrev (19 timer siden): Forstår meg virkelig ikke på kvinner og deres logikk. Altså er det en dame som visst har fått en stalker og hadde lagt inn fake oppdatering på FB sin (innsjekkk, utenlandsreise) for å bli kvitt han, og nå har hun oppdatert at er hjemme igjen. Altså, hva...hæ? Nå er jo hele poenget med fake innlegget borte. Forstår ikke. Forstår. Bare. Ikke. Kan det være meningen at du ikke skal forstå? Altså, har du flydd etter, eller henger du fortsatt rundt huset hennes? ? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Litt vanskelig å henge rundt henne når vi bor 300 km adskilt. ? Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Noen andre som plages med økt spam på e-post og SMS om dagen? Jeg får til og med søppelepost fra store firmaer som burde vite bedre, i disse GDPR-dager. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg får sånn 15-25 mail om lån, refinansiering etc. hver dag. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg merker meg shady nyheter innimellom ordentlige nyheter på de store avisene, garantert hjernedøde nyheter clickbate for å spionere osv, og shady reklame.. Skal du få fred må du vel kjøpe en avis. Og ja, jeg synes det er irriterende. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/dec/09/hymen-virginity-tests-us-ti *head meets desk* Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 BuffyAnneSummers skrev (32 minutter siden): https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/dec/09/hymen-virginity-tests-us-ti Samtidig er det jo et eller annet fascinerende med hvilke myter noen folk nekter å gi slipp på, uansett hvilke beviser som taler imot. Sitat Its power remains even after a study from 1906 showed that a sex-worker’s hymen was still intact – which should have been enough to dispel the myth. So too, should have been a 2004 study, which studied 36 pregnant women, 34 of which still had an intact hymen. Still, the myth is so compelling that people would rather believe in virgin pregnancies than facts. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Joda, sånn morbid fascination. I got it too, I getcha. De fleste ''mister jomfrudommen'' mens de er i vanlig barnelek, og en god del bare ble aldri født med denne hinna. Fremdeles så skal de så absolutt holde på ''gamle skikker'' cause.. tradition? They can shove their 'traditions' up their asses. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Sånne myter, av typen som overhodet ikke har hverken logikk eller mening, irriteret vettet av meg. Når jeg leser saker som den Buffy linket, kan jeg nesten føle at jeg blir dummere, at vettet renner ut. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Ja du merker at det gjør vondt når du prøver å finne en logisk forklaring på tullet deres, som ikke finnes. 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 BuffyAnneSummers skrev (41 minutter siden): They can shove their 'traditions' up their asses. Tryggere der ja, om man fortsatt vil kunne giftes bort. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jomfruhinna eksisterer ikke. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jule- og nyttårsfeiring. Det har ingen hensikt når man skal være alene. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 1 hour ago, Dragen said: Jomfruhinna eksisterer ikke. Har du sett etter? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Nei, jeg bare fulgte med i kroppslære på barneskolen for 25-30 år siden. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 (endret) Den finnes. Bare ikke hos alle. Vi er alle forskjellige. Og de aller færreste blør når de har sex første gang pga som sagt tidligere vanlig barnelek kan lett sprekke den. Sykling, ridning, klatring av trær, leste en fæl historie på reddit om en jente som sprakk hinnen når moren bestemte seg for å SPARKE HENNE I SKRITTET fordi hun var sint på henne ..... Den finnes. Men den finnes ikke slik den blir fremstilt i dag, som ett fuckings lokk med kun noen små hull for blødninger. Er mer som en krans der, og den kan faktisk gro igjen. Har skjedd hos eldre som ikke har hatt sex på en god stund. Endret 10. desember 2019 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Youtube-video i 2009: Beskrivende tittel. Tre minutter lang hvorav tre minutter er relevant innhold. Youtube video i 2019: Clickbait tittel. Videoen har fortsatt tre minutter relevant innhold, men den er nå 22 minutter lang. Først har du to minutter med snakk om sponsor, så 15 minutter med meningsløst fjas og til slutt to minutter med reklame for merch, shoutout til patreon og "smash that subscribe button". Heldigvis er det som regel en kommentar som sier hvor det relevante innholdet er. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå