Gavekort Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Gidder ikke bruke torrents for enkeltsanger. Bruker torrents for album da.. Selektiv nedlasting ftw! Irriterer meg at jeg glemmer å tørke skjegget mitt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Gidder ikke bruke torrents for enkeltsanger. Bruker torrents for album da.. Hvorfor? Torrents er bedre til begge deler på alle tenkelige måter. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Alle som laster ned enkeslt sanger, og driter FULLT FAEN i resten av sangene artisten har laget, kan BRENNE. Så lenge det ikke kommer til popartister da, som har låtskrivere som skriver sanger til dem, som skal være så repeterende og "catchy" som mulig. De kan brenne selv Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Enig der. Har en del jentevenner på Facebook som er så stoooore Avenged Sevenfold-fans (tilfeldig, Zoro Sama, lover ). Hvordan får de tak i musikk? Jo de søker AVENGED SEVENFOLD på LimeWire og laster ned alt de finner. Jeg skjønner ikke at det går an. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Skal innrømme at jeg laster først ned sangene jeg faktisk liker først, men jeg laster nå ned hele album og. Blir liksom ikke helt det samme uten. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Gidder ikke bruke torrents for enkeltsanger. Bruker torrents for album da.. Hvorfor? Torrents er bedre til begge deler på alle tenkelige måter. Fordi det er enklere slik. For å lette på trykket deres så laster jeg ned min mors spilleliste fra spotify som hun ville ha på den nye mp3'en. Selv laster jeg ned album, og det er derfor jeg ikke viste hvilket program jeg skulle bruke. There. Endret 23. januar 2011 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sett at du har teknisk kompetanse på høyere nivå enn en Macbruker så er det ikke det. 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Denne posten i seg selv sier sitt om saken du nevner i den første setningen din. Folk som tror Macbrukere har rett til å uttale seg irriterer. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Sett at du har teknisk kompetanse på høyere nivå enn en Macbruker så er det ikke det. OH SNAP! *highfive* 2 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Denne posten i seg selv sier sitt om saken du nevner i den første setningen din. Folk som tror Macbrukere har rett til å uttale seg irriterer. At du har stereotypi mot Mac-brukere og tror at du kan være tøff i kjeften fordi andre bruker Mac irriterer. Hva faen liksom? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det er en grunn til at stereotyper oppstår. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) No er iPad kjøpt. Feil tråd. Endret 23. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Setning nummer 2 motsier påstanden din. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Du har ikke kompetanse nok til å vite at det ikke har hetet Macintosh siden 80-tallet eller noe. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vi macintosh-brukere har ikke lav kompetanse! Tør ikke ta sjansen på å laste ned torrents lengre jeg :S Setning nummer 2 motsier påstanden din. Hvorfor det? Piratjakten blir stadig med omstridt. I USA blir alle pirater tatt, sikkert ikke lenge før Norge innfører lignende tiltak. Har jeg lav kompetanse fordi jeg ikke vil bryte loven eller fordi jeg ikke kjenner overvåkningsreglene/systemene til politiet evt de som driver med dette? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I USA blir alle pirater tatt Det er det mest idiotiske jeg noen sinne har lest i denne tråden. 5 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I USA blir alle pirater tatt Det er det mest idiotiske jeg noen sinne har lest i denne tråden. Mulig jeg tok litt i der, men det ligger tydeligvis åpent for at alle kan bli tatt der. http://news.yahoo.com/s/ytech_wguy/20100514/tc_ytech_wguy/ytech_wguy_tc2074 Vet ikke om det er kjent for deg, men folkene back filmen The Hurt Locker tjente mer på søksmålene mot piratene enn premieren/dvd-utgivelsen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det var en jævlig dårlig film da Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Det var en jævlig dårlig film da Spiller ingen rolle, poenget er der. Jeg syns bare det er så jævlig lavmål av deg å kalle meg inkompetent fordi jeg ikke tørr å bryte loven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå