frohmage Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 Tror det bare kommer av misunnelse. En kan jo bare gi bort de pengene man ikke trenger til en veldedig organisasjon man liker, og beholde resten selv. 8 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 uff ja det er ren og tydelig misunnelse. alle vil og tar i mot flere millioner i premiepott. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. november 2019 Del Skrevet 24. november 2019 at jeg ikke har effekt av koffein. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. november 2019 Del Skrevet 25. november 2019 Fylkesreformen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 On 11/24/2019 at 9:35 PM, m20k said: Når man leser om folk som vinner mange millioner kroner, og folk kommenterer at de ikke vil vinne så mye penger, for de har ikke bruk for så mye penger uansett. Jo, alle VIL vinne så mye penger at man slipper å tenke på økonomi resten av livet. Tenk hva man kan med de pengene. Reise rundt, spise på restaurant når man vil, gjøre ting vi vanlige folk bare kan drømme om. Det hadde løst mye av mine bekymringer. Noen skriver at de kunne aldri ha vunnet så mye penger for da hadde det ikke vært noe poeng for han å jobbe, og da hadde livet vært kjedelig. Da har man et kjedelig liv fra før, hvis jobben er alt. Gi meg 300 millioner kroner, det er ikke noe som heter å ha for mye penger. Det var en fyr som klagde over smerter i ryggen på min forrige jobb. Jeg sa "hvorfor sykmelder du deg ikke?" Han svarte "ka ska æ gjørra da, setta heim hele dan? nei hoff" Hvis du ikke har noe annet i livet enn å være på jobb, revurder. Revurder alt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Fyfaen jeg hater Sondre Justad er det mulig å lage mer masete musikk? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 djgudleif skrev (Akkurat nå): Fyfaen jeg hater Sondre Justad er det mulig å lage mer masete musikk? Ja, det er mulig å lage mer masete musikk som du sier. Jeg liker jo Sondre Justad selv, har du ikke hørt på andre nordnorske artister enn han selv? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Det meste av norsk musikk er bedritent samlebåndsmøkk. Sier litt når rusa hasjhuer som Unge Ferrari og Cesinando topper listene. 4 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 On 11/24/2019 at 9:35 PM, m20k said: Noen skriver at de kunne aldri ha vunnet så mye penger for da hadde det ikke vært noe poeng for han å jobbe, og da hadde livet vært kjedelig. Da har man et kjedelig liv fra før, hvis jobben er alt. Haha ja, jeg har reagert på at folk sier det jeg også. Tror grunnen til det er at de tenker som om de fortsatt er i samme sitasjon, bare med mye mer fritid, uten å ta med den faktoren at de plutselig har masse penger. Joda livet kan være kjedelig om man ikke har jobb, men det er fordi man ikke har penger til å finne på ting. Er man uten jobb og stinn av penger så skal jeg love dem at man alltids klarer å fylle dagene med noe interessant. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 https://www.dagbladet.no/nyheter/storste-bilfiasko-pa-60-ar/71859810 Really? 2 knuste ruter er største bilfiasko på 60 år? Første jeg tenker på er, https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_emissions_scandal , men tipper det er 100 ting som er værre enn akkurat det nevnt over. Jævla tabloider. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Dragen skrev (4 timer siden): Det meste av norsk musikk er bedritent samlebåndsmøkk. Sier litt når rusa hasjhuer som Unge Ferrari og Cesinando topper listene. Husker Cezinando sitt album Noen ganger og andre var på toppen av VG-lista i fem uker, og da Unge Ferrari sitt debutalbum Midt imellom magisk og manisk debuterte øverst. Sistnevnte album er ennå på lista. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Hvem er cezinando og unge ferrari? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Er irriterende at du spør for jeg lever i lykkelig ignoranse om hvem de er ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Når jeg skal oppdatere apper via Google Play så tar det enten en evighet før jeg får "Download Now", eller den dukker ikke opp i det hele tatt Har på Download over WiFi Only, men knappen skal dukke opp så jeg kan laste ned manuelt, noe som den gjør 30% av de gangene jeg prøver å oppdatere noe Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 26. november 2019 Del Skrevet 26. november 2019 Dragen skrev (8 timer siden): Det meste av norsk musikk er bedritent samlebåndsmøkk. Sier litt når rusa hasjhuer som Unge Ferrari og Cesinando topper listene. Nei, det meste av norsk musikk er faktisk helt vanlig musikk som aldri kommer i nærheten av hitlistene. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 1) Pga økt datasikkerhet er man nesten nødt til å lage kompliserte passord disse dager og når man må skrive det inn manuelt og gjør en tastefeil og sletter hele feltet for å skrive alt inn på nytt 2) Når man får møteinnkallinger med Outlook-avtale, og det som står i tekst og kalender ikke samsvarer. Tekst sa var møte i dag, mens avtalen var satt til i morgen. Fikk oppklart først når jeg kom hit. Kom da unødvendig til skolen i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 At jeg er for feig til å skrive min oppriktige mening om den nye nedgradingen av forumet. Ups forsnakket meg visst litt. Oppgradering skal det vel hete. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 At det er forventet å kjøpe julegaver. Heldigvis gjør ikke jeg ting bare fordi det er forventet. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Alt med black friday irriterer. 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Snikpellik skrev (25 minutter siden): Alt med black friday irriterer. AdBlock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå