Fantomtegningen Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 4 minutes ago, Dubious said: Jeg Googlet "Refleksvest glidelås" og fikk ikke opp noen fysiske butikker Det gjorde jeg også og jeg fikk opp bl.a XXL, Jula, Clas Ohlson, Intersport, MX Sport osv. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Vi må legge ned Norge, for det er bare de rike som har råd til det. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. november 2019 Del Skrevet 20. november 2019 Batteriet i laptopen min er gåent. HP sine testverktøy sier at det har "gått en sikring" og status: replace. Fire år gammel maskin. Reklamasjonsrett er vel fem år på pc, men jeg ser for meg at butikken skal krangle litt på det her. Virker å være litt vanskelig å få tak i batteriet også, HP har det ikke hvertfall. Amazon har noen selgere.. Bajs. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. november 2019 Del Skrevet 21. november 2019 Du har dramaqueens så har du dramakings.. Yare yare (''good grief'' for de som ikke er kule nok til å se på JoJo) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) Skrujern uten magnetisk tupp ? Endret 22. november 2019 av Tåkefyrste 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Magnet fungerer ikke på messingskruer Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) sleett Endret 22. november 2019 av Kovalevskaja Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Tåkefyrste skrev (17 timer siden): Skrujern uten magnetisk tupp ? Bruk klister eller fett Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2019 Forfatter Del Skrevet 22. november 2019 Folk i matbutikken som ikke legger den skillegreia på rullebåndet, etter egne varer, når de ser det står folk bak de i køen. Da legger jeg den på selv, og skyver varene deres sammen i passiv aggressivitet. 4 Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 For ikke å snakke om de som stiller seg rett fremfor betalingsterminalen og pakker i posene sine, istendefor å gå til enden av båndet. Hvorfor går ikke folk til enden der det er meningen at man skal pakke varene sine i posen? 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 (endret) The transformed wife (Hint hint; hun mener at kvinnens kropp tilhører mannen sin og at han kan gjøre hva han vil med den) Var hysterisk morsom så måtte bare legge ved: Endret 22. november 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Runar skrev (2 timer siden): Folk i matbutikken som ikke legger den skillegreia på rullebåndet, etter egne varer, når de ser det står folk bak de i køen. Da legger jeg den på selv, og skyver varene deres sammen i passiv aggressivitet. Det er den som kommer etter sitt ansvar å legge på den. 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2019 Forfatter Del Skrevet 22. november 2019 RRhoads skrev (1 time siden): Det er den som kommer etter sitt ansvar å legge på den. Hvor finner jeg denne og lignende regler for oppførsel i offentligheten? For meg handler det om høflighet: Hvis jeg ser det kommer folk bak meg, legger jeg på skillegreia. Av samme årsak setter jeg handlevognen på plass, fremfor å la den stå rett foran enden av rullebåndet. 3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Handler kun på butikker med selvutsjekk, så slipper jeg slike "problemer" Aldri kø i de kassene Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. november 2019 Del Skrevet 22. november 2019 Runar skrev (10 minutter siden): Hvor finner jeg denne og lignende regler for oppførsel i offentligheten? For meg handler det om høflighet: Hvis jeg ser det kommer folk bak meg, legger jeg på skillegreia. Av samme årsak setter jeg handlevognen på plass, fremfor å la den stå rett foran enden av rullebåndet. Det står ikke skrevet noen steder, og det står ikke skrevet at du skal legge det på etter dine varer. Du må jobbe med deg selv hvis du reagerer passiv aggresivt på at folk ikke gjør det samme som deg. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 23. november 2019 Forfatter Del Skrevet 23. november 2019 RRhoads skrev (10 timer siden): Du må jobbe med deg selv hvis du reagerer passiv aggresivt på at folk ikke gjør det samme som deg. Er du klar over hvilket emne du befinner deg i? 8 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Senest i går snakket jeg om i chatten om at jeg irriterer meg over moralpekefingeren i denne tråden: "Men dette er jo bare en bagatell", "du er heldig om du ikke har verre problemer enn dette", "du skjønner selv at dette er en bagatell", "du må skjerpe deg med(....)", Du må jobbe med deg selv (...) La denne tråden være et fristed for irritasjonen. Å ventilere ut om en irriterasjon føles digg! Og jeg humrer for meg selv og kjenner meg igjen i mange av irritasjonene. For å si som JD: "Let me feel my feelings, Turk!" 4 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Når noen har feil oppløsning på skjermen og mener at "dette ser da helt fint ut, jeg er vant til det slik". 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 Røsslyngen skrev (1 time siden): Senest i går snakket jeg om i chatten om at jeg irriterer meg over moralpekefingeren i denne tråden: "Men dette er jo bare en bagatell", "du er heldig om du ikke har verre problemer enn dette", "du skjønner selv at dette er en bagatell", "du må skjerpe deg med(....)", Du må jobbe med deg selv (...) La denne tråden være et fristed for irritasjonen. Å ventilere ut om en irriterasjon føles digg! Og jeg humrer for meg selv og kjenner meg igjen i mange av irritasjonene. For å si som JD: "Let me feel my feelings, Turk!" Du misforstår. Vi som kommenterer irriterer oss over de som kommenterer urimelig. 2 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. november 2019 Del Skrevet 23. november 2019 (endret) E.C. skrev (2 timer siden): Når noen har feil oppløsning på skjermen og mener at "dette ser da helt fint ut, jeg er vant til det slik". Samme med de som har innstillingene på 24hz. Jeg får helt angst. Merker man ikke sånt? Tatt flere i å ha det her på jobben. Sitter med 4k skjerm med lav hz. For en som er vant med 144hz så føles til og med 60 forferdelig seigt ut, men også "normale" brukere burde merke at 24hz er helt håpløst. Endret 23. november 2019 av Skosåle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå