BadCat Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Trener du? Trening kan bidra til å dempe følelsen av angst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Angst kan bidra til å dempe følelsen av trening 3 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 BadCat skrev (5 timer siden): Trener du? Trening kan bidra til å dempe følelsen av angst. Jepp. Prøver å gjøre det minst en gang om dagen. djgudleif skrev (3 timer siden): Angst kan bidra til å dempe følelsen av trening Hmm. Interessant, visste jeg ikke. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Quote I nervesystemet er det påvist tre ulike grupper av endorfiner som aktiverer opioidreseptorer: beta-endorfiner, enkefaliner og dynorfiner. Både opioid- og opiat-legemidler, som for eksempel morfin, binder seg til de samme reseptorene som endorfinene. Alle typer endorfiner virker hemmende på ulike aktiviteter i nervesystemet, spesielt aktiviteter forbundet med smerte, angst og ubehag. Produksjon og frisetting av endorfiner stimuleres blant annet av fysisk aktivitet. Dette er knyttet til ”runners high”, som er en følelse som løpere kjenner under og etter en treningsøkt. Endorfinene påvirker opioidreseptorer i hjernen, noe som fører til reduksjon i opplevelsen av smerte. Dette antas å ha en betydning for opplevelsen av oppstemthet (eufori) som ofte følger etter anstrengelser. Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 djgudleif skrev (9 timer siden): Konserter Folk som filmer store deler av konserten ved å holde mobilen høyt over hodet og sperre for utsikten. Ubeskrivelig irriterende når du ser 20 skjermer foran deg. Og 99% vil aldri se på filmen de tar opp uansett. Det skjer bare motorisk. Så irriterende er det, at jeg har sluttet å gå på konserter pga dette. ALT skal filmes i 2019... bilulykke sa du? Drit i 113. Snapchat er viktigere. Jeg tror her seriøst at dagens ungdom instinktiv tenker "dette på jeg ta opp på film" - også kommer 113 og førstehjelp deretter. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Tatoveringer. Jeg er blitt kjent med en tilsynelatende ok kvinne, men så viser det seg at hun har en stor tatovering over det ene meieriet. Det verste er at det er en stor kommersiell logo og annonseblokkering tar det ikke. ? 5 Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 BadCat skrev (3 minutter siden): Tatoveringer. Jeg er blitt kjent med en tilsynelatende ok kvinne, men så viser det seg at hun har en stor tatovering over det ene meieriet. Det verste er at det er en stor kommersiell logo og annonseblokkering tar det ikke. ? Er det logoen til Q-Meieriet? Send bilde privat. ? Ser den. Ikke spesielt attraktivt. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Tatoveringer er megasexy. 3 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Skurupu skrev (9 minutter siden): Tatoveringer kan være megasexy. ? 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Bare en brøkdel av de som tatoverer seg er egentlig i posisjon til å gjøre det. Det irriterer. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Hva menes med det? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Skurupu skrev (2 timer siden): Tatoveringer er megasexy. Yeah! ? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Er det sexy meed en stor, usmakelig/stygg logo på brystet? 2 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Er "logoen" et bilde av eksen hennes? Hvis ikke tror jeg ikke det ville brydd meg nevneverdig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 frohmage skrev (9 minutter siden): Er "logoen" et bilde av eksen hennes? Hvis ikke tror jeg ikke det ville brydd meg nevneverdig. Med mindre eksen hennes var Colonel Sanders, så er vel det tvilsomt. Eller kommer du på mange andre personer som også er kommersielle logoer? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Hehe, nei ikke i farta ? Et navn på en eks ville kanskje også være turnoff, men ellers kommer jeg ikke på så mye annet som kunne plage meg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Sjakalen Durek's bok blir utgitt likevel. Irriterende at et annet forlag ser sitt snitt til å tjene penger på alternativt oppgulp og løgn. Spent på om den topper salgstallene til boken til Per Sandberg og spionen. 4 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) Helvetes clickbait-drittaviser. Se på denne overskriften. Så lite informasjon som det overhodet går an. Overskriften kunne vært like lang og fortsatt inneholdt all ny informasjon som artikkelen inneholder, men neeeeida. De som lager slike overskrifter og fortsatt kaller seg journalist/redaktør burde seriøst revurdere sine livsvalg. Endret 15. november 2019 av Comma Chameleon Tegnsetting 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Høres ut som noen har totalt feilet journalisthøyskolen? Der man lærer å fange litt av essensen i overskriften? For en talentløs amatør som ikke kan noe som helst i livet sitt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Kris85 skrev (14 timer siden): Folk som filmer store deler av konserten ved å holde mobilen høyt over hodet og sperre for utsikten. Ubeskrivelig irriterende når du ser 20 skjermer foran deg. Og 99% vil aldri se på filmen de tar opp uansett. Det skjer bare motorisk. Så irriterende er det, at jeg har sluttet å gå på konserter pga dette. ALT skal filmes i 2019... bilulykke sa du? Drit i 113. Snapchat er viktigere. Jeg tror her seriøst at dagens ungdom instinktiv tenker "dette på jeg ta opp på film" - også kommer 113 og førstehjelp deretter. Det gjør meg ingenting på konserter. Har jo vært på Metallica i sommer og jeg sto bak gjerdet bak Golden Circle. Så ikke 20 skjermer foran meg Skal på en ny storkonsert 25. november, Volbeat i Trondheim Spektrum og har billetter til fremste ståplasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå