Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Like fullt:

lås døra.

Gjør det til en vane hver gang du går inn på rommet.

Det er ditt rom. Ingen grunn til at andre skal slippe inn uten adgangskontroll.

Blir fortsatt suspekt. Vanlig ungdom har ikke noe annet å skjule enn onani så da skjønner jo foreldra hva man driver med UANSETT...

Bottomline: ikke lås døra.

Er derfor jeg låser døren når jeg trykker pengerpå gutterommet, så tror de at jeg bare fapper :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så forbanna typsik. Nå har jeg hatt mobilen på meg i hele dag og ingen har ringt. Den lille timen jeg lar den ligge et annet sted ringer det tre personer. Det skjer alltid. Helt seriøst. Mobilen ringer aldri med mindre jeg er et sted der jeg ikke kan høre den. Apåtil var det en jente som ringte da, gitt. :hrm:

And it strikes again. Jeg var borte i fem minutter for satan.

Lenke til kommentar

Lås døren 100% av tiden.

Så stor libido kan de ikke mistenke deg for å ha.

Snart innser familien at du låser døra uansett, og ikke bare når du fapper.

Dermed mistenker de ikke fapping når døra er låst.

Min dør er låst sålenge jeg befinner meg på innsiden. Uansett. Alltid.

Også når jeg sover.

En vane jeg begynte med pga. en irriterende storesøster som åpnet døra, slo av lyset, og lukket døra igjen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Det er så forbanna typsik. Nå har jeg hatt mobilen på meg i hele dag og ingen har ringt. Den lille timen jeg lar den ligge et annet sted ringer det tre personer. Det skjer alltid. Helt seriøst. Mobilen ringer aldri med mindre jeg er et sted der jeg ikke kan høre den. Apåtil var det en jente som ringte da, gitt. :hrm:

And it strikes again. Jeg var borte i fem minutter for satan.

Hahaha, det der skjer hele tiden med meg også.

Fordelen er at du kan velge hvem av du vil ringe opp igjen :wee:

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Lås døren 100% av tiden.

Så stor libido kan de ikke mistenke deg for å ha.

Snart innser familien at du låser døra uansett, og ikke bare når du fapper.

Dermed mistenker de ikke fapping når døra er låst.

Min dør er låst sålenge jeg befinner meg på innsiden. Uansett. Alltid.

Også når jeg sover.

En vane jeg begynte med pga. en irriterende storesøster som åpnet døra, slo av lyset, og lukket døra igjen.

Holder på å bygge en automatisk dørlås slik at den låses selv om jeg ikke er der, og åpnes med et RFID kort. Liker ikke at folk snoker på rommet mitt.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Håper det var ironisk? Det får da være grenser for hvor privat man skal ha det. Går neppe noen inn der uansett. Dessuten, hvis du har noe som er så sinnsykt hemmelig at du må ha RFID kort for å komme inn, så er vel kanskje ikke rommet ditt det smarteste stedet å gjemme det?

Lenke til kommentar

Håper det var ironisk? Det får da være grenser for hvor privat man skal ha det. Går neppe noen inn der uansett. Dessuten, hvis du har noe som er så sinnsykt hemmelig at du må ha RFID kort for å komme inn, så er vel kanskje ikke rommet ditt det smarteste stedet å gjemme det?

RFID delen er mest for å teste det ut da jeg har delene til det liggende.

Lenke til kommentar

Torrents, torrents og torrents!

P2P gir meg flashback til tidlig 2000 og en stram lukt av virus.

Dette for fanden. Jeg trodde virkelig ikke noen fortsatt brukte LimeWire helt til det kom en masse QQ på Facebook om at LimeWire var stengt (omtrent et halvt år etter at det ble annonsert).

Lenke til kommentar

Finn ut hvilket album det er på, last ned albumet, og filtrer ut sangene du ikke vil ha. Hvorfor? 10x så fort. Ikke noe virus. Garantert god kvaltiet.

Om du bruker en god kilde, that is.

Programmer som LimeWire, BearShare osv. er bare helt på trynet. Aldri vært borti noe så dårlig. Var det jeg brukte for 10 år siden. Bokstavelig takt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...