Takk for meg Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Nuvell, altså et enkelttilfelle? Går utifra at det gikk over etter en stund? Det er jo bare å ta en titt på siden deres, så ser man at det ikke bare er datarelatert de har - er f.eks «Salt til oppvaskmaskin» mer data enn en mobil? Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jeg bare ELSKER at folk skal stå å ruse motoren på bilen eller motorsykkelen for å høre på klangen i mellom bygningene klokka 3 om natta. Gratulerer, du er den mest irriterende personen etter naboen over. 4 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Jeg bare ELSKER at folk skal stå å ruse motoren på bilen eller motorsykkelen for å høre på klangen i mellom bygningene klokka 3 om natta. Gratulerer, du er den mest irriterende personen etter naboen over. I sommer var det en med porsche som stod utenfor vinduet mitt og ruset motoren, jeg gikk ut og kjefta på han da dattera min på 2 år lå innenfor og sov. Han slutta med det. Et par timer etterpå kom han ut full igjen og ville krangle med meg, hørte han kjeftet og truet, men dama hans klarte å stanse han før han kom så langt Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hater sånn bilde-captcha...¤(/"#% 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hifi skeptikere.. Unnskyld, kan ikke noe for det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hifi skeptikere.. Unnskyld, kan ikke noe for det. Hi fi skeptikere, hva menes med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Hi fi skeptikere, hva menes med det? Lyd er ikke så viktig daah Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Lyd er ikke så viktig daah Spotify Spiller av MP3 låter i 320 kvit/s ved maks kvalitet. Da er det fint lite vits å betale 100k for et anlegg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2019 Del Skrevet 5. oktober 2019 Spotify Spiller av MP3 låter i 320 kvit/s ved maks kvalitet. Da er det fint lite vits å betale 100k for et anlegg. Forskjell på å klippe neglene og å skjære av seg armen. Det er ikke enten airpods eller 100k i stereo. Opp til en viss sum så er det mye å hente selv på Spotify (kommer selvfølgelig an på sangen/masteren også) ved å oppgradere lyden. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hadde 88% batteri på iPhonen kl 00.30 og nå, kl02,52 har jeg 39% ... er så latterlig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Kl03.34: 17% Alt jeg gjør er snapchat og sagari og sporify Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 kl04:00 5% igjen, nå erre på tide å finne frem nødladeren Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ser nå jeg har skrevet i grenseløst-tråden. Jeg mente å skrive i forumkafeen Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hadde 100% da jeg dro på jobb på fredag. Nå har jeg 44% Lenke til kommentar
m20k Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 At all PC'er og mobiler nå for tiden må lades etter kun noen få timer med aktivitet. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Alt av PC'er og mobiler nå for tiden må jobbe mye mer og på større skjermer enn de gjorde før i tiden. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Hvis du ikke spiller på telefonen, kan det være lurt å aktivere strømsparing. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 (endret) Jeg tok bussen til jobben i dag. Ovenfor meg satt det en jente på 8-11 år som snakket med sin mor i mobiltelefonen. Bussen var ganske full, denne lille jenta syntes det var veldig viktig og prate KJEMPEHØYT med en lys skjærende stemme, slik at mor hørte henne ekstra godt, og det er jo ikke akkurat så mye interessant som kommer ut av en slik person. Og det var kø, Gud så lang den køen ble når man måtte høre på det jævlige gnålet fra den ungen. Alle som ikke spilte musikk på 100% volum irriterte seg grønn over den ungen..Det hjalp jo ikke at dette skjedde 07:15-07:30 tiden Mandag morgen, Ikke akkurat da du er i best humør eller har ork til og håndtere sånne ting Endret 7. oktober 2019 av Eriksendrul Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Jeg bare ELSKER at folk skal stå å ruse motoren på bilen eller motorsykkelen for å høre på klangen i mellom bygningene klokka 3 om natta. Gratulerer, du er den mest irriterende personen etter naboen over. Var på ferie på en ganske øde plass i sommer, i den perioden det var så steikvarmt. Jeg lå med vinduet på vidt gap midt på natta og hørte på en lokal moped-entusiast som kjørte frem og tilbake på veien litt nedenfor hyttefeltet. Det var så stille at det fantes ingen annen lyd som kunne overdøve / maskere det, det var bare den lille fisepotta hans som gikk frem og tilbake....frem og tilbake...han kjørte sikkert en time, rundt klokka 2-3 ish. Jeg kunne blitt mannevond av mindre. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 Sand på tanken løser dette problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå