djgudleif Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Du klarer vel å tenke deg frem til at en databutikk ikke selger mobiler? Butikken er sikkert tydelig merket som databutikk? De selger da mye annet grums. Det er mange butikker som selger andre ting enn det de spesialiserer seg på. Er jo lov å spørre da. Spesielt da en mobil faktisk er en datamaskin i ordets rette forstand "#AFIJF8 I følge nettsiden så reparerer de mobiler. De selger også kamera. https://www.nidarosdata.no EDIT: https://www.nidarosdata.no/mobiltelefoner/cat-c/c36176/plm_grid De selger mobiler på nett... Hva faeen faen faen ashfu shf Endret 3. oktober 2019 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 De selger da mye annet grums. Det er mange butikker som selger andre ting enn det de spesialiserer seg på. Er jo lov å spørre da. Spesielt da en mobil faktisk er en datamaskin i ordets rette forstand "#AFIJF8 I følge nettsiden så reparerer de mobiler. De selger også kamera. https://www.nidarosdata.no EDIT: https://www.nidarosdata.no/mobiltelefoner/cat-c/c36176/plm_grid De selger mobiler på nett... Hva faeen faen faen ashfu shf Hva er det med deg da. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Han prøver å være edgelord. 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 "Databutikk", hva er det egentlig? Tror ikke jeg har sett en rendyrket databutikk. Så jeg forstår godt at det var naturlig å spørre.Det pleier jo være elektronikk butikker som selger forskjellig sånt, så skjønner ikke helt hvordan butikk det der er. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Hvis de virkelig skal leve opp til navnet selger de ikke noe annet enn informasjon. 3 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 "Eksperter" på et felt som gir motstridende råd, avhengig av hvem det er som spør: "Hvis du ikke ønsker å risikere å bli svindlet ved kjøp av varer fra privatpersoner på nett bør du aldri forhåndsbetale, motta og sjekk varen før du betaler". Samme "eksperter" som kommer med tips angående salg på nett som privatperson: "aldri send fra deg ting før du har fått forhåndsbetalt". Javel, hvordan mener dere at dette skal gå seg til da? 2 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Javel, hvordan mener dere at dette skal gå seg til da? Spør "eksperten"? Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 "Eksperter" som skal fortelle meg hva jeg ikke skal putte i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) N Endret 3. oktober 2019 av Mos Def Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 (endret) Javel, hvordan mener dere at dette skal gå seg til da? Finne idioten som ikke hører på/vet om eksperten ofc. Endret 3. oktober 2019 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Du klarer vel å tenke deg frem til at en databutikk ikke selger mobiler? Butikken er sikkert tydelig merket som databutikk? Denne spesifikke butikken har faktisk solgt Grandiosa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. oktober 2019 Del Skrevet 3. oktober 2019 Det er jo datatilbehør på lik linje med Monster, Redbull og Cola! 1 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Denne spesifikke butikken har faktisk solgt Grandiosa.Altså så er denne butikken IKKE en "Databutikk" som Edgelord skrev, det endrer jo saken helt.Også uten å fortelle hva butikken heter til å begynne med, gjør det vanskelig å finne ut hvilken type butikk det er. Utgangspunktet mitt var en rendyrket databutikk, en slik vi har i Sandnes. Endret 4. oktober 2019 av Fantomtegningen Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Altså så er denne butikken IKKE en "Databutikk" som Edgelord skrev, det endrer jo saken helt. Også uten å fortelle hva butikken heter til å begynne med, gjør det vanskelig å finne ut hvilken type butikk det er. Utgangspunktet mitt var en rendyrket databutikk, en slik vi har i Sandnes. De ansatte sa det var en databutikk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Altså så er denne butikken IKKE en "Databutikk" som Edgelord skrev, det endrer jo saken helt.Jo, de solgte Grandiosa for å protestere mot at Rema solgte datautstyr. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 De ansatte sa det var en databutikk. Og deretter skrev du databutikk, endrer ikke saken. Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Jo, de solgte Grandiosa for å protestere mot at Rema solgte datautstyr. Nuvell, altså et enkelttilfelle? Går utifra at det gikk over etter en stund? Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Databutikk som selger grandis? Håper de var ferdig stekte, for da hadde jeg blitt stamkunde! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 Vi kjører ikke så ofte bil, men de siste gangene har det vært trafikkuhell i samme område HVER gang vi skal ut og kjøre. Kø og faenskap. Nnnnngh! Kan ikke folk bare ... kjøre ordentlig! #irritert Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. oktober 2019 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) Edit: Dette var et svar til diskusjonen over, om databutikker. https://www.nrk.no /trondelag/grandiosa-krig-i-trondheim-1.128753 Endret 4. oktober 2019 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå