Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bussruter my ass.Her jeg bor har jeg til nå ikke EN ENESTE GANG opplevd at bussen kommer når den skal. Aldri. Den kommer konstant 10-40 minutter for sent, hver eneste gang. Et eksempel er fra idag. Jeg går bort i god tid (ti minutter før avgang) til busstoppen, sånn i tilfelle de skulle være tidsnok idag. Men nei. Bussen skulle vært på holdeplassen 15:25, og gjett når den var der? 16:02! Nei. Det var ikke snø idag. Det var ikke glatt. Ikke noe ekstraordinært.Dette skjer også på sommertid. Alltid. Jeg er DRITT LEI av det! Stå der og fryse i nesten en time bare fordi? Dø!

 

Prøv å dra til bussholdeplassen 10 min etter, kansje det vil funke :hmm:

Lenke til kommentar

Folk klager på at nettleseren klikker.

Det går an å dobbelboote, og bruke Linux til alt annet enn spill, og kun starte Windows når man skal spille.

 

Men dette er utenfor topic, så dette blir siste innlegg i den diskusjonen.

For mye bryderi med dual boot. Vil jeg ha ting så enkelt som mulig fordi jeg er lei all unødig knoting og fikling, livet er for kort til å bry seg med sånt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over russ som oppfører seg som forbanna idioter. Blir så jævla sur. Er selv russ i år, og folk som ødelegger russetiden ved å la den gå utover uskyldige folk med sine "moroheter" kan faenmeg brenne. Skulle ønske hele gjengen havna i en stor flyulykke, endte opp på et øde sted og måtte spise hverandre for å overleve.

 

Ref: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291429&st=0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bussruter my ass.Her jeg bor har jeg til nå ikke EN ENESTE GANG opplevd at bussen kommer når den skal. Aldri. Den kommer konstant 10-40 minutter for sent, hver eneste gang. Et eksempel er fra idag. Jeg går bort i god tid (ti minutter før avgang) til busstoppen, sånn i tilfelle de skulle være tidsnok idag. Men nei. Bussen skulle vært på holdeplassen 15:25, og gjett når den var der? 16:02! Nei. Det var ikke snø idag. Det var ikke glatt. Ikke noe ekstraordinært.Dette skjer også på sommertid. Alltid. Jeg er DRITT LEI av det! Stå der og fryse i nesten en time bare fordi? Dø!

 

Prøv å dra til bussholdeplassen 10 min etter, kansje det vil funke :hmm:

 

 

Den dagen han kommer til holdeplassen 10 minutter for sent, kan du banne på at bussen var i rute.

 

Helt rett.

Lenke til kommentar

Aldri sett den før, men er det liksom mailprogrammet til Firefox elns? Thunderbird? Men så er det jo så slitsomt å venne seg til nye ting... skjønt den lykkeligste dagen i livet mitt var da IE sa takk for seg og kuttet pulsårene brutalt midt i viktig nettsurfing. IE irriterer HVERTFALL noe grenseløst :ohmy:

 

Thunderbird ja. Tar ikke lang tid å venne seg til, og det er verdt det.

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

At jeg helt randomly begynte å blø fra låret da jeg sto og dusja. Kom ikke bort i noe, hadde ikke et sår der fra før, plutselig bare blødde jeg fra låret.

Ikke første gang det skjer heller, men det er flere år siden sist, så jeg ble litt perpleks først.

Og uansett hvor mye kompress jeg legger på det forbanna såret eller hva det nå er, så blør det gjennom. -_-

Lenke til kommentar

Å plutseleg få denne på hjerna:

 

http://www.youtube.com/watch?v=nghTrcPBp3s&feature=related

 

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!! !!

satan, der va den dagen ødelagt! :love:

 

Irritere meg over at jeg aldri slutter med noe før det er fullført, uansett...

 

Trente boksing igår, og merka at hendene begynte å bli litt fucka, men bare fortsatte.

10 min senere tar jeg av meg hanskene og det renner masse blod ut av de og hendene ser ikke helt normale ut...

 

Løp rundt stokkavannet for noen dager siden, sånn ca halveis begynte det ene kneet å svi, men jeg bare fortsatte, og nå klarer jeg såvidt å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...