Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mer luksusproblem enn det er vanskelig å oppdrive...

Fordi? Hytten/huset er 20min fra et av vestlandets største kjøpesentre og huser mange oljebedrifter i området.

At det koster 650kr per måned for internett som gir 3mbit linje er irriterende.

Forøvrig ba jeg ikke om din kommentar om at dette er et luksusproblem. Hold unna.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi? Hytten/huset er 20min fra et av vestlandets største kjøpesentre og huser mange oljebedrifter i området.

At det koster 650kr per måned for internett som gir 3mbit linje er irriterende.

Forøvrig ba jeg ikke om din kommentar om at dette er et luksusproblem. Hold unna.

Jeg vet du ikke ba om min kommentar. Min kommentar sikter til at det irriterer når folk klager over problemer som i det store og hele ikke er så store problemer. Behøver ikke å bli hårsår av det.

Forslag til løsning, kjøp større datapakke på mobilabonnementet og bruk det som hotspot på "hytten" og si opp det du har som du åpenbart er misfornøyd med.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Lillehammer Kommune skal nå bruke 50 000 000 på 1 km sykkelvei etter at de har forsøkt sykkelvei til og fra sentrum i Storgata nord siden 2012. Det har vært en rekke ulykker med innvolverte syklister, i hovedsak sammenstøt mellom syklist og parkert bil. I de få tilfellene hvor bilen har vært aktiv, så har det vært syklist som ikke har overholdt vikeplikt ved filskifte eller i kryss.

Mest sansynlig blir det bredere sykkelfelt på begge sider av kjørefeltet, noe som betyr at både kjørefeltet og fortauet blir trangere.

Kommunens egen statistikk, som de bruker for å rettferdiggjøre dette sløseriet, viser at det er syklistene som er problemet. Ikke bilene. Ikke de gående. Syklistene. Likevel blir det ikke stilt krav om formell opplæring i trafikkregler for syklister. Det ville ikke vært første gang en syklist forteller meg at syklister ikke har vikeplikt.

Lillehammer har en massiv mangel på kommunale boliger. Hjemmetjenesten har ikke kapasitet til å ta unna alle pasientavtaler. Det finnes ikke en eneste vei i kommunen som ikke er lappet. Driftsbudsjettet går flere titalls millioner i underskudd hvert eneste år. Men allikevel så skal det pøses millioner inn i prosjekter ingen har bedt om.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Facebook-konkurranse: "Vil du vinne FIFA 20? Kommenter under hvilken konsoll du har, og vi trekker en tilfeldig vinner!"

Der er det utrolig mange som kommenterer om sykdommen og utfordringene til barna sine, og at det hadde vært en kjempefin trøst i en ellers vanskelig hverdag. 

For det første står det at det eneste man trenger er å kommentere hvilken konsoll man har. For det andre er det ikke sikkert det er greit for ungen at foreldre skriver om div. utfordringer og sykdommer. Er fryktelig glad for at Facebook ikke fantes da jeg var barn.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fast food i Norge må være verdens tregeste fast food.

Hvis du bor i Oslo ja , har aldri noe problem.....vel bortsett da det var feil på pizza ovnen , men fikk gratis pizza

Lenke til kommentar

Forslag til løsning, kjøp større datapakke på mobilabonnementet og bruk det som hotspot på "hytten" og si opp det du har som du åpenbart er misfornøyd med.

Datapakker er noe som irriterer meg. Ekstremt griske mobiloperatører. Omtrent som at du kjøper en tankbil med 10000L vann til 1000 kr og deretter selger vannet videre til 100 kr per desiliter...

Lenke til kommentar

2. juledag venta jeg rundt 45 min på en vanlig BM meny, ingen forandringer. Dette var ikke noe problem med det gamle systemet, hvor de produserte BM og CB konstant. Det nye produsere på bestilling-systemet funker ikke.

Og McDonald's klarer ikke å ta til seg kritikk. Dette er veldig tydelig når det gjelder sugerørene av papp. Alle klager på de, og det finnes bedre og billigere alternativer. Blant annet bioplast av avokadorester. De løser seg ikke opp i væske etter 5 min, og når de brytes ned i løpet av noen uker blir de plantenæring. McD skjønner ikke at grovpapir ikke funker til sugerør i væske. Grovpapir suger til seg væske og løser seg opp.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...