Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dette stemmer ikke helt fra hva jeg har undersøkt. Er fremdeles under forskning. Er ingen pille som er klar til å brukes.

Jeg diskuterer om den er klar eller ei. Jeg syns den er det. 

Bivirkningene av p-piller for kvinner inkluderer f.eks å dø.

https://www.technologynetworks.com/drug-discovery/news/male-birth-control-pill-passes-human-safety-tests-317223

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer fortsatt uansett til å være ekstremt enkelt å fostre et barn i Norge med lav lønn, sett opp mot de aller, aller, aller fleste land i verden.

Man får kanskje ingen Tesla eller stor leilighet, men man klarer seg helt fint.

Du har misforstått helt hvis du mener det er der fokuset burde være når det gjelder abort. Vi fokuserer på retten til å velge hva som skjer med din egen kropp, ikke nødvendigvis hva som skjer etterpå. 

Du er klar over at det å gå gravid har en rekke komplikasjoner? At kroppen forandres for godt? Og du vil at folk skal tvinges til det så vi får flere folk på jordkloden som allerede er overbefolket? K. 

Da nevner vi ikke skadene å presse barn på folk gjør med de aktuelle barna. Uønskede barn har det ikke godt uansett hva du innbiller deg. 

Edit: Ikke er det å ''bare adoptere dem vekk'' heller. Adopterte barn kan ikke adopteres bort til hvem som helst da de har ekstrabehov vanlige barn ikke har som følge av at de ble adoptert bort. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Vi fokuserer på retten til å velge hva som skjer med din egen kropp, ikke nødvendigvis hva som skjer etterpå. 

Fokuset bør være kroppen til fosteret/ungen. Kvinnen skal og bør ha retten til å bestemme før denne selv er med på å infiserer seg selv med en parasitt. Velger denne å infisere seg så har denne gitt avkall på eneretten til å bestemme iom fosteret er to personers avgjørelse, ikke en.

Lenke til kommentar

Syntes de er mye enklere at mannen kan ta en "lovlig abort" der han fjerner sitt farskap og sine rettigheter som far.

Og ikke blir belastet for barnebidrag. Dette er noe som skjer før barne blir født såklart. Så det ikke blir et "hevn-verktøy" for forhold som går dundass :p

Kompisen som er fra en ganske vellykket familie bedrift. Ble tatt ut som mål, av hun som kjørte han hjem fra fylla.

"Ja jeg går på P-piller jeg"

Han var hode stups full, hun edru. Woops så er man pappa og må betale en formue i barnebidrag (siden du tjener mye). Og hun kan leve et liv i sus og dus på sosialen med denne ekstra inntekten. 

Dyrt dyrt 1 night stand. Kosta han flesk i tilleggs bidrag. 

Endret av DirekteDemokrati
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk dytter på meg disse eteriske olje dritet for å lindre smerter og symptomer for sykdommen min, men absolutt INGEN kommer med noen grunner for hvorfor det funker. Det "bare funker". Fuck off, jeg drar ikke å kjøper noe oljete, sølete klin for å smøre på magen. Disse folkene sier også "kjøp de og de tablettene så føler du deg bedre!!1!" uten å si hvorfor eller komme med bevis. ARGH.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når du mister noe av middagen på gulvet, skal ta en kjapp løsning og plukke opp stykket som da går i oppløsning i det du tar på det og sprer seg utover. Fett overalt og brått er det oppryddingsarbeid med tørr klut, fuktig klut og såpevann.

Middagen fortsettes lunken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...