WarpX Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Merk at det er "real music" som irriterer meg grenseløst i den lille teksten der. Ja nettopp. Alt det andre dritten er ikke "real music", det er SØPPEL Endret 21. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 At en eller annen idiot rapporterte et harmløst inlegg av meg. BURN! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 At en eller annen idiot rapporterte et harmløst inlegg av meg. BURN! Rapportert. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 ok, ikke så veldig grenseløst, men... har svært, feit, oppmerksomhetssyk reklame som rører på seg og maser og maser, på siden av hotmailkontoen min. Den bare "Ta boliglån for unge i DNB nor! Gjør det! Gjør det!" Jeg har jo GJORT DET, HOLD KJEFT! Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 At en eller annen idiot rapporterte et harmløst inlegg av meg. BURN! Rapportert. Runars kozzzzzzzebamse tross alt! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 At en eller annen idiot rapporterte et harmløst inlegg av meg. BURN! Rapportert. Rapportert. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Runars kozzzzzzzebamse tross alt! Ikke nå lenger. Det har han fjerna Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) ok, ikke så veldig grenseløst, men... har svært, feit, oppmerksomhetssyk reklame som rører på seg og maser og maser, på siden av hotmailkontoen min. Den bare "Ta boliglån for unge i DNB nor! Gjør det! Gjør det!" Jeg har jo GJORT DET, HOLD KJEFT! I present to you: Endret 21. januar 2011 av NothinDoin™ 1 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Aldri sett den før, men er det liksom mailprogrammet til Firefox elns? Thunderbird? Men så er det jo så slitsomt å venne seg til nye ting... skjønt den lykkeligste dagen i livet mitt var da IE sa takk for seg og kuttet pulsårene brutalt midt i viktig nettsurfing. IE irriterer HVERTFALL noe grenseløst Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 at det blir ukm uten scene :thumbdown: Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Skjønt den lykkeligste dagen i livet mitt var da IE sa takk for seg og kuttet pulsårene brutalt midt i viktig nettsurfing. Pr0n? Endret 21. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Firefox har i det siste krasjet konstant. Går hardt utover kabinettet. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 He He! (google er min nestbeste venn), nei, facebook såklart. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Skjønner ikke at folk fortsatt bruker Windows. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor? Det er det beste operativsystemet. Flamesuit on! 4 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Skjønner ikke at folk fortsatt bruker Windows. Bruker win fordi os'et kan brukes til spill. Det kan jo Linux og Mac også, men ganske begrenset. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Folk klager på at nettleseren klikker. Det går an å dobbelboote, og bruke Linux til alt annet enn spill, og kun starte Windows når man skal spille. Men dette er utenfor topic, så dette blir siste innlegg i den diskusjonen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Folk klager på at nettleseren klikker. Ja lol OS. Eller som de sa på Eplehuset "Du har virus, kjøp Mac". Servicen på Eplehuset irriterer meg grenseløst, faens hipstere. De har faen sikkert ikke fullført videregående engang. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 Folk klager på at nettleseren klikker. Det går an å dobbelboote, og bruke Linux til alt annet enn spill, og kun starte Windows når man skal spille. Men dette er utenfor topic, så dette blir siste innlegg i den diskusjonen. Ja, starte PC-en på nytt hver gang man skal skifte mellom å surfe og spille spill høres jo deilig ut. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2011 You say Lady Gaga, I say Headhunterz. You say Hannah Montana, I say Showtek. You say Owl City, I say Noisecontrollers. You say Jonas Brothers, I say Zany. You say Justin Bieber, I say Brennan Heart. You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan. 80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, like this. What the fuck Eneste jeg har hørt om der er Headhunterz :s Og jeg husker ikke hva slags musikk dem lagde engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå