Dubious Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Fartshumpene ble fjernet i gaten og "alle" kjørte fartsgrensen Nå har de laget nye humper og "alle" kjører over fartsgrensen mellom humpene, for å ta igjen den tiden de taper på å bremse for humpene.. Humper er mye verre enn bommer 1 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Reddit. Så fort subreddits bikker 500k følgere så blir så uendelig mye dritt og søppel spammet. Savner da det faktisk var bra innhold der og ikke 90% reposts. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Halv pris på buss som trygda, da! Som tilsvarer bomprisen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Reddit. Så fort subreddits bikker 500k følgere så blir så uendelig mye dritt og søppel spammet. Savner da det faktisk var bra innhold der og ikke 90% reposts. Ah this. Er alltid karmawhores ute der klare til å slå til. Måtte unsub flere subs her om dagen fordi de begynner å ligne r/writingsprompts. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Syklister som sykler på rødt. Faen ass. Jeg går over gangfeltet og voooooosh så kommer det en kondomdress i sykkelfeltet og sneier nesa mi. En dag kommer jeg til å ta strake armer og måke en av de sykkelfantomene rett i asfalten. "Rødt lys!!!" 7 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 (endret) Syklister som sykler på rødt. At det ikke kreves forsikring på lik linje med motoriserte kjøretøy når syklister skal ferdes etter vei. De kan også skape trafikkfarlige situasjoner og være ansvarlige for kollisjoner. Endret 12. september 2019 av Dolandyret 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Ah this. Er alltid karmawhores ute der klare til å slå til. Måtte unsub flere subs her om dagen fordi de begynner å ligne r/writingsprompts.Liker du ikke r/writingprompts? Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Kjøpte en vare på Elkjøp. Viste seg å være en B-vare solgt til fullpris. Forbanna useriøse kjetrlingdrittsekker. Nå må jeg tilbake i morgen for å heve kjøpet. 2 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Ah this. Er alltid karmawhores ute der klare til å slå til. Måtte unsub flere subs her om dagen fordi de begynner å ligne r/writingsprompts. Jeg unsubba EntitledParents, ChoosingBeggers og flere fordi det er så mange åpenbare falske historier fra folk som øver seg på å skrive historier... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Kjøpte en vare på Elkjøp. Viste seg å være en B-vare solgt til fullpris. Forbanna useriøse kjetrlingdrittsekker. Nå må jeg tilbake i morgen for å heve kjøpet. Samme har skjedd med meg og. Kjeltringer hele gjengen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Folk som ikke slipper fram kjøretøy som har vikeplikt når det er lang kø og de aldri kommer ut på veien I dag så ble jeg nødt til å presse meg fram for å komme meg ut på veien, ved å sperre ene feltet til det ble klart å kjøre (til venstre) Det var EN person som prøvde å slippe meg fram, men han kjørte alt for langt fram og jeg klarer ikke så krappe svinger med lastebil 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Folk som ikke slipper fram kjøretøy som har vikeplikt når det er lang kø og de aldri kommer ut på veien I dag så ble jeg nødt til å presse meg fram for å komme meg ut på veien, ved å sperre ene feltet til det ble klart å kjøre (til venstre) Det var EN person som prøvde å slippe meg fram, men han kjørte alt for langt fram og jeg klarer ikke så krappe svinger med lastebil Jeg slipper alltid frem biler når det er kø og vanskelig å komme seg innpå veien. Setter alltid pris på det når folk gjør det for meg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Har du vikeplikt, så har du vikeplikt. De som ikke har vikeplikt, har ingen plikt til å slippe deg inn. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Jeg har aldri hørt om forkjørsplikt. 2 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 12. september 2019 Del Skrevet 12. september 2019 Døde pixler på PC-skjermer. Så jævlig mye styr med retur og bestille ny skjerm bare for den lille svarte prikken. Men jeg vet at jeg klarer aldri å slutte å se på den om jeg beholder skjermen. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Har du vikeplikt, så har du vikeplikt. De som ikke har vikeplikt, har ingen plikt til å slippe deg inn. Det er nok derforde har 4-veis stopp i USA og lite vikeplikt veier Det hindrer ikke deg å slippe inn noen på veien når det er saktegående kø, spesielt ikke når jeg skal motsatt vei Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 At det ikke kreves forsikring på lik linje med motoriserte kjøretøy når syklister skal ferdes etter vei. De kan også skape trafikkfarlige situasjoner og være ansvarlige for kollisjoner. Det er jo noe de aller aller fleste har, da ansvarsforsikring gjerne er bakt inn i innbo- og/eller reiseforsikringen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 https://trd.by/aktuelt/2019/09/11/P%C3%A5-utkikk-etter-deltidsjobb-i-Trondheim-Liv-f%C3%A5r-vanligvis-mellom-150-og-200-s%C3%B8knader-19906362.ece Den daglige lederen forteller at det første hun ser etter når søknad og CV sendes inn, er hull.- Det er aldri et sjakktrekk med store hull i CV-en eller at søkeren skriver at han eller hun ikke kan jobbe da og da. Hva faen, er ikke dette en jobb for studenter? De har vel hull i CV som regel. Drittkjerring! Rett og slett. Er så lei den samme gamle regla. De har fått for seg at hull i CVen betyr noe som helst, men det betyr jo absolutt ikke noe. Hvorfor må folk spytte ut av seg samme dritten hele tida? Kan de ikke faktisk tenke gjennom hva de sier? 3 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 13. september 2019 Del Skrevet 13. september 2019 Jeg har aldri hørt om forkjørsplikt. Kalles forkjørsRETT, altså man har retten til å kjøre da andre må vike. Hvordan man bruker den retten er opp til hver enkelt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå