Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke slipper fram kjøretøy som har vikeplikt når det er lang kø og de aldri kommer ut på veien

I dag så ble jeg nødt til å presse meg fram for å komme meg ut på veien, ved å sperre ene feltet til det ble klart å kjøre (til venstre)

Det var EN person som prøvde å slippe meg fram, men han kjørte alt for langt fram og jeg klarer ikke så krappe svinger med lastebil

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk som ikke slipper fram kjøretøy som har vikeplikt når det er lang kø og de aldri kommer ut på veien

I dag så ble jeg nødt til å presse meg fram for å komme meg ut på veien, ved å sperre ene feltet til det ble klart å kjøre (til venstre)

Det var EN person som prøvde å slippe meg fram, men han kjørte alt for langt fram og jeg klarer ikke så krappe svinger med lastebil

Jeg slipper alltid frem biler når det er kø og vanskelig å komme seg innpå veien. Setter alltid pris på det når folk gjør det for meg.
Lenke til kommentar

Har du vikeplikt, så har du vikeplikt. De som ikke har vikeplikt, har ingen plikt til å slippe deg inn.

Det er nok derforde har 4-veis stopp i USA og lite vikeplikt veier

Det hindrer ikke deg å slippe inn noen på veien når det er saktegående kø, spesielt ikke når jeg skal motsatt vei

Lenke til kommentar

At det ikke kreves forsikring på lik linje med motoriserte kjøretøy når syklister skal ferdes etter vei. De kan også skape trafikkfarlige situasjoner og være ansvarlige for kollisjoner.

Det er jo noe de aller aller fleste har, da ansvarsforsikring gjerne er bakt inn i innbo- og/eller reiseforsikringen.

Lenke til kommentar

https://trd.by/aktuelt/2019/09/11/P%C3%A5-utkikk-etter-deltidsjobb-i-Trondheim-Liv-f%C3%A5r-vanligvis-mellom-150-og-200-s%C3%B8knader-19906362.ece

Den daglige lederen forteller at det første hun ser etter når søknad og CV sendes inn, er hull.

- Det er aldri et sjakktrekk med store hull i CV-en eller at søkeren skriver at han eller hun ikke kan jobbe da og da.

Hva faen, er ikke dette en jobb for studenter? De har vel hull i CV som regel. Drittkjerring! Rett og slett.

Er så lei den samme gamle regla. De har fått for seg at hull i CVen betyr noe som helst, men det betyr jo absolutt ikke noe.

Hvorfor må folk spytte ut av seg samme dritten hele tida? Kan de ikke faktisk tenke gjennom hva de sier?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...