Larzen_91 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 titsklemma https://www.lommelegen.no/kreft/brystkreft/artikkel/slik-foregar-mammografi/69022059 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 (endret) VG : "Swift donerte 90k" Hva så , Elvis donerte millioner på millioner av kr til div veldedighet uten noen pr.....kjendiser driter i charity så lenge de ikke får noe for det , penger/og eller pr Endret 9. september 2019 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg irriterer meg over nettsider som har reklame like ved der du trykker for å logge deg inn. Aviser, forums osv. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Dronevideoer, noe så kult er blitt så kjedelig å se på fordi det er allemannseie. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Bruker SAP Jam og Quinyx i nye jobben. Det suger så sykt at det ikke går an å få varsler fra noen av de appene. Er deaktivert. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 VG : "Swift donerte 90k" Hva så , Elvis donerte millioner på millioner av kr til div veldedighet uten noen pr.....kjendiser driter i charity så lenge de ikke får noe for det , penger/og eller pr Nåja. Det du skriver henger ikke på greip. Da brydde jo ikke Elvis seg om veldedighet heller da? Taylor Swift kan man mene mye om men hun har faktisk gitt bort flere millioner til forskjellige veldedige formål over flere år, i motsetning til mange andre kjendiser som bruker pengene kun på seg selv. Hun engasjerer seg og bidrar som er utelukkende positivt. Dette blir selvsagt lagt merke til og kan sees på som PR-stunt, men tror ikke det er derfor hun gjør det. Håper derimot at givergleden hennes smitter over på andre som har mer enn de trenger. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 titsklemma Jeg visste ikke at det var irriterende å havne i titsklemma? Det er jo det jeg går og håper jeg havner i, hver dag! 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Nåja. Det du skriver henger ikke på greip. Da brydde jo ikke Elvis seg om veldedighet heller da? Taylor Swift kan man mene mye om men hun har faktisk gitt bort flere millioner til forskjellige veldedige formål over flere år, i motsetning til mange andre kjendiser som bruker pengene kun på seg selv. Hun engasjerer seg og bidrar som er utelukkende positivt. Dette blir selvsagt lagt merke til og kan sees på som PR-stunt, men tror ikke det er derfor hun gjør det. Håper derimot at givergleden hennes smitter over på andre som har mer enn de trenger. Swift skryter av at hun gir bort penger. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Swift skryter av at hun gir bort penger. ... men hun gir fortsatt bort millioner av kroner. Hun kunne spart seg for å skryte, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 9. september 2019 Del Skrevet 9. september 2019 Jeg irriterer meg over nettsider som har reklame like ved der du trykker for å logge deg inn. Som for eks diskusjon.no, facebook.com osv Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 MDG "vi elsker bomringen" Vel jeg HATER. Og det ble refleks-spray fra Ebay nå. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Moderatormelding Tre meningsløse innlegg som går på person er fjernet.Kommentar på dette tas på PM. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Hater å være voksen iblant. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Ullgenseren klør noe så inne i granskauen. Jeg holder på å bli gal. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Det irriterer meg grenseløst at det finnes bortimot ingen offentlige toaletter i min hjemby. Uten å gå inn i detaljer så kan jeg si at jeg har en sykdom som gjør at jeg har toalettbehov litt oftere enn den gjennomsnittlige nordmann. Det gjør at jeg bruker penger som regel hver gang jeg er i bysentrum. 10 kr virker kanskje ikke som mye men pengene forsvinner fort når man må betale på alle plasser. Kjøpesentere, bibliotek, jernbanestasjoner, bussterminaler osv. 4 Lenke til kommentar
MittNavnErTatt Skrevet 10. september 2019 Del Skrevet 10. september 2019 Jeg irriterer meg over nettsider som har reklame like ved der du trykker for å logge deg inn. Som for eks diskusjon.no, facebook.com osv Diskusjon har da bare reklame fra prisguiden på bunnen som du må bla deg ned til, ellers ikke sett noe. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Moderatormelding Demokrati og bompenger debatten er splittet ut i en egen tråd, her. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Hva faen er kollokvie og hva skjedde med ordet "gruppearbeid"? Jævla snobbete jævler Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Bompenger er for meg noe man skal finne på motorvei utenfor by/tettsted. Det er så jævlig frekt av en kommune å sette opp slikt på vanlig vei, eller på motorvei mellom kommunedeler. Øyer er et godt eksempel. Midt mellom Øyer og Tretten (to deler av samme kommune) finner man en bompassering med en tilleggsbom på sideveien. Alle legekontorer finner man i Øyer, og NAV finner man på Tretten. Som trygdet i Øyer er man fucked, uansett om man har bil eller ikke. Buss koster like mye som bompassering. Halv pris på buss som trygda, da! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. september 2019 Del Skrevet 11. september 2019 Hva faen er kollokvie og hva skjedde med ordet "gruppearbeid"? Jævla snobbete jævler Det er to helt forskjellige ting? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå