Kynxx Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Skulle pumpe luft på et hjul på bilen. Et fehue hadde klart å ødelegge slangen på cirkle K. Jeg endte opp uten luft på ene hjulet på bilen... Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 28. august 2019 Del Skrevet 28. august 2019 Klamt vær i Oslo..når skal vi få kald og frisk luft her. Og altfor lite vind. Jeg er så klar for skikkelig høstvær! Det skjer ikke fort nok!! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Sengevætere anno 2019 som ikke nok med at ikke gidder lese artikler før kommenterer, nå er de nede på et nivå hvor ikke gidder lese en hel overskrift ferdig. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 29. august 2019 Del Skrevet 29. august 2019 Kjøper på FINN.no: har du denne fortsatt? Meg: ja det har jeg *ørkenlyder* og så forsvant kjøper inn i et sort hull og svarte aldri mer, repeat xx ganger 4 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Hvis jeg hører et kvekk til om Greta og seilbåten, ytret av en stakkarslig boomer-faen, så blir noen kverka 5 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Får en sms fra Kommunen og skal svare tilbake, så står det : "avsenderen støtter ikke svar" 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Får en sms fra Kommunen og skal svare tilbake, så står det : "avsenderen støtter ikke svar" https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/default/!.gif Er det så rart da? Tenk alle løkene som alltid sutrer for alt som hadde spammet dem med sine elendige meninger på hver eneste infomelding de sendte ut. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Ja hvis det var en infomelding, men når det er noe spesifikt som gjelder deg, da blir det noe annet vet du. Hvis ikke, får de formulere seg bedre. 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Aldri opplevd en melding fra kommune spesifikt til meg på sms? men skjønner. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 DNB, debitkortet mitt funket ikke når jeg skulle kjøpe lunsj og kredittkortet lå hjemme. Kan hende andre banker har like mange problemer, men det vet ikke jeg. Drittlei ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Irriterer meg over at jeg på automatikk klikker meg inn på kk.no, og irriterer meg over at 99% av det som står det er feil, feilaktig og tullete. Jeg irriterer meg på jeg bruker tid på et nettsted som irriterer meg. 2 Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 "MDG-lederen tar fly på ferie". No shit? Ja, og Erna bruker helt sikkert plenty med offentlige tjenester, selv om hun er for privatisering. Journalister er noen forbanna idioter. Lager nesten kun ikke-saker. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ser NRK har en fem timers direktesending av konfirmasjonen til Ingrid Alexandra? Hvorfor? At hun er tvunget til å konfirmere seg kristelig er også sykt irriterende. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Stakkars mennesker som er dømt til å være kongelige. Tror jeg hadde rømt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Har tydeligvis en elendig dag, tredje post på få timer. Men: Hvorfor i helvete tror nybakte mødre at verden sentrerer seg rundt de? At de skal ha førsteretten til å komme på en helt full buss og ta opp plassen til fire andre. Mener å ha postet det her før, men det skjer jo faen meg daglig i rushet i Oslo. Jeg nektet plent å flytte meg. Din tid er ikke verdt mer enn min, bare fordi du har klart det mesterverket det er å formere deg. Vent på neste buss som alle andre når det er fullt! 6 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Er bussen full så har man ingen rett til plass til barnevogn. Det sier seg selv. Tar sjelden bussen i Oslo, men gjorde det torsdag. Full buss og det stod 3 med barnevogn på Sagene. De kom ikke med og ventet på neste. Null stress Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Null problem om bussen går med kort tids mellomrom iaf. Lenke til kommentar
m20k Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 At 95% av dagens memes starter med "nobody:" Morsomt i starten, men nå er det bare irriterende. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Alle som stemmer rødt burde bli dødt. Alle som stemmer blått og allikevel drar inn bompenger burde lære seg å dele. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Det irriterer meg ikke grenseløst, men det irriterer litt, det at en del ikke ser at minimalistisk interiør kan skape en lun og koselig stemning. Materialer, fargevalg, lyssetting har alt og si. Én plante kan også gjøre veldig mye med et rom, og således kan det omgivelsene rundt også skape stemning, se for eksempel bildet fra et norsk hotell under. Minimalisme er ikke ensbetydende med hvite, kalde vegger. Man trenger veldig lite dekorasjon i en leilighet eller hotell for den saks skyld, for å skape stemning når omgivelsene er så vakre som disse: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå