cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller... Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre. Rektorer er noe for seg selv Husker på skoleavlutningen for ungdomsskolen så sto rektor og fortalte langtrukne og umorsomme vitser som disset sånn en stor del av foreldrene som var der. Hun var komplett retard da, husker hun satt opp mange lærere som at de skulle være 2-3 steder om gangen osv Herregud... Han forrige rektoren tok mange upopulære beslutninger, som å slå sammen de fire 9.-klassene til tre da vi begynte i 10. For å rettferdiggjøre dette prøvde han å gi oss en latter på skoleavslutningen. Det greide'n ikke. Sto på scena i bleie og sang (nei, han rappet ikke, han sang) "evil deeds" av Eminem. Hoi, høres virkelig ut som en kul fyr 1 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ja... Jeg er glad han er på en annen skole nå. Tollpost kundeservice: Nei pakken din hadde blitt sendt, men den hadde blitt sendt langt til hyttiteiti vest først, så skal den sendes opp med BÅT(?!) til Narviksomethingsomething. Meg: OMGWTF I want my parcel biatch! Dagen etterpå og allerede 4 dager forsinket: Coop Prix: Neidasååå... Vi har problemer med nettet, så jeg finner ikke pakken din! Jeg skal ringe deg (noe jeg aldri kommer til å gjøre) når jeg finner den. Meg: *Har bygget opp sinnet implosivt fordi han ikke klarer å uttrykke sinnet sitt uten å begå massemord* Kjipt. Men må ikke dette påregnes for Nord-Norge? Har lest noe om det på bla Elprice.no. Det blir jo sånn når avstandene blir større, og befolkningen mindre. Endret 21. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Kjipt. Men må ikke dette påregnes for Nord-Norge? Har lest noe om det på bla Elprice.no. Det blir jo sånn når avstandene blir større, og befolkningen mindre. Ja lol, og alle negrene i Sør-U.S.A er slaver. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Nei, men jeg mente det seriøst. Det sier seg selv at trailere og fly går oftere mellom storbyer som Bergen og Oslo enn opp til Nord-Norge. EDIT: Det jeg mente å påpeke var lengre frakttid. Det kom kanskje ikke godt nok fram. Endret 21. januar 2011 av Hanske 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 At rolighelgen min ikke blir rolig likevel... Fikk nettopp beskjed om at jeg måtte jobbe i kveld, og jobbe 12-18 i morgen. Skyt meg! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) "Kristian! Bare putt lillefingeren inn her. Skal bare klemme litt, vi får den lett opp igjen!" "Å faen.." Endret 21. januar 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Situasjon: Ute og trasker i byen. På jakt etter brunsprit og tilhørende glass. Glatt som faen fra før. Deretter skjer følgende: DET BEGYNNER Å FØKKINGS HAGLE. OG BLÅSE. = :wallbash: :realmad: :wallbash: Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 "Kristian! Bare putt lillefingeren inn her. Skal bare klemme litt, vi får den lett opp igjen!" "Å faen.." Tell us more. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Tanga har nemlig den funksjonen at den låser seg ved flere klikk. Den går ikke opp igjen før du har klemt den helt igjen. Han klemte, og jeg kjente trykket på lillefingeren. Begynte å gjøre rimelig vondt, så kom klikket, og tanga gikk ikke opp igjen. Heldig som jeg er, har jeg en veldig tynn og liten lillefinger. Klarte å røske den ut, men fikk tre dype kutt og en deformert lillefinger. Den er hoven, kan man si. Ble en aldri så liten kaotisk situasjon. @Snittleif Det fant vi ut rett etterpå Endret 21. januar 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Alle slike tenger har en mekanisme hvor man, hvis man ikke trykker seg helt ned til et hakk, kan nappe i en liten stang som frigjør tanga. Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Pakken min fra ps.no har tatt F I R E dager ned til Sarpsborg, og trenger ytterligere én dag for å komme seg til min lokale butikk. Holy freakin' christ så irriterende. Posten skulle vært privatisert...iallefall når jeg trenger pakker. Edit: folk irriterer meg også idag. Og alt annet...ALT irriterer. Jeg er agressiv, trenger virkelig en øl og vil ikke være på jobb. Topper seg sikkert med at jeg blir overkjørt av en buss eller får et luftskip i nakken etterpå. Murr. Endret 21. januar 2011 av Scampi Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Dude: skjer? Meg: face, obviously Dude: xD Gøy samtale, avsluttet med et løvly smilie.. -.- Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Harrison Ford i Patriot Games. Drit nå i å ødelegge for IRA. La dem være. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) «Kan ha en negativ effekt på barns atferd» Dagbladets nettutgave HELSEADVARSEL: Fargestoffet i lodderogn kan påvirke barns atferd. I løpet av året kommer krav om merking av alle varer som inneholder såkalte azofargestoffer. Kan ikke matbransjen slutte med å forgifte folk? Det finnes ingen fornuftig grunn til at lodderogn skal se ut som selvlysende rakettdrivstoff fra Star-Trek. Endret 21. januar 2011 av Mannen med ljåen 3 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Bussruter my ass. Her jeg bor har jeg til nå ikke EN ENESTE GANG opplevd at bussen kommer når den skal. Aldri. Den kommer konstant 10-40 minutter for sent, hver eneste gang. Et eksempel er fra idag. Jeg går bort i god tid (ti minutter før avgang) til busstoppen, sånn i tilfelle de skulle være tidsnok idag. Men nei. Bussen skulle vært på holdeplassen 15:25, og gjett når den var der? 16:02! Nei. Det var ikke snø idag. Det var ikke glatt. Ikke noe ekstraordinært. Dette skjer også på sommertid. Alltid. Jeg er DRITT LEI av det! Stå der og fryse i nesten en time bare fordi? Dø! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Spør bussjåføren hva han driver med. Kanskje en av dere har feil rutetabell. Eller i det minste få en forklaring ut av ham. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 You say Lady Gaga, I say Headhunterz. You say Hannah Montana, I say Showtek. You say Owl City, I say Noisecontrollers. You say Jonas Brothers, I say Zany. You say Justin Bieber, I say Brennan Heart. You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan. 80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, like this. What the fuck 2 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Spør bussjåføren hva han driver med. Kanskje en av dere har feil rutetabell. Eller i det minste få en forklaring ut av ham. Får mest sansynlig bare et irritert "uff" til svar, før de hinter om at man skal gå å sette seg bak i bussen. Her i Drammen klarer bussen å være forsinket kl 11 en søndags morgen. Ikke noen trafikk som skulle hindre den. Det er første bussen som går, og den er 10min forsinket. Heller regelen enn unntaket til tider. .___. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) You say Lady Gaga, I say Headhunterz. You say Hannah Montana, I say Showtek. You say Owl City, I say Noisecontrollers. You say Jonas Brothers, I say Zany. You say Justin Bieber, I say Brennan Heart. You say Taylor Swift, I say D-Block & S-te-fan. 80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, like this. What the fuck Like like like Endret 21. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Merk at det er "real music" som irriterer meg grenseløst i den lille teksten der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå