Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når naboer med barn forventer at du skal oppføre deg på en viss måte på din egen uteplass og følge deres regler. Ingen røyking, ingen banning, høylydte samtaler, høy musikk, etc etc etc. Fuck riiiight off!

Definér høylytt samtaler, musikk etc etc. Røyking og banning har naboen ikke noe med, men lydnivå og bråk kan man fint holde seg lavt for respekt av naboen.

Lenke til kommentar

Folk som sitter på balkongen sin og snakker sammen utpå kvelden, de blir stille når klokka blir 23. Jeg syns de har rett til å sitte der og kose seg i det fine sommerværet (som var). 

Musikk så mener jeg selvsagt de som spiller musikk utpå kvelden, spesielt i helgene, men som oftest holder seg stille etter kl 23 også. 

Er klart at de vil at ungene skal få lagt seg tidlig uten bråk og whatever, men kanskje lei eller ei i ett nabolag som er mer barnevennlig kanskje? Ser ikke hvordan det at de har barn skal være naboene deres problem. 

Lenke til kommentar

Derfor gikk de konkurs.

 

Tviler sterkt på at en slik pris dekker skatter og avgifter på den turen der en gang.

Skulle også bare mangle at det kostet litt mer å fly totalt ca 3600 km enn det gjør å ta en subsidert t/r med tog på 250 km

 

Riktignok var det omtrent det aller billigste man kunne få om man var heldig, men ja det var billig til vanlig så det var vel derfor de gikk konk.

Lenke til kommentar

Folk som sitter på balkongen sin og snakker sammen utpå kvelden, de blir stille når klokka blir 23. Jeg syns de har rett til å sitte der og kose seg i det fine sommerværet (som var).

 

Musikk så mener jeg selvsagt de som spiller musikk utpå kvelden, spesielt i helgene, men som oftest holder seg stille etter kl 23 også.

 

Er klart at de vil at ungene skal få lagt seg tidlig uten bråk og whatever, men kanskje lei eller ei i ett nabolag som er mer barnevennlig kanskje? Ser ikke hvordan det at de har barn skal være naboene deres problem.

23? Du må slutte før det. I Oslo er grensa for musikk på balkongen din kl 20 om det plager naboen. Feks.

 

Naboene dine er ikke ditt problem. Det har du helt rett i. Men du virker å være et problem for naboene dine, og det har du ikke lov til.

 

Minner meg om naboen jeg hadde engang som spilte dunk dunk titt og ofte og som ikke skjønte hvorfor vi andre klaga. Hun hørte jo ingen av oss!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjerp deg. Da kan du forhåndsstemme. Vesentlig mindre kø, du kan velge tidspunkt akkurat selv. Min far var og forhåndsstemte i dag rett etter jobb. Sa det ikke var en kjeft der. Alt du trengte var å ta med valgkortet og id og møte opp. For altinn-løsningen, men where there's a will, there's a way.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

23? Du må slutte før det. I Oslo er grensa for musikk på balkongen din kl 20 om det plager naboen. Feks.

 

Naboene dine er ikke ditt problem. Det har du helt rett i. Men du virker å være et problem for naboene dine, og det har du ikke lov til.

 

Minner meg om naboen jeg hadde engang som spilte dunk dunk titt og ofte og som ikke skjønte hvorfor vi andre klaga. Hun hørte jo ingen av oss!

 

Med dunk dunk, mener du hardcore eller generaliserer du alt med kick drum i 4/4?

 

https://www.youtube.com/embed/dVs2IQASEX8

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Skjerp deg. Da kan du forhåndsstemme. Vesentlig mindre kø, du kan velge tidspunkt akkurat selv. Min far var og forhåndsstemte i dag rett etter jobb. Sa det ikke var en kjeft der. Alt du trengte var å ta med valgkortet og id og møte opp. For altinn-løsningen, men where there's a will, there's a way.

 

Det er heller du som skal skjerpe deg. Ber du folk som sitter i rullestol om å reise seg og gå også? De kan bare skjerpe seg og gjøre som andre, ikke sant.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke fotball engang, men fotballkommentatorer. Er det ingen TV-kanaler som kan ansette noen som ikke er ekstremt monotone kontratenorer? Makan til skrikete mas på en og samme tone jevnt over skal man lete lenge etter. De skulle fått inn en bass med normal stemmebruk, men disse interesserer seg kanskje ikke for fotball? Håpløst når noen er ansatt til å bruke stemmen, men høres verre ut enn ei måke.

Lenke til kommentar

Når naboer med barn forventer at du skal oppføre deg på en viss måte på din egen uteplass og følge deres regler. Ingen røyking, ingen banning, høylydte samtaler, høy musikk, etc etc etc. Fuck riiiight off!

Det eneste jeg forventer av mine naboer og deres besøkende er at de ikke ruser motoren på Porschen klokka 2 på natta utenfor soverommet til barna mine. Ellers kan folk gjøre akkurat hva pokker de vil.

 

Jeg har forresten en nabo som arrangerer swingers parties i helgene. Da er det mye liv og skriking.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjerp deg. Da kan du forhåndsstemme. Vesentlig mindre kø, du kan velge tidspunkt akkurat selv. Min far var og forhåndsstemte i dag rett etter jobb. Sa det ikke var en kjeft der. Alt du trengte var å ta med valgkortet og id og møte opp. For altinn-løsningen, men where there's a will, there's a way.

Skjerp deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...