Kynxx Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Det er lov å ta med seg oppdragelsen og fornuften når man drar på tur, men det virker som at vi Nordmenn har glemt hva dette er for noe så fort vi skal ut blant folk. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Barn. De er høylydte, skitne og ekle, og eier (naturlig nok) ikke folkeskikk. Disclaimer: Jeg oppfører meg selvfølgelig rundt barn og foreldre uten å lufte tankene rundt det med mindre det er passende, men de irriterer meg fortsatt. Jeg ønsker meg barnefri fly, tog, boligområder, butikker. Endret 15. august 2019 av Comma Chameleon 5 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Du kommer ikke så lang vei med mindre du vil utrydde menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hva med å begrense seg til å bare utrydde de som ikke tåler menneskeheten? 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Mennesket er en pest på jorden, spesielt slik som vi formerer oss + moderne medisin. Vi er nok moder jords største og mest irriterende feilgrep. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Er noen fly som det ikke er lov med barn og flere sleskaper har barnefri første klasse Ingen grunner for at barn skal slippe inn på polet Kiel ferga har aldersgrense på noen avganger, så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Mor/far på vei hjem prøver å raske med seg en flaske? Hva er galt med det da så lenge de holder kontroll på ungene sine Endret 15. august 2019 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Blir litt irritert over hissige kunder i butikker som er sure uten en reell grunn. Jobber ikke i butikk selv, og har aldri blitt sur på/kjeftet/vist missnøye til butikkansatte. 3 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hva er galt med unger i det hele tatt, så lenge det ikke er helt over styr? Greit nok at man ikke vil ha de selv, men man må da pokker tåle at andre mennesker har unger. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Mor/far å vei hjem prøver å raske med seg en flaske? Hva er galt med det da så lenge de holder kontroll på ungene sine Hva er galt med å ta med ungene på puben på kveldstid? De fleste har 18 årsgrense Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Om det er en fredelig pub og folk ikke er synlig beruset er ikke det noe problem. Men det har en tendens til å ikke være sånn. Å sammenligne polet eller tilsvarende med puben blir å spille dum. Edit: om man ikke spiller dum, er man vel bare dum. Endret 15. august 2019 av Larzen_91 5 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Barn. De er høylydte, skitne og ekle, og eier (naturlig nok) ikke folkeskikk. Disclaimer: Jeg oppfører meg selvfølgelig rundt barn og foreldre uten å lufte tankene rundt det med mindre det er passende, men de irriterer meg fortsatt. Jeg ønsker meg barnefri fly, tog, boligområder, butikker. Ser ikke problemet med og ha barnefrie fly osv. Må da være marked for dette. Og jeg betaler gjerne litt ekstra etter og ha måttet sitte i 2000 desibels KONSTANT hyl fra en unge i 10 timer på vei til østen. At et menneske kan hyle så høyt, så lenge. Var fler enn meg som syntes den døra så fristende ut. Endret 15. august 2019 av DirekteDemokrati 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hva er galt med å ta med ungene på puben på kveldstid? De fleste har 18 årsgrense For en sammenligning! Absolutt sammenlignbart ja å sammenligne ett sted voksne mennesker kjøper flasker med alkohol og hvor de kjøper flasker med alkohol samt nyter den i lokalet med alt det innebærer. 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Det irriterer at jeg ikke kan ringe nøklene mine og bankkortet når roter dem bort, sånn som man gjør man ringer mobilen sin fra Find My Phone. Og det irriterer meg at jeg roter bort tlf, bankkort og nøkler i det hele tatt. Hadde trengt appen "Find my keys" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Det irriterer at jeg ikke kan ringe nøklene mine og bankkortet når roter dem bort, sånn som man gjør man ringer mobilen sin fra Find My Phone. Og det irriterer meg at jeg roter bort tlf, bankkort og nøkler i det hele tatt. Hadde trengt appen "Find my keys" https://www.thetileapp.com/en-eu/ 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Latterlig lyst på nybakte kjeks. Får man cookie dough i Norge? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Hva er galt med unger i det hele tatt, så lenge det ikke er helt over styr? Greit nok at man ikke vil ha de selv, men man må da pokker tåle at andre mennesker har unger. Nå er det jo ikke ungene som er problemet uansett, men foreldrene. Ungen din skal ikke være en belastning for andre rundt deg, enkelt og greit (og ja, her er det en fin balansegang, for man kan ikke bli irritert av absolutt alt unger gjør, da er det en selv som er problemet). 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 https://www.thetileapp.com/en-eu/ Er visst veldig enkle å feste på biler så personen som eier bilen ikke legger merke til det. Lurer på hvor lang tid det vil ta før den varen er forbudt i norge. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 16. august 2019 Del Skrevet 16. august 2019 Hvor er brillene mine? Jeg har lett etter de siden juni, og de kostet 8500,- i fjor! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå