KalleKanin Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg trodde jeg politisk var for rødgrønt, men er visst mørkeblå. Hva skjedde? Husk at det er kommunevalg. Da kan fort saker få litt annen vekting. Synes VG sin valgomat var bra: https://www.vg.no/spesial/2019/valgomat/ Her får man en tilpasset valgomat, og kan se hvordan politikerne som er på valg har svart. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Moderatormelding Oppfordrer til bruk av "Politikk og samfunn" for videre politisk debatt. OT av slik art vil bli fjernet uten forvarsel fremover. Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Alt med P3 EDIT: Irriterte meg over en ting til. Noen som annonserte en båt på facebook: "Selges kun til personer som ønsker å bruke den i ferskvann." Hvorfor i HELVETE bryr du deg om hva kjøper gjør med båten? Vurderer å kjøpe båten og brenne den opp. Endret 14. august 2019 av Edgelord 8 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Folk som vingler side til side på sykkelen midt i veien på sykkel i sneglefart! Kjørte bak 3 stykk i går, gamle slitere som slet med å holde en fart på 10km/t i en slak oppoverbakke. Gikk heller ikke ann å kjøre forbi da de var over i motgående felt også. Helt vanlige klær uten hjelm... Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 At man på Snapchat må se videoer folk sender før man får lest chatten. Jeg driter i tilfeldige videoer av barna deres og hva folk spiser, men har flere som kun bruker Snapchat, ikke chatter via Messenger eller SMS så må liksom holde kontakt med de der. Bruker ikke min mobildata på å se videoer jeg klarer meg fint uten. Interessant at i det folk får barn så antar de automatisk at alle venner og familie syns barna er like søte, morsomme og interessante som det foreldrene syns. Slik er det ikke i det hele tatt! Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 At man på Snapchat må se videoer folk sender før man får lest chatten. Jeg driter i tilfeldige videoer av barna deres og hva folk spiser, men har flere som kun bruker Snapchat, ikke chatter via Messenger eller SMS så må liksom holde kontakt med de der. Bruker ikke min mobildata på å se videoer jeg klarer meg fint uten. Interessant at i det folk får barn så antar de automatisk at alle venner og familie syns barna er like søte, morsomme og interessante som det foreldrene syns. Slik er det ikke i det hele tatt! Sveip til høyre da vell...Da kommer du rett inn på chat og du kan velge hvilke snaps du vil spille av i gruppechat. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hold fingeren på den aktuelle personen sitt navn så skal det dukke opp flere alternativer, velg ''chat'' så skal den åpne chatten og ikke snappene. Lenke til kommentar
KongWilly Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Irriterer meg enormt over kunder som aldri klarer å si hei, bare mumler som en annen idiot. I tillegg så er det de som er frekke. Kunde: Mye koster denne? Meg: Det husker jeg dessverre ikke, har ikke oversikt over alle de mangfoldige tusen forskjellige varer og varianter, men jeg kan sjekke. kunde: Jobber du ikke her da? Sånt burde du vite, kanskje du trenger litt ekstra opplæring. Meg: ..... Heldigvis har jeg sluttet i den bransjen som har med kundemottak å gjøre. Jeg fant fort ut at jeg passer ikke i et slikt yrke, får lyst å snakke tilbake til alle idiotene.. Også la oss ikke glemme de som ALLTID putter f.eks en liten kurv OPPI en stor kurv, i stedet for ved siden som normale mennesker gjør. Neida, majoriteten er bra men det lille omfanget av idioter kan totalt ødelegge dagen din hvis de vil 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Når spotify-appen mister internett et øyeblikk så klarer den rett og slett ikke å komme seg tilbake igjen. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Når spotify-appen mister internett et øyeblikk så klarer den rett og slett ikke å komme seg tilbake igjen. Det har jeg også merket..og irriterert meg over Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hold fingeren på den aktuelle personen sitt navn så skal det dukke opp flere alternativer, velg ''chat'' så skal den åpne chatten og ikke snappene. Fantastisk, da slipper jeg daglige videoer! Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 14. august 2019 Populært innlegg Del Skrevet 14. august 2019 Kunde: Mye koster denne? Meg: Det husker jeg dessverre ikke, har ikke oversikt over alle de mangfoldige tusen forskjellige varer og varianter, men jeg kan sjekke. Hadde du svart på den måten hadde jeg og blitt gretten. 10 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Hadde du svart på den måten hadde jeg og blitt gretten. Jeg hadde heller fått en "ooooookei greit....." følelse. Holder lenge med "Det er jeg usikker på, la meg sjekke". 6 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg hadde kastet fra meg varen og gått. Sånne svar fortjener ikke profitt. 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GTrad9iY Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 (endret) Det irriterer meg litt at en veps ikke klarer å manøvrere unna men treffer oppi sykkelhjelmen og stikker så jeg skvetter og nesten tryner inn i en lyktestolpe. Damn bugs ...... Endret 14. august 2019 av Slettet-GTrad9iY Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Huff. Hvor stakk den? Hørtes grusomt ut å få vepsestikk på den måten. Kunne jo blitt stukket i øyet. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Vepser og fluer, de kan fly over alt, men de velger å fly rett på folk. Kjempebarnslig spør du meg. Kanskje den var full på nektar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 (endret) Jeg hadde kastet fra meg varen og gått. Sånne svar fortjener ikke profitt.Så du hadde også blitt glad om en kunde lurer på om du trenger ekstra opplæring? Han sa det som en reaksjon til en frekk kunde, men jeg og hadde reagert som deg. Om jeg ikke får god service så blir det bråk. Og det er vanlig høfflighet å si «Unnskyld kan du sjekke dette for meg» og ikke bare gå direkte til spørsmålet. Endret 15. august 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hvorfor skal man gå rundt grøten? Rett på sak, minst mulig piss. Hvis en kunde må spørre om pris, så mangler prismerking. Da er det noen som ikke har fått grunnleggende opplæring før de ble satt til å fylle hyller. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. august 2019 Del Skrevet 15. august 2019 Hvis en kunde må spørre om pris, så mangler prismerking. Da er det noen som ikke har fått grunnleggende opplæring før de ble satt til å fylle hyller. Passiv-aggressive folk som tror de kan være frekke FORDI DET MANGLER ÉEEEN PRISMERKING!?!?!?! er ikke så mye bedre 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå