Kynxx Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 (endret) Kan tilogmed ende opp med et korttidsopphold på en stålseng før du får din endelige tre-seng i et godt temperert rom 3 meter under bakken. Sjansene for at du eller dine naboer klager på hverandre, er lik null. Edit: Oh du skal da være rimelig uheldig om du da skulle ende opp med en sverm mygg i den trekassa di. Endret 12. august 2019 av Kynxx Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. august 2019 Del Skrevet 12. august 2019 Er ateist inn til beinet, men ifølge valgomatene er det KrF jeg bør stemme. Det er ganske irriterende. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg får Rødt på valgomatene, men det er det jeg har tenkt til å stemme 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg får Rødt på valgomatene, men det er det jeg har tenkt til å stemme ? Her og, Rødt. Irriterer meg over å få FI høyt opp, da jeg absolutt ikke definerer meg som feminist. 2 Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 FRP her, men SP er noen millimeter fra første plass. Hvis jeg ikke husker feil var SP langt nede forrige gang jeg tok en sånn valgomat test. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Irriterer meg at avisene er ekstremt forutsigbare når det gjelder å kåre "vinnere" av gårsdagens debatt: Nettavisen kårer Erna som vinner: https://www.nettavisen.no/nyheter/erna-solberg-er-vinneren-av-kveldens-partilederdebatt/3423827519.html Dagbladet kårer Jonas som "vinner": https://www.dagbladet.no/kultur/jonas-tok-forste-stikk/71483732 VG legger seg også på Jonas, men med Grande som en "outsider": https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P9EVzJ/vgs-dom-over-debatten-trine-skei-grande-og-jonas-gahr-stoere-er-kveldens-vinnere"Folkets dom" på VG er etter min mening mer "riktig":Jonas og Erna ikke veldig gode, men forholdsvis jevngode, med de andre diltende bak "midt på treet". Rødt, FNB og KRF kom dårligst ut. PS: Og så irriterer det meg at folk som leser overskriftene til VG da automatisk konkluderer med at Jonas "vant".Man bør være forsiktig med å kåre vinnere og ta tak i det de faktisk sier.Er forbannet over sensasjonsjaget/svart-hvitt-fokuset til norsk media for tiden og polariseringen som dette medfører. Endret 13. august 2019 av KalleKanin 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Er forbannet over sensasjonsjaget/svart-hvitt-fokuset til norsk media for tiden og polariseringen som dette medfører. Det er det som får folk til å lese. Det er det som fungerer. De forskjellige valgomatene stemmer godt på meg også. Har tatt flere, og jeg får alltid de samme tre partiene på toppen, og jeg har tidligere stemt på alle tre. Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Det er det som får folk til å lese. Det er det som fungerer. De forskjellige valgomatene stemmer godt på meg også. Har tatt flere, og jeg får alltid de samme tre partiene på toppen, og jeg har tidligere stemt på alle tre. Beklager off-topic, men denne her likte jeg: https://www.vg.no/spesial/2019/valgomat/ Edit (for å gå litt on-topic igjen): Men ikke enig at "det fungerer"!! Ja, det gir dem klikk og lesere, men det er til dels det motsatte av folkeopplysning, og kun polarisering og å fyre oppunder populisme. #¤#/&%/(.... Endret 13. august 2019 av KalleKanin 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg trodde jeg politisk var for rødgrønt, men er visst mørkeblå. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg trodde jeg politisk var for rødgrønt, men er visst mørkeblå. Hva skjedde? Haha, VG sin valgomat er jo helt krise. Fikk helt motsatt der jeg og, som f.eks FrP, så ødelagt er jeg ikke i hodet:P Tok NRK sin tror jeg det var tok, den var mer accurate. Bare utenom Feministisk Initiativ, wtf Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Mest enig med Rune Bakarvik. Ikke så rart det. Hyggelig fyr. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Du er minst enig med Fremskrittspartiet. *puster lettet ut* 3 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg blir anbefalt høyre og FrP hos VG og tv2. NRK anbefaler meg ap. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Jeg blir anbefalt høyre og FrP hos VG og tv2. NRK anbefaler meg ap. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Vi kan vel konkludere med at valgomater er noe tull. Snakket med Venstre i dag, de er fra nå av kompromiss-partiet med stor K. Gjør alt de må for å havne i regjering tydeligvis. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 NRK sin i år er bås. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Vi kan vel konkludere med at valgomater er noe tull. Snakket med Venstre i dag, de er fra nå av kompromiss-partiet med stor K. Gjør alt de må for å havne i regjering tydeligvis. Det er ikke stortingsvalg nå 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 (endret) Det er ikke stortingsvalg nåDet har ikke de som står på stand i Arendal fått med seg. Edit: De som står der for Venstre altså. Endret 13. august 2019 av DKC 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg blir anbefalt høyre og FrP hos VG og tv2. NRK anbefaler meg ap. Høyre og AP er omtrent samme parti, så det er ikke overraskende. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Sondre Justad FUCK off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå