WarpX Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Fuglesang kl. 3 på natta. What the hell? Edit: Kanskje det er fordi det er +5 grader ute? Gudene vet. Endret 21. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 At jeg sitter på pc når jeg må dra til skolen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 At cd-hylla raste ned i gulvet. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Så bra cdene ikke falt da. Irriterer meg at jeg stod opp tidlig, trøttere enn jeg noen gang har vært, for så å finne ut at vi starta 9 -.- Jeg glemte det! Endret 21. januar 2011 av Gitarhm 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 det er jo en fin ting å gjøre da. Cdene sa KRÆSJ i gulvet. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kollegaen min som har blitt så uberegnelig i det siste. Vet aldri når han kommer og ikke får tak i han heller. Ugh! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Synes det er sykt at en mann som smittet tre-fire kvinner med HIV får ca 4 års fengsel + betale noen par hundretusen i erstatning og har ødelagt livet til de damene. Mens noen som har svindlet staten for trygde penger kan få opp imot 8-10 år eller noe slikt, husker ikke nøyaktig antall år. Hvor er rettferdigheten, siden i mine øyne så er et menneskeliv mindre verd enn penger.. Om du forstår hva jeg mener. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fire-aar-for-HIV-smitting-1234946.html Endret 21. januar 2011 av -Léon- 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 At jeg har absolutt ingenting å gjøre frem til klokken 18.00. Drar jeg hjem så frykter jeg at jeg sovner. :\ Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Plager meg at jo mer jeg poster, jo mindre vet jeg hvilke av mine poster som folk er enige med, etterhvert som det blir vanskeligere å finne ut hvor plussene blir gitt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Spiller det noen rolle da? Er ryktet som teller. Irriterer at vi er tomme for røde og blå penner og ikke noe er bestilt enda. Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Spiller det noen rolle da? Er ryktet som teller. Ja, jeg bryr meg egentlig ikke om summen. Jeg er heller ute etter tilbakemeldingen på de ulike innleggene. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 "- Jeg fikk inn 10.000 kroner, og så sparte jeg resten selv. Jeg tok operasjonen i Sverige, og det kostet 24.000 kroner. I Norge ville det kostet 30.000, men det er billigere i Sverige på grunn av prisforskjellen, forteller Camilla til Seher.no." No fucking shit? 4 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller... Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du trenger ikke studiekompetanse for å stå på kjøkkenet Gypsy. hahahahahaaa ha ha. Nei så artige vi var da. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 De jævla åpningstidene til biltilsynet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller... Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre. Rektorer er noe for seg selv Husker på skoleavlutningen for ungdomsskolen så sto rektor og fortalte langtrukne og umorsomme vitser som disset sånn en stor del av foreldrene som var der. Hun var komplett retard da, husker hun satt opp mange lærere som at de skulle være 2-3 steder om gangen osv Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 De jævla åpningstidene til biltilsynet. Og de fleste andre offentlige kontorer og banker. Må jo ta seg fri for å ordne noe simpelt. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller... Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre. Rektorer er noe for seg selv Husker på skoleavlutningen for ungdomsskolen så sto rektor og fortalte langtrukne og umorsomme vitser som disset sånn en stor del av foreldrene som var der. Hun var komplett retard da, husker hun satt opp mange lærere som at de skulle være 2-3 steder om gangen osv Herregud... Han forrige rektoren tok mange upopulære beslutninger, som å slå sammen de fire 9.-klassene til tre da vi begynte i 10. For å rettferdiggjøre dette prøvde han å gi oss en latter på skoleavslutningen. Det greide'n ikke. Sto på scena i bleie og sang (nei, han rappet ikke, han sang) "evil deeds" av Eminem. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Synes det er sykt at en mann som smittet tre-fire kvinner med HIV får ca 4 års fengsel + betale noen par hundretusen i erstatning og har ødelagt livet til de damene. Husker jeg rett var flere av de damene gift, og var utro mot mannen sin med denne fyren. Velfortjent, mao. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Tollpost kundeservice: Nei pakken din hadde blitt sendt, men den hadde blitt sendt langt til hyttiteiti vest først, så skal den sendes opp med BÅT(?!) til Narviksomethingsomething. Meg: OMGWTF I want my parcel biatch! Dagen etterpå og allerede 4 dager forsinket: Coop Prix: Neidasååå... Vi har problemer med nettet, så jeg finner ikke pakken din! Jeg skal ringe deg (noe jeg aldri kommer til å gjøre) når jeg finner den. Meg: *Har bygget opp sinnet implosivt fordi han ikke klarer å uttrykke sinnet sitt uten å begå massemord* Endret 21. januar 2011 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå