Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er sykt at en mann som smittet tre-fire kvinner med HIV får ca 4 års fengsel + betale noen par hundretusen i erstatning og har ødelagt livet til de damene.

Mens noen som har svindlet staten for trygde penger kan få opp imot 8-10 år eller noe slikt, husker ikke nøyaktig antall år.

Hvor er rettferdigheten, siden i mine øyne så er et menneskeliv mindre verd enn penger.. Om du forstår hva jeg mener.

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Fire-aar-for-HIV-smitting-1234946.html

Endret av -Léon-
  • Liker 3
Lenke til kommentar

"- Jeg fikk inn 10.000 kroner, og så sparte jeg resten selv. Jeg tok operasjonen i Sverige, og det kostet 24.000 kroner. I Norge ville det kostet 30.000, men det er billigere i Sverige på grunn av prisforskjellen, forteller Camilla til Seher.no."

No fucking shit?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller...

Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre.

Rektorer er noe for seg selv :D Husker på skoleavlutningen for ungdomsskolen så sto rektor og fortalte langtrukne og umorsomme vitser som disset sånn en stor del av foreldrene som var der. Hun var komplett retard da, husker hun satt opp mange lærere som at de skulle være 2-3 steder om gangen osv :p

Lenke til kommentar

Det irriterer at det hespetreet vi har som rektor skal stå å mase om hærverk til vi er 20 min over tiden... Da rakk jeg ikke bussen til Sverige i dag heller...

Det irriterer også at man ikke kan se hvem som +-er postene våre.

Rektorer er noe for seg selv :D Husker på skoleavlutningen for ungdomsskolen så sto rektor og fortalte langtrukne og umorsomme vitser som disset sånn en stor del av foreldrene som var der. Hun var komplett retard da, husker hun satt opp mange lærere som at de skulle være 2-3 steder om gangen osv :p

Herregud... Han forrige rektoren tok mange upopulære beslutninger, som å slå sammen de fire 9.-klassene til tre da vi begynte i 10. For å rettferdiggjøre dette prøvde han å gi oss en latter på skoleavslutningen. Det greide'n ikke. Sto på scena i bleie og sang (nei, han rappet ikke, han sang) "evil deeds" av Eminem.

Lenke til kommentar

Tollpost kundeservice: Nei pakken din hadde blitt sendt, men den hadde blitt sendt langt til hyttiteiti vest først, så skal den sendes opp med BÅT(?!) til Narviksomethingsomething.

Meg: OMGWTF I want my parcel biatch!

Dagen etterpå og allerede 4 dager forsinket:

Coop Prix: Neidasååå... Vi har problemer med nettet, så jeg finner ikke pakken din! Jeg skal ringe deg (noe jeg aldri kommer til å gjøre) når jeg finner den.

Meg: *Har bygget opp sinnet implosivt fordi han ikke klarer å uttrykke sinnet sitt uten å begå massemord*

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...