Kjøleskap Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Måleenheten "svømmebassenger". Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Måleenheten "svømmebassenger". Min leilighet er ca 1 medium langt svømmebasseng bred. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg handler på en lokal Thai sjappe som har sterk saus og Nudler De sterkeste nudler klarte jeg ikke spise opp, og sausen brenner på tunga Ingenting jeg finner i norske butikker er sterkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg handler på en lokal Thai sjappe som har sterk saus og Nudler De sterkeste nudler klarte jeg ikke spise opp, og sausen brenner på tunga Ingenting jeg finner i norske butikker er sterkt Kjøpte den selv. Var jo helt på trynet. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Jeg bruker opp til ei halv flaske der total volum er 2.5 dl når vi spiser taco eller annet der jeg kan pimpe opp maten. Det er ikke en sprut det er snakk om, men jevn stråle. Da er det godt å ha Lambi. Når det blir for ille, får jeg nesten lyst til å sette meg på en softis. Men kjeften går liksom glipp av all moroa når jeg spiser middag. Synd :/ Hahahaha Så rart.. jeg liker mer og mer sterkere mat (dreper vel smaksløkene mine sakte, men sikkert), men har aldri opplevd at det svir bak. Jeg bare merker bare at "skjer ting" , altså at det er nesten lettere å bæsje når man har inntatt slik type mat Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 3. august 2019 Del Skrevet 3. august 2019 Faen. Fant ut at jeg venter mensen imorgen/idag, og er tom for bind..joda, har søndagsåpen butikk i nærheten, men aah, jeg som var i butikken idag og kunne kjøpt det da ..jaja får løpe bort til butikken når den åpner Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Da får vi satse på at du får mensen i dag eller i morgen, om du ikke har gjort noe for at den ikke skal komme. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 "Fellesferie". Alt legges dødt. Alt mulig stenger. Ingen er tilgjengelig og det meste legges brakk i 2 måneder.I morgen er det heldigvis tilbake til normalen igjen. Tull. Sånt er det ikke i andre land. Hadde værtfall holdt med 3 uker. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Fellesferien er vel bare 3 uker? Eller er det noe som har gått meg hus forbi? Synes ferietida er deilig, jobber som regel da selv for alt er rolig og fint. 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Holdbart.no har siracha sauce. Den er litt sterkere enn den røde sausen du får i kebab sjappa. Jeg har dog dessverre kommet dit hen at jeg syns sausen kun smaker paprika. Eneste plassen det svir nå er bak samme kveld eller dagen derpå når ting skal ut igjen. Sriracha har de på alle Rema 1000-butikkene her jeg bor. Dog i liten flaske, får stor på Nordby hvis man bor i nærheten av grensa. Eller på Holdbart, men har ikke sett den i de fysiske butikkene deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Siriacha er ikke spesielt sterk, kun "norgessterkt" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Fellesferien er vel bare 3 uker? Eller er det noe som har gått meg hus forbi? Synes ferietida er deilig, jobber som regel da selv for alt er rolig og fint. Er det ikke fra 20 juli til 20 august? Lenke til kommentar
kla3torsk1 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Er det ikke fra 20 juli til 20 august? For oss i byggebransjen er fellesferien i teorien Mandag 8. juli – fredag 26. juli (hvertfall i 2019) altså de tre siste ukene i Juli Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Siriacha er ikke spesielt sterk, kun "norgessterkt" Jeg kjøpte en gang Tabasco med habanero. Den var 5x så sterk som Sriracha, og gjorde at maten ikke var spiselig for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 Elsker å se på "hot ones" på YouTube, får så lyst til å kjøpe noen av de sausene(ikke the bomb). Kjøpte en saus med base av Carolina reaper igår. Grugleder meg til å teste. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 W-tasten på laptopen min funker ikke skikkelig, må trykke hardere for å skrive og den virker på/av og av og til dobbeltklikk. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. august 2019 Del Skrevet 4. august 2019 At det ikke lenger kan komme ei lita regnskur uten at folk begynner å mase om klimaendringer. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Folk som ler i telefonen på kontoret. Hold kjeft og vær trist. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 Et eller annet politisk valg til høsten virker det som. Fikk noe valgseddel i posten som jeg brente opp 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. august 2019 Del Skrevet 6. august 2019 For første gang vurderer jeg å ikke stemme. Kan bare stemme i en kommune jeg ikke bor i, og som jeg ikke kan se for meg å flytte tilbake til. Eneste grunnen jeg kan se for meg er å være en motvekt til mine foreldre, som stemmer det motsatte av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå