Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg oppga aldri verdien "10". Lest posten på nytt.

Sant nok, men jeg regna med at siden du satte deg selv opp på en pidestal av intelligens, så ville det være logisk å anta at du vet at IQ ikke går på minus-siden og at du da bare fikk med et minustegn ved en feil. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er unntaket som bekrefter regelen.

lol xD

Denne tråden kommer til å bli stengt for opprydning snart tror du ikke det ajaco lol xD

Folk som ikke kan dette med tegnsetting i det norske språk irriterer meg, da spesielt med tanke på å la ett spørsmålstegn være totalt fraværende i en setning.

Lenke til kommentar

Dette er unntaket som bekrefter regelen.

lol xD

Denne tråden kommer til å bli stengt for opprydning snart tror du ikke det ajaco lol xD

Folk som ikke kan dette med tegnsetting i det norske språk irriterer meg, da spesielt med tanke på å la ett spørsmålstegn være totalt fraværende i en setning.

vorfor mener du det. :$:$

Endret av Dermuszdel
Lenke til kommentar

2600kr i bot får 91km/t i 80 sona som var rett etter bomstasjon.

Altså når politiet tar folk som akslerer litt hardt ut av en bomstasjon, så har de gått får langt -.-

De tok deg da ikke for akselerasjon, slik du beskriver hendelsen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Spesiell studiekompetanse = generell studiekompetanse + R1 (eller tilsvarende), R2 og Fysikk 1

Nei. Du tar feil. Det kommer ann på hvilket studie man skal inn på.

Lenke til kommentar

Isåfall enklere å si at Spesiell studiekompetanse er generell studiekompetanse med fordypning i ett eller flere fag. Som Gypsy sier, det er forskjellig fra studiene.

Som regel står det bare Generell Studiekompetanse + (fag). Siden Spesiell studiekompetanse igrunn er et ganske fjompete begrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...