SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg oppga aldri verdien "10". Lest posten på nytt. Sant nok, men jeg regna med at siden du satte deg selv opp på en pidestal av intelligens, så ville det være logisk å anta at du vet at IQ ikke går på minus-siden og at du da bare fikk med et minustegn ved en feil. 1 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er unntaket som bekrefter regelen. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er unntaket som bekrefter regelen. lol xD 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er unntaket som bekrefter regelen. lol xD Denne tråden kommer til å bli stengt for opprydning snart tror du ikke det ajaco lol xD Folk som ikke kan dette med tegnsetting i det norske språk irriterer meg, da spesielt med tanke på å la ett spørsmålstegn være totalt fraværende i en setning. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Dette er unntaket som bekrefter regelen. lol xD Denne tråden kommer til å bli stengt for opprydning snart tror du ikke det ajaco lol xD Kansje vet ikke dah lol ^^ komer ann på vor stenge moderatorene er idag xD Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Dette er unntaket som bekrefter regelen. lol xD Denne tråden kommer til å bli stengt for opprydning snart tror du ikke det ajaco lol xD Folk som ikke kan dette med tegnsetting i det norske språk irriterer meg, da spesielt med tanke på å la ett spørsmålstegn være totalt fraværende i en setning. vorfor mener du det. :$:$ Endret 20. januar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 modrator? va er det. en grønsak elns? ;S;S Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Smilyer er egentlig dumme, folk brude bli bedre på å utrykke seg skriftlig. Uten å føle behovet for slike. Er du seriøs xD Ja k9s! xDxD Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 At jeg alltid har utrolig dårlig internettilkobling irriterer meg. Det fem år gamle trådløse nettverkskortet jeg fant liggende her har påskriften "200 meter range indoors! 800 meter range outdoors!". Meg i analen. 2 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 at jeg snublet i trappa 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 2600kr i bot får 91km/t i 80 sona som var rett etter bomstasjon. Altså når politiet tar folk som akslerer litt hardt ut av en bomstasjon, så har de gått får langt -.- Lenke til kommentar
Scampi Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 2600kr i bot får 91km/t i 80 sona som var rett etter bomstasjon. Altså når politiet tar folk som akslerer litt hardt ut av en bomstasjon, så har de gått får langt -.- De tok deg da ikke for akselerasjon, slik du beskriver hendelsen. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 jo, han betalte bommen, altså måtte stoppe, tråkka på gassen ut. Jeg legger meg ofte litt hardt ut før jeg girer til et høyt gir å bare cruiser videre med lavt turtall. HAr alltid oppfattet det som vanlig. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 ja stemmer som thewanker skrev. Jeg stoppet opp, så skulle jeg akslerere opp til 80, også gasse jeg litt får hardt også rundt svingen som er rett etter 80 skilte sto de og målte Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Kjør scooter, så slipper du problemet xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 xD Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Les litt lenger opp på siden. Det var en vits Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Spesiell studiekompetanse = generell studiekompetanse + R1 (eller tilsvarende), R2 og Fysikk 1 Nei. Du tar feil. Det kommer ann på hvilket studie man skal inn på. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Isåfall enklere å si at Spesiell studiekompetanse er generell studiekompetanse med fordypning i ett eller flere fag. Som Gypsy sier, det er forskjellig fra studiene. Som regel står det bare Generell Studiekompetanse + (fag). Siden Spesiell studiekompetanse igrunn er et ganske fjompete begrep. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2011 Du trenger ikke studiekompetanse for å stå på kjøkkenet Gypsy. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå