Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det begynte med én, og en dag hadde vi plutselig syv katter før vi fikk gitt bort noen. Huseieren vil aldri finne ut hva de brune flekkene på ledninger og gulvlister er.

Dere leier, og har SJU katter, hvor den ene pisser rundt på vegger, gulv og inventar?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

La bilen stå, og sitt på med Flybussen på vei til Værnes i sommer! Da blir det både mindre kø, og du kan lene deg tilbake og nyte reisen God tur!

Okei så jeg skal drasse med meg bagasjen og vente på buss til sentrum for å så ta flybussen, lempe bagasjen, sitte med masse fremmede og så få lempet bagasjen min videre. Nei det er ikke lettere å ta flybussen. Hva om jeg kommer hjem seint eller reiser på ugunstig tidspunkt? Hvordan kommer jeg meg til og fra flybussen da når rutebussene ikke går ofte nok?

Er man sliten etter en lang reise så er flybussen det siste man gidder å ta.

Det ville tatt meg nesten to timer å komme meg til værnes med rutebuss + flybuss. Med bil tar det 30 minutter.

Det er mye enklere med bil. La bilen stå? Ja, den står uansett parkert et sted når jeg er bortreist. Det blir heller ikke særlig kø av turister på E6.

Er man dessuten to reisende så koster det like mye for buss tur-retur som det gjør å parkere i en uke.

Er man en familie eller størregruppe blir det svært mye dyrere å ta bussen.

Bil er det mest praktiske vi har. Ikke prøv å finn på noe tull

• Liker 4
Lenke til kommentar

Folk som sier familie er viktig men krangler hele tiden. Jeg har kontakt med familien min fordi jeg tilfeldigvis liker dem. Hadde det blitt drama og styr hadde jeg kutta familiebånd like lett som jeg skjærer agurk

Enig. Jeg har ikke kontakt med far eller hans side av slekten. Sånn har det vært i snart 20 år. Klarer meg helt fint uten dem da enhver kontakt er mer negativt enn positivt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...