Dragen Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Folk som ikke kan forskjellen på lemonade og limonade. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Hva er forskjellen? Edit: lol Endret 1. august 2019 av Larzen_91 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Det begynte med én, og en dag hadde vi plutselig syv katter før vi fikk gitt bort noen. Huseieren vil aldri finne ut hva de brune flekkene på ledninger og gulvlister er.Dere leier, og har SJU katter, hvor den ene pisser rundt på vegger, gulv og inventar? 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 La bilen stå, og sitt på med Flybussen på vei til Værnes i sommer! Da blir det både mindre kø, og du kan lene deg tilbake og nyte reisen God tur! Okei så jeg skal drasse med meg bagasjen og vente på buss til sentrum for å så ta flybussen, lempe bagasjen, sitte med masse fremmede og så få lempet bagasjen min videre. Nei det er ikke lettere å ta flybussen. Hva om jeg kommer hjem seint eller reiser på ugunstig tidspunkt? Hvordan kommer jeg meg til og fra flybussen da når rutebussene ikke går ofte nok? Er man sliten etter en lang reise så er flybussen det siste man gidder å ta. Det ville tatt meg nesten to timer å komme meg til værnes med rutebuss + flybuss. Med bil tar det 30 minutter. Det er mye enklere med bil. La bilen stå? Ja, den står uansett parkert et sted når jeg er bortreist. Det blir heller ikke særlig kø av turister på E6. Er man dessuten to reisende så koster det like mye for buss tur-retur som det gjør å parkere i en uke. Er man en familie eller størregruppe blir det svært mye dyrere å ta bussen. Bil er det mest praktiske vi har. Ikke prøv å finn på noe tull 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Hva er forskjellen? Hva er forskjellen? Edit: lol Lemonade er lagd med sitronjuice, limonade er lagd med limejuice. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Internett er uenig når jeg søkte kjapt opp. Fant hvertfall ingen forskjell der, annet enn at det heter limonade for mange, men lemonade på engelsk. Who knows, who cares. 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Jorda er flat ifølge internett. Og vaksiner medfører autisme. Endret 1. august 2019 av Dragen Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jorda er flat ifølge internett. Og vaksiner medfører autisme. Skulle egentlig gått hjem nå, men tør ikke for chemtrails. Glemte foliehatten min hjemme. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jorda er flat ifølge internett. Og vaksiner medfører autisme. For å si det annerledes; norsk ordbok på nett gjør ingen distinksjon. Ordet "lemonade" eksisterer faktisk ikke i følge den. https://ordbok.uib.no/perl/ordbok.cgi?OPP=lemonade&ant_bokmaal=5&ant_nynorsk=5&begge=+&ordbok=begge 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jorda er flat ifølge internett. Og vaksiner medfører autisme. Og Limonade heter Lemonade. ¯\_(ツ)_/¯ 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Folk som sier familie er viktig men krangler hele tiden. Jeg har kontakt med familien min fordi jeg tilfeldigvis liker dem. Hadde det blitt drama og styr hadde jeg kutta familiebånd like lett som jeg skjærer agurk Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Folk som sier familie er viktig men krangler hele tiden. Jeg har kontakt med familien min fordi jeg tilfeldigvis liker dem. Hadde det blitt drama og styr hadde jeg kutta familiebånd like lett som jeg skjærer agurk Enig. Jeg har ikke kontakt med far eller hans side av slekten. Sånn har det vært i snart 20 år. Klarer meg helt fint uten dem da enhver kontakt er mer negativt enn positivt Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Folk som ikke legger igjen tilbakemelding på finn når de har kjøpt eller solgt noe. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg irriterer meg over tilbakemeldingsknapper ved ytterdøra til ymse butikkjeder. Det er enten smilefjes eller nedleppe. Det finnes ingen knapp for likegyldig eller "nøytral." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 At nesten ingen bruker ordet "ham" lengere. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 At nesten ingen bruker ordet "ham" lengere. Når det gjelder objektsform av "han", så har språket har skiftet ham. 1 Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg irriterer meg over tilbakemeldingsknapper ved ytterdøra til ymse butikkjeder. Det er enten smilefjes eller nedleppe. Det finnes ingen knapp for likegyldig eller "nøytral." Fordi 'knappen' der er å gå forbi uten å svare - man er 'likegyldig/nøytral' Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 At nesten ingen bruker ordet "ham" lengere. Og det syns jeg er bra. "ham" høres irriterende fornemt ut. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 2. august 2019 Del Skrevet 2. august 2019 Folk som ikke forstår forskjellen på når/da, lenger/lengre og andre ord som mikses, trass i 9/10 år på grunnskolen med Norsk dag og mulighet for autokorrigering ved skriving på PC og mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå