Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Setningen din manglet et verbal før du redigerte posten, så den ga ikke noe mening. Nå ser den mye penere ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Det svakere kjønns oppførsell på facebook. ''De'' driver og poster drikketyper nå. Hoff. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Det svakere kjønns oppførsell på facebook. ''De'' driver og poster drikketyper nå. Hoff. Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Er det rart at noen menn benytter seg av ''wham bam, thank you mam''? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Er det rart at noen menn benytter seg av ''wham bam, thank you mam''? Ja, jeg syns det er rart, men det er nok bare meg som er rar Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus Har ikke kommet noen farsott her enda, så hadde du vært supergrei kunne du skrevet de forskjellige drikkene og dets meninger her, så skal jeg irritere ræven av enkelte jenter på facebook Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 "Game" er ikke et verb. Det har blitt det. Språket i konstant utvikling. Et eksempel på det er at man kan bruke ordet "game" som et verb. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Man kan også drikke seg drita på brennevin klokken elleve om morgenen på en torsdag, men man gjør det ikke. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus Har ikke kommet noen farsott her enda, så hadde du vært supergrei kunne du skrevet de forskjellige drikkene og dets meninger her, så skal jeg irritere ræven av enkelte jenter på facebook I delivar: tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en forlovet kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte å feste brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) VIK FRA MEG. Zoro Sama, that is. Den eneste stedet jeg har skrevet de to "smilyene" er her, i denne tråden. De irriterer... -------- EDIT: xD Endret 20. januar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus Har ikke kommet noen farsott her enda, så hadde du vært supergrei kunne du skrevet de forskjellige drikkene og dets meninger her, så skal jeg irritere ræven av enkelte jenter på facebook Her er fasiten Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså : tequila: Jeg er en singel kvinne rum: Jeg er en touch og gå kvinnen champagne: Jeg er en engasjert kvinne redbull: Jeg er en kvinne i et forhold øl: Jeg er en gift kvinne vodka: Jeg er den "andre" sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel. gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er! Enhanced by Smiley Central Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Kopierer den til note i Opera og paster den på hver eneste sånn status jeg ser 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Man kan også drikke seg drita på brennevin klokken elleve om morgenen på en torsdag, men man gjør det ikke. "Det er ikke riktig å bruke "game" som et verb fordi man bare ikke gjør det". Sigh. For en argumentasjon. Og for noen flotte paralleler du drar. 4 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Beklager, la meg prøve på nytt. Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Beklager, la meg prøve på nytt. Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10. Jeg er glad du insinuerer at jeg har en IQ på under 10. På mobilen er mine to mest bruke smileys ^^, og xD Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Kopierer den til note i Opera og paster den på hver eneste sånn status jeg ser Hehe Er digg å kunne passordet til dama Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Beklager, la meg prøve på nytt. Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10. Jeg er glad du insinuerer at jeg har en IQ på under 10. På mobilen er mine to mest bruke smileys ^^, og xD ..og ingen har sagt fra? Faenmeg krise. Verden går under. Endret 20. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Smilyer er egentlig dumme, folk brude bli bedre på å utrykke seg skriftlig. Uten å føle behovet for slike. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Beklager, la meg prøve på nytt. Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10. Jeg er glad du insinuerer at jeg har en IQ på under 10. På mobilen er mine to mest bruke smileys ^^, og xD Jeg oppga aldri verdien "10". Lest posten på nytt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2011 Smilyer er egentlig dumme, folk brude bli bedre på å utrykke seg skriftlig. Uten å føle behovet for slike. Er du seriøs xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå