Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus :roll:

Har ikke kommet noen farsott her enda, så hadde du vært supergrei kunne du skrevet de forskjellige drikkene og dets meninger her, så skal jeg irritere ræven av enkelte jenter på facebook :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg irriterte meg over det samme. Måtte finne ut hva det betyr, så jeg har snakka med noen. De bruker de forskjellige drikketypene til å beskrive sin egen sivilstatus :roll:

Har ikke kommet noen farsott her enda, så hadde du vært supergrei kunne du skrevet de forskjellige drikkene og dets meninger her, så skal jeg irritere ræven av enkelte jenter på facebook :thumbup:

I delivar:

tequila: Jeg er en singel kvinne

rum: Jeg er en touch og gå kvinnen

champagne: Jeg er en forlovet kvinne

redbull: Jeg er en kvinne i et forhold

øl: Jeg er en gift kvinne

vodka: Jeg er den "andre"

sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen

whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte å feste

brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel.

gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Her er fasiten

Vi jenter spiller et spill. Vi ønsker å gjøre noe spesielt i Facebook for å få bevissthet om brystkreft. Det er så lett at jeg vil du skal bli med oss å få denne til å spre seg! I fjor var det å skrive fargen på bh`n du hadde på deg i FB statusen ... og den fikk menn til lurer i dagevis hvorfor jentene hadde farger (tilsynelatende tilfeldig) i status vår. I år det har å gjøre med våre kjærlighet relasjoner. Med andre ord, i dette øyeblikk, noe som drikkes som representerer din sivilstatus. Alså :

tequila: Jeg er en singel kvinne

rum: Jeg er en touch og gå kvinnen

champagne: Jeg er en engasjert kvinne

redbull: Jeg er en kvinne i et forhold

øl: Jeg er en gift kvinne

vodka: Jeg er den "andre"

sprite: Jeg er en kvinne som ikke kan finne den rette mannen

whiskey: Jeg er en singel kvinne, men med venner som ikke vil slutte fest

brennevin: Jeg er en kvinne som ønsker hun var singel.

gin: Jeg er en kvinne som ønsker å gifte seg

Nå er alt du trenger å gjøre å skrive ned svaret for din situasjon i FB status (ikke svar på denne e-posten, bare sette det i statusen din). Også, klippe og lime inn denne meldingen og send den til alle venninnene som en melding. Det forrige Spillet nådde nyhetene. Klarer vi det med denne også ? La oss vise hvor kraft fulle vi kvinner er! Enhanced by Smiley Central

Lenke til kommentar

Man kan også drikke seg drita på brennevin klokken elleve om morgenen på en torsdag, men man gjør det ikke.

"Det er ikke riktig å bruke "game" som et verb fordi man bare ikke gjør det". Sigh. For en argumentasjon. Og for noen flotte paralleler du drar.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Beklager, la meg prøve på nytt.

Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10.

Jeg er glad du insinuerer at jeg har en IQ på under 10. På mobilen er mine to mest bruke smileys ^^, og xD

..og ingen har sagt fra? Faenmeg krise. Verden går under.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Beklager, la meg prøve på nytt.

Man kan bruke "xD" som en smiley, fordi det er sosialt akseptert. Derimot gjør man det ikke fordi det er reservert de med IQ under -10.

Jeg er glad du insinuerer at jeg har en IQ på under 10. På mobilen er mine to mest bruke smileys ^^, og xD

Jeg oppga aldri verdien "10". Lest posten på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...