Gaea Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Tenkte og selge playstation 4 min for 1000-1200 på finn.no, fjernet den etter en uke etter at noen kom direkte på døren min og forlangte den for 500 kroner fordi sønnen dems har kreft og hun er gravid.. I min egen alder sammen med samboeren uten og avtale noe pris med meg før de kom. Gir opp finn.no, tror jeg gir den bort snart om jeg ikke bruker den så mye mer til en venn eller venninne som kan ha mer bruk for den. Herregud, så drøyt og frekt av dem.. Har heldigvis hatt utelukkende gode erfaringer med Finn i det siste, men det tilhører virkelig unntakene. Hadde vært gøy om det ble regel i stedet for unntak Men har ganske mange dårlige erfaringer tidligere så forstår godt du er oppgitt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Får stadig adresserte brev fra Nordax Bank om refinansiering av mine forbrukslån. Har aldri hatt et forbrukslån i hele mitt liv og har ingen planer om å skaffe meg det. Satan så irriterende. 7 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Det irriterer med nedlatenhet og arroganse i diverse kommentarfelt, forumer og i hverdagslivet. Ja takk til den gode dialogen hvor sak og ikke person er i fokus, og man får sett flere sider av en sak. Uenighet kan være bra og viktig så lenge den er konstruktiv 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Moderatormelding Diskuter sak, ikke person.Tilbakemelding tas på PM 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 VELDIG IRRITERENDE at vi ikke vet hvem duden er! Ser ut som de har fått tak i han nå, forhåpentligvis. https://www.dagbladet.no/nyheter/leah-ble-sparket-i-hjel---mann-i-40-ara-pagrepet/71412768 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 Ser ut som de har fått tak i han nå, forhåpentligvis. https://www.dagbladet.no/nyheter/leah-ble-sparket-i-hjel---mann-i-40-ara-pagrepet/71412768 Ja, der var jeg positivt overrasket, trodde egentlig ikke politiet kom til å prioritere en sånn sak og finne ham ut ifra de vage beskrivelsene. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Hva er verst? Joker-sangene eller Spar-reklamene på rim? Lenke til kommentar
Xaopling Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Brølene Elkjøp og expert reklamer Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Power reklamene er bare helt jævlige, for en vanvittig grusom skrikestemme. Endret 19. juli 2019 av Simkin 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 De har jeg ikke sett/hørt og jeg sier meg fornøyd med det. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Ser ut som de har fått tak i han nå, forhåpentligvis. https://www.dagbladet.no/nyheter/leah-ble-sparket-i-hjel---mann-i-40-ara-pagrepet/71412768 ''- Utgangspunktet for saken er ranet. Det er den alvorligste biten. '' WTF!!!!!! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live.Enn de folka som ønsker å bo der? Skal alle bo i store byer? Lenke til kommentar
Fantomtegningen Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Irriterer meg mer over at det utredes en nasjonal løsning på problemer kun store byer har (Oslo), der 90% av landet må endre seg for å oppfylle kravene til blåruss-sossene, selv om de i realiteten ikke er oppnåelige. F. Eks: bensin/dieselbiler, kollektiv transport, veinett, sentralisering osv. Endret 19. juli 2019 av Fantomtegningen 6 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Norge burde i mye større grad desentralisere. Flust av departementer, råd, og avdelinger som kunne og burde vært lagt til andre steder enn Oslo. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Litt whataboutism det her, men la gå.. https://e24.no/boers-og-finans/oljefondet/de-lager-bomber-brukt-mot-jemens-sivile-naa-har-oljefondet-tatt-selskapet-inn-i-varmen/24660315 Overskrift for dem som ikke vil inn på linken: De lager bomber brukt mot Jemens sivile – nå har Oljefondet tatt selskapet inn i varmen Dette er greit, men å ha aksjer i cannabis-industrien er forkastelig?! Dra til helvette! Faen for en sinnsyk verden vi lever i Endret 19. juli 2019 av Skosåle 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 ''- Utgangspunktet for saken er ranet. Det er den alvorligste biten. '' WTF!!!!!! Syns også det blir litt feil. Men sånn er vel reglene for hva som er strafferettslig strengest. Bra de fikk tak i han iallefall. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 (endret) Enn de folka som ønsker å bo der? Skal alle bo i store byer? Du skal få lov til å bo hvor du vil. Men din stemme ved stortingsvalget burde ikke være mere verdt desto mer grisgrendt du bor. Slik er det jo med dagens system. Endret 19. juli 2019 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Du skal få lov til å bo hvor du vil. Men din stemme ved stortingsvalget burde ikke være mere verdt desto mer grisgrendt du bor. Slik er det jo med dagens system.Ja det er jeg enig i. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 19. juli 2019 Del Skrevet 19. juli 2019 Det irriterer at utkant-Norge har uproposjonal stor politisk makt. En stemme i Finnmark er 2-3 ganger så mye verdt som en stemme i Oslo. Det brukes alt for mye penger på gudsforlate bygder som ikke fortjener livets rett. Veldig mange bygder i Norge fortjener rett og slett å dø en naturlig død. Er så lei av at vi skal bruke fellesskapets resurser på å holde de kunstig i live. Men kjøtt skarru haaa..... Fisk skarru haaa.... Oljepenger skarru haaa.... Strøm skarru haaa.... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå