Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Når nokon diskuterar kor godt X er, så kjem det ALLTID ein random dust og seier "ÆÆSJ, X :sick: "

X er gjerne ei slags kake eller matrett med over gjennomsnittet mange kaloriar.

Det verkar som om at personen kun må kommentere for å verke sunn og fornuftig. :roll:

Vet ikke om du sikter til tidligere i dag og diskusjonen om kake i DNFK, men hvis det var den så er jeg en av de som skreiv Æsj. Det kan jeg garantere at det for min del ikke har noe som helst med kalorier å gjøre, men smak :) Jeg har aldri vært en kaloriteller og kommer heller aldri til å bli det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

likes "Dude, Ray William Johnson called you a troller! OH HELL YES! Ray William Johnson knows who I am :D" on ♥. · Like this page

5 more similar stories

Ha ha ha ah haheaheha.

Jeg har faktisk sett én sånn som har vært morsom.

Magnus liker "Dude he called you a woman" "OH HELL NO!! Hold my kitchen...." på ♥

Lenke til kommentar

irriterer meg av folk som irriterer seg!

Disse innleggene irriterer meg mektig. Hva faen er poenget?

For det første er det selvmotsigende, og for det andre er det rimelig unødvendig å si det i en tråd som har emnet "Ting som irriterer så grenseløst!".

Den tråden er her av en grunn: Lufte ut ting som irriterer. Hvis du ikke liker denne tråden, ikke les den, simpelt. Det er ikke nødvendig å skrive ett slikt idiotisk innlegg som jeg siterte, det er nok av de innleggene i denne tråden allerede.

Endret av Kaymeerah
  • Liker 4
Lenke til kommentar

At det ikke ble noe av dette. -_-

Takk gud.

Selv om jeg ikke er overrasket over at folk på dette forumet ikke forstår seg på sånt. Her kryr det jo av /b/-fans og annet pakk med skrivefeil opp og i mente, og det blir ikke bannet og utestengt over en lav sko heller. Sukk, nei.

Ja fy faen jeg hater den gjengen som bare løper rundt her med "awesomeface" og xDer. Urk.

Lenke til kommentar

Jeg skal på høyskole/universitet og det jeg skal inn på krever både generell studiekompetanse (den er grei) og spesiell studiekompetanse (realfag)

Men nok off topic, tror jeg har funnet ut av det.

Spesiell studiekompetanse = generell studiekompetanse + R1 (eller tilsvarende), R2 og Fysikk 1

Lenke til kommentar

At det ikke ble noe av dette. -_-

Takk gud.

Det er jo horribelt så klart, men så horribelt at det hadde blitt awesome! :D

Selv om jeg ikke er overrasket over at folk på dette forumet ikke forstår seg på sånt. Her kryr det jo av /b/-fans og annet pakk med skrivefeil opp og i mente, og det blir ikke bannet og utestengt over en lav sko heller. Sukk, nei.

Jeg ser ikke relevansen.

Jeg er helt enig da, jeg kan overhodet ikke forstå hva administratorene tenkte på da de gjorde ekstreme skrivefeil lovlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...