SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Når nokon diskuterar kor godt X er, så kjem det ALLTID ein random dust og seier "ÆÆSJ, X " X er gjerne ei slags kake eller matrett med over gjennomsnittet mange kaloriar. Det verkar som om at personen kun må kommentere for å verke sunn og fornuftig. Vet ikke om du sikter til tidligere i dag og diskusjonen om kake i DNFK, men hvis det var den så er jeg en av de som skreiv Æsj. Det kan jeg garantere at det for min del ikke har noe som helst med kalorier å gjøre, men smak Jeg har aldri vært en kaloriteller og kommer heller aldri til å bli det Lenke til kommentar
Khani Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gi meg 10 grunner for at Nynorsk er nyttig? 1) Nynorsk kurerer aids. --- 10) Nynorsk kurerer aids. Ikke godt nok. Btw i win! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 likes "Dude, Ray William Johnson called you a troller! OH HELL YES! Ray William Johnson knows who I am " on ♥. · Like this page 5 more similar stories Ha ha ha ah haheaheha. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 likes "Dude, Ray William Johnson called you a troller! OH HELL YES! Ray William Johnson knows who I am " on ♥. · Like this page 5 more similar stories Ha ha ha ah haheaheha. Jeg har faktisk sett én sånn som har vært morsom. Magnus liker "Dude he called you a woman" "OH HELL NO!! Hold my kitchen...." på ♥ Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) irriterer meg av folk som irriterer seg! Disse innleggene irriterer meg mektig. Hva faen er poenget? For det første er det selvmotsigende, og for det andre er det rimelig unødvendig å si det i en tråd som har emnet "Ting som irriterer så grenseløst!". Den tråden er her av en grunn: Lufte ut ting som irriterer. Hvis du ikke liker denne tråden, ikke les den, simpelt. Det er ikke nødvendig å skrive ett slikt idiotisk innlegg som jeg siterte, det er nok av de innleggene i denne tråden allerede. Endret 20. januar 2011 av Kaymeerah 4 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 At det ikke ble noe av dette. -_- Takk gud. Selv om jeg ikke er overrasket over at folk på dette forumet ikke forstår seg på sånt. Her kryr det jo av /b/-fans og annet pakk med skrivefeil opp og i mente, og det blir ikke bannet og utestengt over en lav sko heller. Sukk, nei. Ja fy faen jeg hater den gjengen som bare løper rundt her med "awesomeface" og xDer. Urk. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg skal på høyskole/universitet og det jeg skal inn på krever både generell studiekompetanse (den er grei) og spesiell studiekompetanse (realfag) Men nok off topic, tror jeg har funnet ut av det. Spesiell studiekompetanse = generell studiekompetanse + R1 (eller tilsvarende), R2 og Fysikk 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hæ? xD Vær så snill å si at hele posten din oser ironi. "xD" er by far verdens styggeste smiley. 3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 At det ikke ble noe av dette. -_- Takk gud. Det er jo horribelt så klart, men så horribelt at det hadde blitt awesome! Selv om jeg ikke er overrasket over at folk på dette forumet ikke forstår seg på sånt. Her kryr det jo av /b/-fans og annet pakk med skrivefeil opp og i mente, og det blir ikke bannet og utestengt over en lav sko heller. Sukk, nei. Jeg ser ikke relevansen. Jeg er helt enig da, jeg kan overhodet ikke forstå hva administratorene tenkte på da de gjorde ekstreme skrivefeil lovlige. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hæ? xD Aldri bruk den smileyen. Aldri. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) /flamesuit on. Jeg likte "Send Maria Amelie ut av landet" på Facebook og får deretter meldinger fra andre "venner" på Facebook alà "eier du ikke sympati med dine felles nordmenn?" Hun er ikke nordmann Endret 20. januar 2011 av Friksjon 1 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hæ? xD Vær så snill å si at hele posten din oser ironi. "xD" er by far verdens styggeste smiley. Denne er også grusom :3 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg går og liker den nå. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hater biler som ligger foran meg i bilkø. FLØTT DERE!!! Dere kan kjøre i 3 km/t på motorveien en annen gang, men drit i å gjøre det når jeg skal frem! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) VIK FRA MEG. Zoro Sama, that is. Endret 20. januar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hæ? xD Vær så snill å si at hele posten din oser ironi. "xD" er by far verdens styggeste smiley. Denne er også grusom :3 lol elns ;$;$ xDxD Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) At jeg brukte hele dagen på å spille lbp 2. Glemte mateleksene, og jeg er altfor sulten til å gjøre dem nå Endret 20. januar 2011 av Gitarhm Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 "Game" er ikke et verb. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, har jeg sagt noe imot det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå